regina lánc van rajta nemtom pontosan mijen de gyanítom, h 520as, mert olyan való rá és nincs rajta semmilyen gyűrű... standard...
thebear: nemterveztem lecserélni, csak gondoltam utánnakérdezek már, h ez normális-e? mivel az előző motormnál összesen ha ennyiszer kellet feszíteni a láncot. igaz abban nemvolt ennyi "erő"
már 2000 km-t hajtottam bele az rs-embe és az a hejzet, h ez idő alatt 6szor kellet a láncon feszíteniem ez normális
ugynéze ki a dolog, asszem 4szer mostam a motrot ezidő alatt, mosás után mindég befújtam MOL-os láncsprével, valamint 1000kmnél levette és megis tisztítottam de ugy rendesen .
abban van a baj ahogy kezelem a láncot vagy csak egyszerűen szar? egyébként standard (gyűrű nélküli) regina lánc van rajta ...
A lényeg,h szintetikus vagy legalább félszintetikus legyen, de ezek elmennének ásványival is, csak azok már nem valók külöolajzásba! Neve legyen,de ne legyen versenyolaj,mert úgy jársz mint én...égedtheted a kipufogót évente...
Sziasztok!
Van egy 50es 6sebességes vízhűtéses cagivám. Eddig full szintetikus mol olajat használtam, de szeretnék vmi mást kipróbálni. Milyen nagyteljesítményű 2T olajat ajánlotok?
Ebben igazad van, én kipróbáltam,h kipufogó kiégetés után egy évig csak Castrol Power 1 Racinggel és TTS-el locsoltam, és másfél év után köpte az olajat,meg eldugult. Az én ötvenesembe bőven elég lenne valami félszintetikus is,mivel ezek krosszokba, meg magas fordulatú speedekbe valók, amik rendesen elégetik, nemúgy mint az én 5 lóerős ötvenesem. Ezért kérdeztem,h van e ilyen sima Power 1,mert ez az oldal szerint félszinti. http://www.scooterracing.hu/pr...
Bár a Castrol márkanév nagyon jó hírnévnek örvend kishazánkban, ezt a Power 1 Racing 2T típus helyett válassz inkább mást. Kokszol erősen. Ennyi pénzért pedig drága is. Inkább Igol STS, Elf Moto2 XT tech, Agip Speed
majd 10 napi benzinben való ázás és az o gyűrűn semmi extra elváltozás
most majd felváltva teszem benzinbe-szárazra 2-3 naponként hogy kiszárad/repedezik-e
de bátran állítom nem káros a benzin az o gyűrűnek......
10 nap ázás kb 500 lánctisztítás idő(minimum)
ennyit meg nem takarítja senki
2T olaj témában kérdeznék! Találtam egy olyan olajat,h Castrol Power 1 2T. Nem Racing, nem TTS, csak simán Power 1. 3400Ft körül van. Hallott már valaki róla, mert én képet nem találtam róla neten sehol?
Köszi mindenkinek a segítséget egyébként országúton használom de cserés lesz a lánc mert szinte 1000km-enként kilazul..
Jah és castrol láncpray-t használok.
1, attól függ hogy/mire használod ( jó sprayvel országúton 500-nál előbb biztosan nem kell )
2,
- túl feszes lánc
- nem vonalban futó hátsó kerék
- nem egyszerre cserélt lánc/lánckerék
egyszerre lett cserélve a kerék és a lánc?
kinyúlt lánc szokta eszegetni a kereket
meg ha valami nyikhaj a kerék
nekem a levetett jt hátsó kerekek szinte újak mire az első kihal
érdemes még megnézni hogy egy síkban van-e a 2 lánckerék mert akkor is nyírja a lánc a kereket intenzíven
attól függ hány kilométert mész vele meg milyen körülmények között... ha sárban mész vele vagy poron nem árt 100km-enként akár vagy sűrűbben, de ha csak aszfalt akkor 4-500km böven elég, meg persze lácspray-től is függ, van amelyik jobban tapad, van amelyik kevésbé..
Üdv! Nemnagyon vagyok otthon ebben a témában ezért valaki hozzáértő segítségét kérem
Milyen időközönként kell fújkálni a láncot egy 125ös túraendúrón?
És miért van az hogy szinte eszi a hátsó lánckereket?
Elvileg a szintetikust szintetikussal, az ásványit ásványival, a részszintetikust bármivel lehet keverni, mert tulajdonság-jellemzőik, adalékanyagaik így nem bántják egymást. Viszont mindig a rosszabb minőségű olaj lesz a mérvadó, úgymond feljavítani keveréssel nem lehet. Ezeket az elveket alkalmazzák az autóknál, ott nem volt gond sosem, még a turbósoknál sem. Gondolom igaz a motorkerékpár olajokra is....
thebear: nemterveztem lecserélni, csak gondoltam utánnakérdezek már, h ez normális-e? mivel az előző motormnál összesen ha ennyiszer kellet feszíteni a láncot. igaz abban nemvolt ennyi "erő"