Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez lesz a gyujtás + szivo membrán joki 69 köszönöm a jo munkát van még vele
hali! joki69 neked összeis volt rakva a gép?
Azannya ez a ho elkapott menetközben
no mind1,oda se neki,takaríthatom ujra a tézét
viszont menni meg muszáj volt
nah csak hírt adtam magamról,nem hiszem h vkit is érdekelne,de már régen köszöntem be
Eladók ezek a dudák! Véleményem szerint MZ-re valók!
Én még anno így csináltam! Igaz, hogy nől picit a forgattyús tér a kivágás miatt, de jobb lesz az öblítés!
Jó a főtengelyen a könnyítés, de ez így nem lesz jó. Gondolom, még nem raktátok össze, mert akkor kiderült volna már a kiegyensúlyozási probléma! Ebben a formában olyan rezonanciát fog okozni, hogy nem biztos, hogy a lábad a lábtartón fog maradni! Továbbá a motorról minden lerázódik és letörik, a porlasztó merev csatlakozása miatt a benzinszint túlságosan vibrál(karburációs hibák)...stb. A rezonancia olyan energiát fog felemészteni, hogy nem jön vissza a befektetett munka. Nagyon ajánlom, hogy egyensúlyozzátok ki a főtengelyt, még ha a régi módszerrel is!Jó munkát!
Attól függetlenül ez azért durva!
az a baj az MZ-tuninggal, hogy alapjaiban az egész blokk nyomatékra van hangolva a nagy lendtömegekkel, meg a főtengely-dugó-felömlők kiképzésével, nagyon sokat kell vele melózni, hogy magas fordulaton adja le a pacikat, ne ott, ahova meg van tervezve
sok munka van azért még vele! azért csináltuk mz ts blokkbol mert elötte is ilyeneket csináltunk reszelés stb. csak most már elhatároztuk csinálunk egy ütös tst!
Meg lesz oldva a többi is ez csak a kezdet!
És ez így működni is fog? Akkor már a felölőket is át kéne reszelni, meg nagyobb karbit rádobni, csinálni egy jó rezót rá, hogy legyen értelme a nagyobb fordulatnak, nem? Amúgy miért Ts blokk a kiszemelt? ETZ-ből sztem többet ki lehetne hozni...
folytatása az elözö képeknek!
A JOBB FORDULATÉRT! A GYÁRI SULY: 4700g leesztergálté pedig:2900g 14Cm-röl 10 cmre kap
Ha az alapjárat nem stabil, lassan esik vissza, nem tudod beállítani csak magas fordulatra, akkor falsot szív az összekötőcsőnél a karbi és a henger között. A tárcsafék ha jó, az első kereket blokkolja , gumicsíkot lehet húzni az aszfaltra.De ehhez olaj mentes fékbetét!,valamint légteleníteni kell a féket, annyira, hogyha ha behúzod a fékkart szinte semmi rugalmasság ne legyen benne. A fékmunkahengereknek szépen egyenletesen kell ki-be mozogni semmi szorulás. Tökéletes állapotú szimmeringek kellenek hozzá, kisipari szar, tapasztalat. De gyári már szerintem nincs is hozzá. Nagyon tisztán kell összerakni ha szétszeded , a legkisebb kosz is gond lehet. Benyomodik a szimering oldala és már folyik is az olaj. A légtelenítés menete: háromszor négyszer meghúzni a fékkart jó erősen, majd a légtelenítő csavart meglazítani miközben húzzuk a fékkart, majd amikor koppanásig behúztuk a fékkart, a légtelenítő csavart elzárjuk jól, majd a fékkart felengedjük. Ha szükséges a fékolajat pótoljuk.
És igy tovább addig míg kőkemény nem lesz a fékkar, ha behúzzuk. Érdemes benzincsövet húzni a fék légtelenítő csavarjára hogy a fékolaj ne tegyen kárt a festésben, valamint a cső végét egy üvegbe lógatni, mert a kijövő olajat akkor újra fellehet használni.
Szevasztok.Nincs valakinek eladó etz-eleje(tárcsás)?
villa-féknyereg-olajtartály..vagy külön külön valami
Helyileg a legjobb Nyíregyháza lenne,de ha más a helyszin az sem gond,,,mert szoktam járni az országot egyik ismerösömmel veterán börzékre,így a hétvégén Miskolcon lesz
A féket ne is hozd elő! Ha valakit érdekelne a történetem a következő: Február közepe fele 10fok fölé emelkedett a hőmérő higanyszála és gondoltam a szombati meló után jól esne egy kis motorozás, a telet végig küldtem probléma nélkül a minuszokba, erre eldobtam a mocit egy körforgalomba, nagy probléma nem lett lábtartót lángal visszahajtottam és a kormányt kicseréltem magasitott endurókormányra,de természetes hogy a kapcsolokat,karokat, FÉKTARTÁLYT, müszerfalat szépen lefestettem feketére, jött az összeszerelés, az összes bowden rövid volt na meg persze a fékcsövem is,ezt ugy oldottam meg hogy a kormánykifliből kifüztem a csövet és a féknyeregnél a közcsavart meg a karmantyút megkettöztem, igy fasza volt.
sikerült összeraknom a motort de sajnos a fékhatás nem volt kielégitendő/utólag kiderült a kiskarmantyú kopott volt,a külső nagykarmantyú helyett meg szimering volt beragasztva, ez már kezdett gyanus lenni/
Megcsináltam mindent gyárira,csak hogy a külső karmantyú nem fogta meg az olajat és lemarta a kb egy hetes festést:(( Na ekkor borult el az agyam és elmentem vettem egy munkahengert és beleragasztottam a nagykarmantyút, 1 hétig birta és megint kezdett szivárogni a fékolaj /ugyhogy ennyit az utángyártott szarokról/ maradt az utolsó megoldás, belekloffoltam egy 10*20as szimeringet --hááát azt kell mondjam ez bevált eddig.............nem akarom elkiabálni.





