Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet egy durva kérdésem? Mennyire vagy bevállalós? Nézz be a Cagiva Mito fórumba... TAlálsz ott kicsit lejjebb egy linket, egy 85 e -ért hirdetett mito 1 ről, rendszámos, motorhibás, ahhoz veszel egy hengert, amit 15-20 ért szintén hirdetnek itt, vagy a sajátját meghüvelyezteted, ez kb 20-25 e Ft, meg egy dugó kb 25 kis munka és van egy egész jó, rendszámos géped, amiben niztos lehetsz, hogy új a motorja... HA véletlenül a hajtókar is odavan, azt is egy 25-el érdemes számolnod, ez megeshet, de így is 150 körül megvan átiratással, és egy jó adag munkával...

de ha biztos vevő vagy, 200 -ért én megcsinálom neked :D CSak várnod kell 3-4 hetet, mire kész lesz :D
átiratással együtt 250e-ben kell lennie,szoval a modernebb fajtákrol le kell mondanom
megmondom őszintén csodálom h az rg tartos,mert egyébként teljesítményileg többre tartom mindegyik 25ösnél,ebből viszont arra következtetnék h ki van hegyezve,ergo kevesebb km-t bir
kinézetre amugy tetszik.
tzr-nél meg nem tudom miket néztem,annyit láttam h nagy választék abbol sincs,ami megfelelne(tehát nem 125/50 stb)
szoval bárkinek van ötlete h mi legyen azt szívesen fogadom.
az af1 pedig ugy hallottam/olvastam h elég jo,csak az is kinézetre már kevésbé jön be.
Az RG, és a TZR az a két talán legtartósabb 125-ös kétütemű... AZ RS nem tudom miért kilővce, gyakorlatilag modernebb AF-1... Egyébként láttál már újabb TZR-t? Trapézlámpásat? Szerintem az tetszene.. Meg RG ből is az újabb biztosan bejönne....
Na igen, ez a 125/50 ez halál, én is alig tudtam rendszámosat venni annó, eladáskor meg azzal szívtam, hogy senkinek nem kellett rendszámos. (minimum 50el többér el tudtam volna adni rendszám nélkül).
Én az RG-ről azt hallottam, elég tartós, de talán nincs belőle olyan sok. Mert abba is bele kell gondolni, hogy legyen bőven bontott, sőt új alkatrészt is könnyebb szerezni olyan mocihoz, amiből sok van.
Szóval ilyen szempontból az NSR és az AF1 jobb választás talán, mint az RG, főleg ha tényleg rendszámköteles lesz minden moci, mert akkor le fog menni a bontott alkatrész ára:)
hát nem könnyű eset,márcsak a kínálat miatt sem,van több ezer hirdetve,azok 80%-a elkelt,a maradék 70%-a 125/50,a maradék 60%nál van valami egyéb bibi,és ennek a maradéknak a fele leharcolt,és a másik felének a 40%a idomnélküli,és így maradt 1 db hirdetés
(amugy komolyan)
azt hiszem változtatok a kigondoltakon,és minden japo 25ösre kiterjesztem a keresést.
bár az af1 és tzr nem tetszik annyira,de legalább nagyjábol jok,rs alapbol kilőve,kawáéknak nincs ilyenjük,rg-ről meg nem tudom mennyire tartos,gondolom nem nagyon.

ha mégis ugy lesz h nem kell senkinek egy faxa mz,akkor egy kis erőpotlás lesz vhogyan,az sem kerül többe mint az átirása egy japonak!
...és mibe fájna ez nekem, felszabályozva? (tényleg, egy méret van minden ETZ-n?)

