Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ezzel sokra nem mész...
Már ezt is köszönöm szépen...
hát már tényleg lemérném,egyenlőre nem találom a tolómérőt.
de nem adom fel,én is nagyon utáltam mikor kellett valami és senki sem segített
pedig már erőt vettem magamon,és egyszer a tetőtéri szobából lemásztam a pincébe!azért ez nem semmi teljesítmény szerintem
Az az egyetlen dolog amit néznek : mennyire üt a féktárcsa
Az hogy milyen erősen fog a fék , teljesen mellékes nekik (ja és a világítást nézik)
De ha esetleg odakerülsz akkor mérd már le a külső és belső távolságokat is...
125ösről...
azt hittem már megoldódott,de akkor ezek szerint nem.
meg kéne keresnem a tolómérőt,mert nálunk a pincében ha látnád milyen "rend" van...
és egyáltalán 125ös hengerről beszélünk?
Na nem tudja valaki a tőcsavar távolságokat lemérni?
Én csináltattam, értenek hozzá, azt viszont nem tudom milyen minőségű a dugó... nekem jawara 8/hengert mondtak...
Én tudok!
Csakhogy Zalaegerszegen a KPM... És azthiszem, ez kicsit messze van neked... Ráadásul be is kell jelentkezni előre...
Sziasztok!

A hónap közepén kéne vizsgáztatnom a jószágot. Nem tudtok vmi olyan vizsgahelyet, ahol nincs fékpad vagy legalábbis nem zavarja őket nagyon, ha kicsit üt a tárcsa? -mert egyébként a féknyereg, fékcső, főfékhenger vadi új, vagy a tárcsába vagy a kerékbe van egy kis ütés, amit lassú sebességnél fékezve érezni csak, de egyébként engem nem zavar, viszont többet ebbe fektetni nem akarok most(27 volt csak az új féknyereg)-

Köszi, üdv: M.
sziasztok,nekem lenne eladó 1 125-ös ts -em.a motorba felújjitás óta 500 km van kb azóta hátul uj gumi van rajta stb.szürke forgalmija van akit érdekel hivjon vagy irjon.csere érdekel simsonra.
gyere már!
de akkor nézdd el h szétvok még reggel csúszva
oks !
de most gyere, mert utána megyek el!
És ne számíts vmi nagy dologra
téged is látni? otthon vagy? lehet felszaladok akkor megnézni ha lehet!
Hellóka!
Vettem egy 250-es etz-t! Hát még kicsit ütött kopot és lesz vele meló, de jó lesz!
40e-ért vettem van rá 1év műszaki és ez az éves biztosítás! Igaz nem tud lábraállnni, mert a dugó megszorult, de már beszéltem a szerelővel is!
A tábori tuningnál csináltatta már vki a mocija hengerét? Mert felhívtam őket és henger fúrásra+dugó+gyűrűk-re mondtak 7e! Nekem kicsit kevésnek tűnik! Egy jobb minőségű dugó 5-6e!?
Majd igyekszem képet rakni róla!
Te nem érted az nem baj, de nem reszelsz, amúgy meg nem flétlenül fér el benne egy ilyen, és sokkal nagyobb kihívás a gyári hengerből kireszelni valamit... amúgy meg sok program van, le szokták tesztelni a hebntert mieléött kifaragják...
Mi ez a faragós ötlet megint?

Egyébként megmondom őszintén, én sose értettem ezt a sok tuningőrültet.... Össze-vissza reszelik a simsonokat pl... De minek is? Csak fogni kellene valami ütös RS 50/80 TZR 50/80 vagy valami robeszhengert, aminek egyezik a furat -löket aránya, és szépen annak a mintájára késízettetni bele egy perselyt... Természetesen a főtengelyt könnyíteni, bedobozolni, lehetlőleg mindent a donor motor mintájára... Jó gyújtást rá, rendes karbit, és nem kell vakaródzni, hogy állítólag ez jobb lesz... Hanem biztosan! Míg így? Nézzétek meg, mennyire szemmel látható pl egy 4 felömlősített simson hengeren, hogy sántít... Szimmetrikus két gyári felömlő kitágítva, majd hátul, a kipuffcsatornával szemben még kettő ott lifeg... És csodálkoznak, hogy mekkora az öblítési veszteség...
jaja jó
hát ha mentek,meggondolandó.
se érettségi,se elfoglaltság(estig),motor is jó,pénz sincs benyára
nem ám,majd valahonnan előteremtek 1 keveset.
mikor lesztek ott?
Kalev jó már a mocid? Gyüsz Cseszneknek holnap?
52*58, az rgnek meg 54*54, akkor 4 mili nem stimm, akkor végülis egy kicsit még leszedni a henger aljából, meg talán a blokkból is, és egy közdarabot csinálni... ami illeszkedik az mz hengerhez, másik fele a hengerhez... max egy kicsit fel lehet hegeszteni a blokkra ha nem stimmel...
Hát akkor le tudod mérni nekem , amúgy leírásában nem találom mekkora a dugó átmérője pedig benne kéne lennie...
tolómérő van,de azt hiszem nem én leszek a te embered
bár értem miről beszélsz
a hengert lefogató csavarok távolsága érdekelne engem, a motorral párhuzamosan is, meg merőlegesen is... a belső felük milyen távolságra van egymástól, amúgy meg ha nem ismered ezeket, nem hiszem hogy van neked rendes mérőeszközöd... mert ezt nem vonalzóval kéne lemérni