Ja amugy ma levettem a gyujtás oldali deknit mert kicsuszott az üres visszajelzőm,és meglepödve tapasztaltam hogy nekem is van kis dzsuva a gyujtás oldali résznél! vagy lehet hogy a lánc oldaláról átszivárog az olajos dzsuva,vagy pedig tényleg szimeringes lesz! Na alpjába véve ennyi....de hétről-hétre jön elő valami rajt, pedig nem is az a leharcolt Etz amit a határba használnak táphordásra:D
Hy!elado1 mz etz 125-ösöm!a kmora spirál szakadt de az ora müködik a fordulatszámméröt kilopták!müszaki lejárt de lazán átmegy
zsir uj szörös hátsogumi van rajta!az elsö még jo!uj az egész kuplungom és megvannak a régi lamelláim is ami majdhogynem tökéletesek csak ingyem kaptam ujat:Delektronika jo!gyári fényezés!jo állapotban.zsir uj csapágyak!a hangja is szép.akit érdekel küldjön levelet:z_gergely@freemail.hu.
rendszám is megvan most járt csak le nyáron a müszaki!jo erös motorja van nem volt széthajtva 2. tulaj vok!másik motort vettem és erre már nincs nagy szükség.ára :60000rongy:ez sztem nem sok érte!ha kell küldök képet
Sziasztok!

Na próbáltam ma a féket gatyába rázni, nem sok sikerrel. :(
Kicseréltem a repedezett fékcsövet egy újra, de az istennek nem akart rendesen légtelen lenni, bármely módszerrel próbálkoztam, aztán feltűnt, hogy a légtelenítő csavar nem százas a féktuskón, mert egy picit ereszt. Valószínűleg már ekkor beteg volt rajta a menet, próbáltam kicsit jobban meghúzni, hátha úgy majd nem ereszt, de azzal csak végleg behalt a menet. Ilyenkor kuka az egész féktuskó, vagy van erre valami gyógyítási mód? (mondjuk az is érdekes volt, hogy a dugattyúkat is alig tudtam visszább nyomni a fékbetét cseréhez, pedig nem csak fent a tartályt, de kínomban már a légtelenítő csavart is kinyitottam és úgy próbáltam visszanyomni, hogy beférjen az új betét, kb fél óra volt, mire mindkét betétet be tudtam gyömöszölni)
Mennyi lehet egy új komplett tuskó?

Ez után levezetésnek gondoltam megnézem nem szív-e falsot a szimeringnél, a váltó oldali tuti, mert tele van olajjal, nem szívta el.
Viszont azt nem tudom, hogy gyújtás oldalon mennyire kéne koszosnak lennie, ha ott rossz a szimmering, mert egy pici trutyi van a gyújtásdekni alján, de az is lehet, hogy csak fentről a hengerről csorgott bele és aztán lefelé a trutyi, mert a kipuff egy kicsit kifúj a hengernél, szóval csak a dekni alján van kis dzsuva, de nem tiszta csatak az egész.

Előre is kösznöm a segítséget!

Üdv: M.
Olajból ti mit használtok?
Én ezeken gondolkodom:
REPSOL 2T Scooter
REPSOL 2T Sintetico
CASTROL Super TT

...és mekkora keverési arányt használtok? 1:50 mehet?

Most hazafelé a kútnál csak a szutyok AROL volt, azt erős 1:40-el kevertem, de olyan büdös lett minden, mire hazaértünk.

Üdv: M.
Főtengelyszimering?
Hmmm, érdekes,amit írtok, mert tegnap egész végig rajta volt a világítás (kresznek megfelelően) és volt olyan, mikor már szenvedtem az indítással, hogy beindult, ment már vagy 10 másodperce, bukó fel, világítás rá, erre 3 másodperc múlva leáll. Akkor a világításra gyanakodtam, de aztán később lámpa nélkül is leállt, már amikor elindult ugye. ;) Mondjuk töltésjelző nem égett rajta és az akksi is egy egész új varta.
Tegnap még trélel után rúgtam rajta párat kiváncsiságból, de nem indult, ma viszont volt 5 percem és próbaként indítottam és egy kis sztivatóval beindult, most vette a fordulatot is rendesen (bár visszaejteni most is marha lassan ejtette) ...az alapjárat meg olyan nagyon egyenetlen (illetve ez nem jó szó, nagyon rázza a mocit) 1600 körül, a középsztenderden össze-vissza ugrált a gép (de tényleg olyan nagyon), feltekertem 2000-re és ott már jó, egyhelyben marad a gép. Ezen túl OK-nak tűnt.

Egy nagyon kicsi csörgő hang van a blokkban, de csak ha odahajolsz, akkor hallani, messziről csörömpölés nincs.

Üdv: M.
lemerül
Az valami más lehetett akkor, mert ha remerül az akksi, hiába tologatod, nem fog indulni
Háááát lehet... De sose felejtem el mit tologattam rutinpályán egyszer egy 250-est, mert a sok karikázástól lemerült az akku, nem akart alapjáraton menni emiatt, és nem akart elindulni könyörgésre se...
Pontosabban akksi kell zárni az áramkört, meg az indításhoz.