Üdv: M.

ps: Engem egyébként nem zavarna, hogy üt, de hamarost vizsga. :)
Ha hobbira kell, akkor más, akkor persze vegyél! ...de inkább egy Apriliát, az még nagyobb élmény! Én nagyon szerettem, iszonyú jó kis vadállat volt, de én munkába járok, stb minimum évi 15 ezer kilóméter belement és így sajna nagyon drága volt. ...de ha a pénz nem számítana, akkor megint azt vennék vagy 250-est, az még húzósabb költség, de az már 200 fölé megy. :)

Üdv: M.
Azért azért... Szóval tényleg nézz utána.. PLáne öreg NSR-ek.. Sok a kókány... Vizet forral, láncot szakaszosra nyújt, kuplungot füstöl... És az árai sokkal-sokkal drágábbak...
Szóval ha az MZ-n egy km 10 Ft, akkor egy NSR-en 100.... Persze ha jó, akkor nagyon nagy élmény.. De sok vázrepedt NSR is futkos... Általában a hajlatban, a térnél repedt... Szóval csak nézd meg alaposan! Muszahasi tudja miről beszél :D
én pedig ezt szedném szét ketté van a hobbi és van az életforma Ha hobbit nézem akkor télleg jó egy Japán gépis, de ha életforma akkor mindig egy 110%-os gép kell várjon a garázsba/pincébe vagy pajtában
szedjük 2 részre a dolgot:
jol meggondoltam?-igen!
anyagilag meg ugy egyáltalán megéri-e?-ezt nem lehet tudni,nem vagyok benne biztos,de a hobby nem arra van h sporoljak,ígyis ugyis pénzkidobás,akkor legalább legyen benne élmény!
akarom mondani 4.7mm, a vastagság
nekem van egy féktárcsám, de lekell szabályozni(megcsinálom ha kell, akkor garantáltan nem fog ütni).A legkisseb ponton 4.7mm -er az átmérő.
Ha esetleg kell neked, vagy másnak kistz-hez bármilyen alkatrész, (pl 1 jól megtervezett rezodob), akkor szóljon.
Meggondoltad?

..mert én 125-ös sportgépről ültám át a 250-es ETZ-re.
Félreértés ne essen:
* nagyon jól nézett ki (soha annyi nő nem állt szóba velem, mint amíg megvolt)
* nagyon jó hangja volt (főleg 9000 felett)
* nagyon jól ment (165+)

...de én sokat jártam vele és így igen sokba került, kezdve a drága olajtól a nem kis alkatrész árakon át.

Most vettem ezt az ETZ-t, elég bukta volt de már kicseréltem a fél hátulját (2 rugóstag, csapágyak, lánckerék) a fél elejét (új féknyereg, csapágyak stb) és még mindig k. olcsó a kicsi apriliámhoz képest. ..na igen 125 körül vége van, de jobb is, mert ott már mérsékelten stabil , stb stb, de fillérekből járok /ahhoz képest persze/ és azért ez nem mindegy.

Tényleg nem tud valaki jó állapotú (olyat, ami NEM üt) bontott féktárcsát? /ebből már nem akarok újat venni/?

