A többi gépemen nem bírták ki 30000-ig, pl az SV1000-en 20000-nél kellett cserélnem és a mostanival sem járok lassabban vagy finomabban mégis sokkal többet bírt.......
olyant még nem :)
igazság szerint ezt a láncot még nem mostam
ami a dt-n volt azt mindig benzinben mosogattam
csak mindenki tiltakozik a benzin ellen ezért szedtem szét a maradék láncból egy szemet
senkit sem biztatok hogy benzinbe mossa, csak leírtam a tapasztalatokat
amúgy egy enduron semmilyen esetben sem bírna ki 30 ezret, pedig azon did lánc van jt kerekekkel
sok homok sár stb kinyírja fele idő alatt pedig 100-200km között van fújkálva....
azt minek....normális magyar ember nem használ olyat ami arra való amihez épp kéne.......próbáljunk valami mást, hátha beválik.....különben én eddig még egyszer sem tisztítottam le a láncot a Békán(sőt az előzőkön sem) és fújni is csak mértékkel és most értem el a 30000-et a gyári lánccal....igaz már nem sokáig húzza, de még tart....tény, egykeró és tsai nem volt és általában normális utcai használat van némi játszódással egybekötve......egyébként ezek a 130+-os láncok meglepően sokáig bírják más motorokon is ha nincsenek tépve és hát ha a motorerőt nézzük akkor a tépés itt nem is annyira lehetséges hacsak nem a folyamatos egykeró
több mint egy napi benzinben ázás után:
a lánc o gyűrűje szinte eredeti méretű maradt (1-2 tized mm max eltérés) ugyanolyan konzisztencia, rugalmasság
ellenben a tesztként betett 6mm lyukasztóval vágott gumibelső majd 7mm lett , és az állaga némileg eltaknyosodott
pedig gagyi kmc láncból szedtem ki az o gyűrűt
a blokk tuti nem egyezik....... a szűrő még attól lehet.......
akkor jegeljük, télen úgy is olajcsere lesz majd megmérek rajta mindent, és meglátjuk egyező-e
köszi!
ment mail
üdv
van itt Debreceni ember aki árul castrol olajat?
igazság szerint ezt a láncot még nem mostam
ami a dt-n volt azt mindig benzinben mosogattam
csak mindenki tiltakozik a benzin ellen ezért szedtem szét a maradék láncból egy szemet
senkit sem biztatok hogy benzinbe mossa, csak leírtam a tapasztalatokat
amúgy egy enduron semmilyen esetben sem bírna ki 30 ezret, pedig azon did lánc van jt kerekekkel
sok homok sár stb kinyírja fele idő alatt pedig 100-200km között van fújkálva....
a lánc o gyűrűje szinte eredeti méretű maradt (1-2 tized mm max eltérés) ugyanolyan konzisztencia, rugalmasság
ellenben a tesztként betett 6mm lyukasztóval vágott gumibelső majd 7mm lett , és az állaga némileg eltaknyosodott
pedig gagyi kmc láncból szedtem ki az o gyűrűt
akkor jegeljük, télen úgy is olajcsere lesz majd megmérek rajta mindent, és meglátjuk egyező-e
köszi!
beszéltünk olyan ügyben nemrég, hogy kellene nekem lánckenő spray. megoldható hogy összefutunk valamikor?
üdv
az elején van egy 10 másdoperces reklám
http://www.motogp.com/en/video...
2.300.- Ft
olajszűrőt keresek egy cagiva ar 350eshez
másnéven cagiva sx 350 ala rossa
Várok még egy árajánlatra és utánna döntök! Ha kell a race kell!
Köszi előre is
Valami X9-BS tipusú
Mikori a vasad ?