Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondoltam leírom én is, de lusta voltam
Azért levághatták volna rendesen a hátsó sárvédőt.... Sok kis apróság nem tetszik rajta, ez egy sima ETZ 16-os felnivel, meg fel van rajta polírozva, amit fel lehet, gondolom így 50 ezerrel többet kérnek érte, pedig egy hétvége alatt bárki ki tudja így pofozni a gépet....
Helósztok!
érdekesség: http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=103126

sztem nagyon egyben van a gép!
hali.
meg tudná nekem valaki mondani, hogy mekkora fuvókák vannak a 150es ETZ-be?
előre is köszi
Szia mito!
Dugót is adsz hozzá, vagy fúratni kell a hengert? És főleg mennyiért adod?
Üdv!
sziasztok!
ezt 150 hez van eladó alapméretes hengerem és hengerfejem. olcsón odaadom, ha kell akkor postázom is. a henger nagyon keveset lett használva, nem vállas szóval hibátlan. érdeklődésre képet is rakok!
üdv mitoo
köszönöm szépen
sajnos a motoros buliig nem készül el a vas
rendelni kellett még pár alkatrészt, és addig nem ér ide
Hello!

Nekem is nemrég lett cserélve benne.
15x19x13 TGL 11553 Ez kell :) ha jól tudom (MZ katalógus)
van egy eladó ETZ műszerfalam mindenestül(még spirálok is...) faja állapotban,adok hozzá egy pár első indexet...
5ezerért bárkié lehet...
Sziasztok!
Van 1 kis gondom. A váltóban van a következő alkatrész ( azt hiszem "galléros tűgörgő csészének" hívják)
Ebben tűgörgőnek kellene lenni. Hát az enyémben nem volt. Megtudnátok mondani mekkora tűgörgőt kellene vennem?
Hali!
No akkor jó festegetést! Nem ismerem ezt a festéket, de reméljük benzinálló lesz
Hy! Az alapozóval figyelj, mert nagyon híg, és marha könnyen megfolyik, előbb próbáld ki, hogy milyen vele fújni valami kevésbé feltűnő alkatrészen.
Na hy Balage000 ,megvettem a festékeket.A képen láthatod őket.sztem ezek a legjobbak.A "teszkóba" vettem
Ja és ha festesz rakd bele meleg vízbe a flakont!Sokkal jobb úgy festeni.
Hát igen a "Prisma Color" az nagy márka! Mondjuk az Apriliát is azzal festettem.Az MZ sztem kék vagy ezüst lesz még nem tom.De a legjobb spray a MEDIKÉMIA fényes lackspay.(mondjuk a lakkhoz nincs sok köze)de úgyis lelakkozom.Csak azért várok mert az Apriliámba kiakadt a léptetővilla vagy elgörbült és a lehúzóra várok,és nem tom mennyi lesz. Kösz a bíztatást.
Jó jó igazad van, pontatlanul fogalmaztam
Fékolajra amúgy minden allergiás...
Ja és nem fékolaj, hanem fékfolyadék, semmi köze az olajhoz
Üdv Szili!
Köszi szépen! Neked is jó gépeid vannak . No szóval a festésről: Nincs kompresszorom se szórófejem és elég drága mulatság lett volna, így maradt a spray-es megoldás, amiről sok rosszat olvastam már fórumokon. De ennek ellenére belevágtam és vettem három flakon "prisma color" márkájú festéket ami durván 3600-Ft-t kóstált, ez elegendő volt az egész mocira. Viszont egyszer már volt rossz tapasztalatom ezzel a festékkel mert két fújás közötti idő után a következő réteg felvitelénél nem porlasztotta rendesen a festéket és tiszta cseppes, foltos lett az egész, és a flakon alján maradt a harmada a festéknek, amit nem lehetett többé elővarázsolni (Ez még régebben volt az első ilyen jellegű fújásomnál, pedig jól főlráztam és melegítettem előtte) Aztán rájöttem a titokra: egy menetben kell kifújni az összes festéket, tehát készítsd oda az összes fényezendő alkatrészt és hajrá / Ez a hiba jelentkezett ennél a festéktípusnál, de amúgy megfizethető árú, a benzint is bírja de a fékolajra allergiás/ Viszont láttam, hogy a te géped két merőben eltérő színű, ha azonos színt szeretnél kicsikarni rájuk, akkor mindenképp csiszolj vissza belőlük és alapozd le valamilyen fehérrel, aztán jöjjön csak a szín ( fontos mert amúgy rámegy egy csomó festék és nem lesz szép). Jó munkát, aztán majd rakj fel képeket, hogy mi lett az eredmény!
Üdv!
Balage000,én is készülök a festésre,ezért megkérdezem hogy mivel festetted az MZ-det?(spray,kompresszor)Amúgy szép a géped!grat
No örvendek neki, hogy sikerült! És persze az esztétikai értékeket vizslató szemeknek is
Sikerült megoldanom a végén minden égőt kicseréltem mert volt olyan ami elvolt duranva már és jó lett a visszajelző is csak nagyon halvány, de azt már megtudom oldani . Ma volt Eredetvizsgálaton pöc-röf átis ment rajta. Mentem vele többen megnéztek, mint régen a gyorsaságimal
Hello! Miért érdekel a Fifty? Amúgy megvan még, szét van szedve, festésre vár, meg pár apróság van még rajta, amit meg kell csinálnom. az email címem mzgaba@citromail.hu
szia megvan még a malagutid? irj már egy telszámot légyszi,vagy ird meg ha nincs már meg,üdv
Ja és mégvalami, aki hétvégére túrát tervez a pilisbe( Szentlászlói út és Visegrád környékére) Az készüljön föl, hogy ilyen és ezekhez hasonló avar és sárfelhordásokkal van tele a legtöbb beláthatatlan kanyar, szóval csak óvatosan srácok! (tegnap jártam erre és elég necces némelyik kanyarulat).
Jó motorozást mindenkinek!
Hali Junior!
Az enyém ugyan 89-es, de a relén három fül van, méghozzá ha szemből nézed az alját, akkor alul csatlakozik az a vezeték ami az indexkapcsolóhoz megy és ha jól emlékszem, jobb oldalon a tápvezeték ami a biztosítéktáblához(Asszem ez a piros, a másik valami söétebb színü) remélem tudtam segíteni..