Üdv: M.
http://www.hasznaltauto.hu/2022397_mz_etz_1987

Elég komoly :D
jut eszembe itt a példa a volt yamahám na arra anyit rákellet költenem, hogy az mz-men most kb minden ami polír lehetne króm is... és kb. a motor ára 100% én a 75% buktam. Egy életre megszereztem a vásárlás tapasztalatát . Ha én motort veszek akkor nagyon megutál az eladó. Mindig van egy két kínos kérdés a tarsolyomban
nálam is volt egy vevő az mz-re. Nekem elis vitte volna régeben még 100-ért akkor még nem volt ilyen topp állapotban a motor. De egyből evvel kezdte hogy a hátsó lábtartó vasat letisztitom és újrafényezem ugye? mondtam neki, hogy az ár a mostani állapotra vonatkozik és utaltam az építés végére és végöszegére neki még 140-et mondtam. De ha ő ennyi időt belehecölt volna a motorjába mint én akkor lehet hogy 300-ért hirdetné vagy többért . Ittis gyereknek lett volna persze a motor, de a tipikus magyar kölöknek... ( nincs szakértelme, apuci megveszi neki a motort és ő széthajtya ). Én ezért is félek mindig 125ccm motort venni "kevés a gondos gazda M.O.-n"
jah a hátso gumma a 120kilos gyereke alatt volt lapos,nekem bőnve elég,ha tul kemény nem tapad cseszneken
nah elég a mellébeszélésből,vissza a topic-címhez:
ma jött 1 vevő,legalábbis azt hittem az...
mikor megérkezett mondta h a kipuff szét van rohadva,és ha a helyemben lenne az ülést is cserélné(persze egyiknek sincs baja)-gondoltam akkor ok,meglesz,de akkor nem 100e hanem 120...
aztán mondta h eredetvizsgát nekem kéne állnom...hát lehet h hivatalosan ez így van,mindenesetre mikor én vettem magam csináltam,ugyh nem fogom még1*,nekem van rola papirom,nem kell több
a tankon volt egy festéklepattogás a mérete:2*3mm...18éves motornál hatalmas hiba,komolyan!
mondta h lapos a hátso gumma-hát bocs majd ha komoly vevő leszel felfujom,eddig csak szidtad
mondta h tud 55ér egy mz-t(gondoltam meg még 60e-t rákölt és üzemképes is lesz...) szovala akartam neki mondani h ok,akkor vegye azt meg,nem kell itt lenni!
mondta h "gondolom 75ér nem akarod eladni-pff hát komolyan valami mentalista lehet h így tudja
végülis kár h nem mondtam h uj motort a szalonbol kell hozni,itt egy 18 éves joszágrol van szo,ami korához képest nagyon rendben van,gyári(!) festéssel stb!
mondta h a fiának van 125ös csopperja,és h éppen a másik(akinek az mz lenne) is jo lesz az...
jah hát mondom ha nem akar venni akkor minek nézi még?
mondta h nehéz találni jo áron jot,főleg mert a 150es már nem jo a1-es jogsihoz...ja mondom akkor mégis jo lenne az enyém?
nah és a legnagyobb:meg amugy sem tetszik neki az a szín!
paff,vérig sértett jobb lesz ha elmegy innen
(én mondtam h nekem igen,erre a válasz:mert megszoktad )
egyszónak is 100 a vége ha térdenállva könyörögve jön vissza sem adom neki,és gratulálok a viselkedéséhez
u.i:az sem baj ha olvassa a forumot!

nah ennyi
Hát igen....

De ha egyszer eljössz errefele, mutatok egyet a garázsba.... Kérdezd meg Gabeszt... Azért én úgy érzem, az enyém eléggé egybe van :)
Van benne valami mz-nél az opel fórum bár tiltakozó még nem volt .
Hát lehet nem vagyok márkafüggő, de azért szeretem az opelt. Van egy astra-nk meg egy kadet-unk, fater már több mint 10 éve opel márkaszervízbe dolgozik és van pár szerelő meg eladó akiket ismerek meg rallyztak is! Hát nem tudom biztos van de én még nem nagyon halottam ilyen turboról, h tekerek egy csavaron rajta aztán hipp hopp pár lóerő meg plus turbónyomás! Az, h meg van benne kilóméter és, h kopott az meg sztem teljesen normális és jogos, ennyire erővel pl a rallygépeket is sokkal kevesebbszer kéne szervizelni, mert tekernek a turbón aztán kész! Függően persze az igénybevételtől! De ha olyan calibrát fogsz ki amit előtte hajtottak, ha kopottak az alkatrészek hiába van nagy nyomásod, ha nincs mi megtartsa, másik, h szetm legtöbb ilyen gépen idővel elfelejtenek turbót cserélni! És természetesen én azokról a calibrákról beszélek amik (még) gyáriak, tehát jó esetben folyamatos szervize volt, de nincs tuningolva! Ja és én azt a 200 210 lót keréken értettem! Na de ezen ne vesszünk össze! Másik, h ez egy motoros fórum!
nem akarok,pont az írtam,legalábbis akartam
125/50-et ne vegyél, mert 2-3 év múlva nem tudsz vele már közlekedni az 50-es rendszám miatt...
csak nem túl nagy a választék...
találsz nem 125/50es megkímélt(legalább látszólag) nem törött,idomhiányosat 180-250e között...?
'94 körül meg utáni már nem nagyon fér ebbe a keretbe
Fasza állapotú 125-öst nemigen találni, általában mindegyik szét van kúrva, meg össze van kókányolva-sajnos-