hát már tényleg lemérném,egyenlőre nem találom a tolómérőt.
de nem adom fel,én is nagyon utáltam mikor kellett valami és senki sem segített
pedig már erőt vettem magamon,és egyszer a tetőtéri szobából lemásztam a pincébe!azért ez nem semmi teljesítmény szerintem
azt hittem már megoldódott,de akkor ezek szerint nem.
meg kéne keresnem a tolómérőt,mert nálunk a pincében ha látnád milyen "rend" van...
és egyáltalán 125ös hengerről beszélünk?
A hónap közepén kéne vizsgáztatnom a jószágot. Nem tudtok vmi olyan vizsgahelyet, ahol nincs fékpad vagy legalábbis nem zavarja őket nagyon, ha kicsit üt a tárcsa? -mert egyébként a féknyereg, fékcső, főfékhenger vadi új, vagy a tárcsába vagy a kerékbe van egy kis ütés, amit lassú sebességnél fékezve érezni csak, de egyébként engem nem zavar, viszont többet ebbe fektetni nem akarok most(27 volt csak az új féknyereg)-
sziasztok,nekem lenne eladó 1 125-ös ts -em.a motorba felújjitás óta 500 km van kb azóta hátul uj gumi van rajta stb.szürke forgalmija van akit érdekel hivjon vagy irjon.csere érdekel simsonra.
Hellóka!
Vettem egy 250-es etz-t! Hát még kicsit ütött kopot és lesz vele meló, de jó lesz!
40e-ért vettem van rá 1év műszaki és ez az éves biztosítás! Igaz nem tud lábraállnni, mert a dugó megszorult, de már beszéltem a szerelővel is!
A tábori tuningnál csináltatta már vki a mocija hengerét? Mert felhívtam őket és henger fúrásra+dugó+gyűrűk-re mondtak 7e! Nekem kicsit kevésnek tűnik! Egy jobb minőségű dugó 5-6e!?
Majd igyekszem képet rakni róla!
Te nem érted az nem baj, de nem reszelsz, amúgy meg nem flétlenül fér el benne egy ilyen, és sokkal nagyobb kihívás a gyári hengerből kireszelni valamit... amúgy meg sok program van, le szokták tesztelni a hebntert mieléött kifaragják...
Egyébként megmondom őszintén, én sose értettem ezt a sok tuningőrültet.... Össze-vissza reszelik a simsonokat pl... De minek is? Csak fogni kellene valami ütös RS 50/80 TZR 50/80 vagy valami robeszhengert, aminek egyezik a furat -löket aránya, és szépen annak a mintájára késízettetni bele egy perselyt... Természetesen a főtengelyt könnyíteni, bedobozolni, lehetlőleg mindent a donor motor mintájára... Jó gyújtást rá, rendes karbit, és nem kell vakaródzni, hogy állítólag ez jobb lesz... Hanem biztosan! Míg így? Nézzétek meg, mennyire szemmel látható pl egy 4 felömlősített simson hengeren, hogy sántít... Szimmetrikus két gyári felömlő kitágítva, majd hátul, a kipuffcsatornával szemben még kettő ott lifeg... És csodálkoznak, hogy mekkora az öblítési veszteség...
jaja jó
hát ha mentek,meggondolandó.
se érettségi,se elfoglaltság(estig),motor is jó,pénz sincs benyára
nem ám,majd valahonnan előteremtek 1 keveset.
mikor lesztek ott?
52*58, az rgnek meg 54*54, akkor 4 mili nem stimm, akkor végülis egy kicsit még leszedni a henger aljából, meg talán a blokkból is, és egy közdarabot csinálni... ami illeszkedik az mz hengerhez, másik fele a hengerhez... max egy kicsit fel lehet hegeszteni a blokkra ha nem stimmel...
a hengert lefogató csavarok távolsága érdekelne engem, a motorral párhuzamosan is, meg merőlegesen is... a belső felük milyen távolságra van egymástól, amúgy meg ha nem ismered ezeket, nem hiszem hogy van neked rendes mérőeszközöd... mert ezt nem vonalzóval kéne lemérni
de nem adom fel,én is nagyon utáltam mikor kellett valami és senki sem segített
pedig már erőt vettem magamon,és egyszer a tetőtéri szobából lemásztam a pincébe!azért ez nem semmi teljesítmény szerintem
Az hogy milyen erősen fog a fék , teljesen mellékes nekik (ja és a világítást nézik)
meg kéne keresnem a tolómérőt,mert nálunk a pincében ha látnád milyen "rend" van...
és egyáltalán 125ös hengerről beszélünk?
Csakhogy Zalaegerszegen a KPM... És azthiszem, ez kicsit messze van neked... Ráadásul be is kell jelentkezni előre...
A hónap közepén kéne vizsgáztatnom a jószágot. Nem tudtok vmi olyan vizsgahelyet, ahol nincs fékpad vagy legalábbis nem zavarja őket nagyon, ha kicsit üt a tárcsa? -mert egyébként a féknyereg, fékcső, főfékhenger vadi új, vagy a tárcsába vagy a kerékbe van egy kis ütés, amit lassú sebességnél fékezve érezni csak, de egyébként engem nem zavar, viszont többet ebbe fektetni nem akarok most(27 volt csak az új féknyereg)-
Köszi, üdv: M.
de most gyere, mert utána megyek el!
És ne számíts vmi nagy dologra
Vettem egy 250-es etz-t! Hát még kicsit ütött kopot és lesz vele meló, de jó lesz!
40e-ért vettem van rá 1év műszaki és ez az éves biztosítás! Igaz nem tud lábraállnni, mert a dugó megszorult, de már beszéltem a szerelővel is!
A tábori tuningnál csináltatta már vki a mocija hengerét? Mert felhívtam őket és henger fúrásra+dugó+gyűrűk-re mondtak 7e! Nekem kicsit kevésnek tűnik! Egy jobb minőségű dugó 5-6e!?
Majd igyekszem képet rakni róla!
Egyébként megmondom őszintén, én sose értettem ezt a sok tuningőrültet.... Össze-vissza reszelik a simsonokat pl... De minek is? Csak fogni kellene valami ütös RS 50/80 TZR 50/80 vagy valami robeszhengert, aminek egyezik a furat -löket aránya, és szépen annak a mintájára késízettetni bele egy perselyt... Természetesen a főtengelyt könnyíteni, bedobozolni, lehetlőleg mindent a donor motor mintájára... Jó gyújtást rá, rendes karbit, és nem kell vakaródzni, hogy állítólag ez jobb lesz... Hanem biztosan! Míg így? Nézzétek meg, mennyire szemmel látható pl egy 4 felömlősített simson hengeren, hogy sántít... Szimmetrikus két gyári felömlő kitágítva, majd hátul, a kipuffcsatornával szemben még kettő ott lifeg... És csodálkoznak, hogy mekkora az öblítési veszteség...
hát ha mentek,meggondolandó.
se érettségi,se elfoglaltság(estig),motor is jó,pénz sincs benyára
nem ám,majd valahonnan előteremtek 1 keveset.
mikor lesztek ott?
bár értem miről beszélsz