Sziasztok. Lenne 1 kérdésem.
Mz 250 nagyon durrog. Gyújtás be lett állítva, kondit cseréltünk.
Amikor kicseréltük a kondit akkor jó volt. 4 nap alatt megevett 2 kondit. Mi lehet a baja?
Köszönöm szépen.
Kicsi vagy nem kicsi, ez legalább megbízható-megfizethető :)
Nem panaszkodom, rendbe van szedve szedi a lábát.
De most úgy néz ki beújjítok mellé egy nagyobbat is.
Trafó problémádra nem tudok mit mondani. Lehet gyárilag van valami baja. Eddig csak autónál tapasztaltam ilyet. De ott cserével megoldódott a dolog.
No visszacseréltem a karbi összes alkatrészét gyárira bár önmagában nem volt elég,cseréltem trafót is és így pöccre indul. (ezek szerint a felújjítókészlet is felejtős)
Viszont iszonyúan forrósodik az új trafó, levet is eresztett, valami nem kerek. Ez fesz szabályzó miatt lehet? Multiméterem sajna nincs itthon, így nem tudok rámérni, de a lámpák nem égtek ki, az akksi sem melegszik, egyedül a trafó K forró, valami Bolgár darab 12 V-os.
Ettől függetlenül valahol falsot szív, mert leszarja mit tekerek a levegőcsavaron, pedig olaj van, gyújtás oldali fele nem trutyis, nem füstöl azt hiszem a továbbiakban valami hozzáértőhöz elviszem, csak ezt a trafó dolgot kéne még megoldanom, mert így kb 2 km tudok majd megtenni, mielőtt beszarik ez a trafó is.
ha a karbid nincs szétkopva nézd meg a fötengely szimeringeket ,esetleg a benzincsapot a benzinnek ömleni kell rajta, a benzinszintet a lehető legnagyobbra állidsd egyébként 90-en fölött is hajlamos lehet a fulladásra. A kisipari sibertüt kerüld el bedusulást okoz.
De bizony egy 150-es Mz-t vettem.
Volt a váltóval gondom egy idő után, ritkán volt csak 3.-om, de Bambi mester olyan váltót csinált belőle amit álmomban nem gondoltam volna egy keleti csodáról :)
A fékkel nekem is gondom van, szorul az egyik dugattyú. De mivel ez motorikusan nagyon jól meg lett csinálva, megérdemli az új féket :)
Szia! a gázmarkolatot addig kell fordítani mintha a gázt húznád,ameddig találsz rajta egy csavarhúzó szélességnyi lyukat,a kormány szélétől kb:1cm-re.itt kilcsavarozod a műanyag kormányvég rögzítőcsavarját és már le is jön a gázmarkolat .üdv GsxTuci
Egy looser kérdés:
A gázkart hogyan lehet leszedni? A csavart kicsavartam, ami össszszorítva a bilincset a kormányon, picit mozdul is, próbáltam a végéből kihúzni a műanyag dugót, de nem nagyon ment, szóval nem akar lejönni. (kiakadt ugyanis a bovden benne)
Már nincs miből. Itt a nyakamon ez a roncs, az AF-1-et se vitték még el, már azon töprengek, hogy eladom annyiért az MZ-t amennyiért vettem rá a féknyerget (így csak 110-et bukok :) ) és inkább megveszem a bontott rugóstagot az AF-1 be! ...vagy mindkettőt betolom az árokba és elmegyek berúgni, aztán majd a bringámmal járok bukóval a fejemen és berregek hozzá hangosan! ...esetleg fingok is párat, hogy szaga is legyen.
Hát őszintén szólva én most azon töprengek, hogy lehet, hogy hiba volt, mert amióta hazahoztam Szegedről (de Pesten már trélel vitte tovább ) folyamatosan szívok.
Kisebb gondom, hogy a fék még mindig szar (fékcső: 1500), új komplett féktuskó (27.900),
a nagyobb gondom, hogy a motor nem működik, max 1 percet hajlandó járni, már ha elindul, ( http://mzclub.extra.hu/forum/v... ) ...mondjuk hazafelé már gyanús volt, hogy száz a vége, de szóval megszakító csere és karbi felújjítás után is ott tartok, hogy baszik működni.
Már annak örülnék, ha annyira menne, hogy egy hozzáértőhöz el tudnám vinni.
sziasztok!
lenne 2 kérdésem (150 es etz ről van szó):
1, a főtengely végéről hogyan tudom leszedni a kuplungnál a kis kereket?( ez hajtja lánccal a kuplungkosarat)
2, ugyan ez a művelet érdekelne a gyujtás felöl is mert az sem akar lejönni(nem erőltettem mert nem akarok rombolni)
köszi
mitoo
No haladok, de közben el is akadtam. Szereztem egy vadi új féknyerget komplett (arany áron) azt (is) próbáltam ma felvarázsolni, de kell vennem hozzá 12-es fúrót, mivel szembesültem vele, hogy az előző tulaj a előző nyerget átfúrta és nagyobb csavart rakott bele, (ami most nem megy át az új nyergen) mivel gondolom a féknyerget rögzitő fülön kinyírta a menetet és nagyobbra fúrták. Hurrá! :)
...na de nem is ez a nagyobb gond, hanem még mindig motorikusan vagyok meghalva. Szóval cseréltem megszakítót és pepecül beállítottam (legalábbis szerintem, életemben először ugye:), akkor viszonylag szépen is ment a gép (persze csak helyben pörgettem fék hiányában), mindössze a lassú fordulatszámesés volt még meg mindig, hogy menni mennyit ment volna az nem tudom, szóval a lényeg, hogy nagyjából az jó kell legyen, mert utána nem volt olyan gond, ami most lett.
Ugyanis ezen nekibuzdulva rendeltem fúvóka felújjító kit-et a karbihoz, gondoltam szétkapom kicsereberélem, beállítom és fasza, ha továbbra is 100 a vége akkor fúrás, ha több, akkor csak ezek kellettek. (A karbiba a fúvókák feje szét volt gyilkolva, szivárgott a tömítésnél a benya és a tű is forrasztva volt a lemezkékhez+ görbe is kicsit.) Beraktam minden fúvókát, új tű+lemezke, stb.
....és valami katasztrófa! A fordulatszám ugrál, néha 8000 (mondjuk ez picit javult, miután teljesen kitekertem az alapjáratot, amint van alapjárat sokkal rosszabb a helyzet), aztán ha magas fordulaton életben tudom tartani egy ideig, akkor is van, hogy visszaesik szinte leáll hirtelen, aztán az utolsó pillanatban visszajön az életbe, aztán végül mégiscsak leáll, és kb 5000 alatt azonnal leáll.
Erre szétszedtem, átnéztem megint, akkor úgy tűnt szinte jó, próbáltam kicsit betekerni az alapjáratot, megint rossz lett, visszatekertem már rossz maradt, kb most pár másodpercre indul be.
Nincs valami 5letetek mit kéne megnéznem?
Előre is köszönöm!
Üdv: M.
Már teljesen ilyen vagyok: ....vettem volna inkább biciglit. :)
Ha van 2 éve A1-ed vagy AK-d akkor 18, ill. 20 évesen mehetsz A-ra, különbözeti vizsgát kell tenni, Kreszt nem kell, 3-4 óra rutin, 3-4 óra városi, aztán mehet a vizsga 25-30 ból megáll így
Na szal én úgy tudom, h:
-A1 az 16 életév betöltése, max 125ccm, max 11KW
-AK 18 életév betöltése, max 25 KW, 0.16 KW/kg (na ez ha nincs benne a forgalmiban akkor nem igazán szokták figyelni, rendőr nem nagyon fog számolgatni, de persze ne legyen szemetszúró, pl: 24KW és mondjuk 120kg )
-A 21 életév betöltése, akármi vezethető , ha rendelkezel már min 2éve A1-es vagy AK-s jogsival akkor 20 évesen (én így tudom, de mondták már azt is, h 18 évesen) megcsinálhatod az A-t, és azt hiszem (de ebben nem vok tutira bizti), h ha van már min 2 éve A1-ed vag AK-d és betöltötted a 21-et akkor csak különbözeti vizsgát kell tegyél, 2-3-4 óra rutin + városi meg ez a két vizsga, kresz már nem kell.
De az nkh.hu-n (Nemzetközi Közlekedési Hatóság honlapján) megtalálsz mindent!
Mz 250 nagyon durrog. Gyújtás be lett állítva, kondit cseréltünk.
Amikor kicseréltük a kondit akkor jó volt. 4 nap alatt megevett 2 kondit. Mi lehet a baja?
Köszönöm szépen.