Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elektronikus segítséget kérek . MZ etz 125 87'-es évjáratnál az indexrelénél 3kijövő saru van vagy csak 2? mert nem müködik nekem a visszajelző és közömnincs milyen lehetet a gyárilag Gondolom nem magyar relével lettek összerakva, ezen csak két saru van egy bemenő és kimenő az áramnak
OK utánanézek
Köszi szépen!
szocimotoros.hu -n van kuplung könnyítés, meg még nézz körül! És googleba "mz etz tuning" címszó alatt én találtam egy párat! Sok sikert!
Hi all!

Nincs valakinek véletlenül 125, 150 etz-hez valami tuningleírásféle?
gezar ezt gondolom nekem írtad! Hát 250-ről láttam énis képet, h belefér simsonba, de azt már tényleg nem merném, mert 2 gázfröcs után a hátamba lenne a hátsó kerék! Többen írták, h szerintük még a 150-es is csavarná a vázat! Hát nem tudom majd alakul, azt tényleg nem akarom, h mondjuk 2-3 hónap után melettem guruljon a hátsó kerék mint oldalkocsi! Na jó ez csak vicc volt! Most nagyon töröm a fejem, h kéne hagyni ezt a simsonvázas dolgot és inkább kompletten 250 mz-t átalakítani kicsit!
Tavaly a sulinkba egyik gyerek bejött a "mutánsával" simson váz, ETZ tank, 250-es etz blokk nah ott 2 rúd tartotta ami a vázhoz volt heggesztve, többit nem tudom mert messze volt. De nagyon keményen nézett ki, persze no rendszám lámpák kicsik, meg olyan saras volt h hihetetlen. Meg 250-es ETZ telól hátul biztos elöl se gyári volt de azt nem tudnám megmondani hogy mié lehetett.
Hi All!
Mi a véleményetek, Jawa 638 TS vagy MZ ETZ 251 ? Melyik ajobb? Melyik mennyit megy, mennyit eszik, melyik a megbízhatóbb, melyikhez van több alkatrész?
Köszi!
Én nekifogtam a nagy projectnek és beis fejeztem 99%. Május 9-én müszakin kiderül hogy 100 százalékos-e az mz . Addigis lekopogom nehogy felsüljek
Enyémre is kiváncsiak lennének, de sajna egyenlőre nem haladok vele, majd talán egy hónap múlva
sokan vagytok már!
Amúgy kiváncsian várom
majd meglássuk mi lesz!
Sok ilyen simson mz projektről halottam már, de sajna csak annyit hogy léteznek, hogy hogy mennek, és hogy mennyire bírja a váz azt nem...
De az én véleményem, hogy simson váznak bőven elég a maga kis 50ccmis motorja... még úgyse túl stabil a váz... belerakod az mz blokkot csak egy nyeklő nyakló izé kapsz, ami minden gázhúzásnál szét akar majd esni... de ha ezt akarod... én inkább megtartanám az mzt mznek, és azzal mennék terepezni, terepen a simson amúgy is nagyon hamar szét fog esni, főleg így, az mz blokk is sokkal nehezebb a simson blokkot meg nem sok tartja...
Szóval szerintem nem jó ötlet...
De arra például tökéletes hogy barkácsoljon az ember
jé de régen voltam itt.
vannak még mz-sek?
vajon hogy halad a világ leggyorsabb mz-je projekt?
nah mindenesetre 1 kis segítség kellene:EBC FA18HH fékbetétet leszámítva tud valaki hasonlo jót mondani?pénteken lesz 1 kis átvizsgálás(szerelő),és elég sok rosszat hallottam a sima betétekről
Jólvan énis így teszek. Részemről a szerencse!
Jóccakát!
Hát énis remélem! Na de én lassan megyek nyugovóra térek! Örültem! Holnap leszek!
Csáó!
Remélem hamar rálelsz egy jó darabra! Már látom is előre a gyorsulásos videóitokat
vateran-már nézegettem! Vmi csak lesz! csak mindenből 2ő kéne, mert havert is rászedtem, h építsen ő is!
Na jó az hardcorestar csak vicc volt, de az Mz tárcsa az már nem Bontókat keress meg sztem. Vagy valami netes aukción keress rá
Jaja énis mz tárcsára gondoltam! Star váznál netces lenne a blokk berakás meg a váz is furi, meg abba nehéz nem lengőkaros elsőtelót tenni!
Na a terv az jónak tűnik, esetleg nem akarsz az egyik starból hardcorestart csinálni ?
Azis jókora móka lenne... No de tudom ám, hogy az egyik beépül a másikba, nálam is így jártak a simók. Egyikből lett a másik, a másikból az Mz Amúgy megpróbálhatnál Mz tárcsát ráhergelni...
Hát most van egy enduró amit látsz az adatlapon! És van 1 star, ami kicsit hiányos, eméletileg a 7en jön még 1 star, aztán a 2ből lesz 1, de csak ilyen kis alkatrészek lesznek cserélve, utána ha a faternak nem kell a star ami 7en jön akkor felteszem netre és vagy elcserélem vagy pénz lesz belőle abból meg vmi lerobbant simó, abból meg hárd simó! Ez a terv! Már blokkot is kinéztem, már csak vmi olcsó fék kéne előre!
Ismerős az érzés, itt a félév második fele és jön a hajtás -- de a jóidő is... Azt képzeld el, hogy már két hónapja megvan a TZ-m és nem mehetek vele, mert elválaszt egy nyamvadt négyszög alakú műanyag darab. Mondjuk már csak 3 napot kell várjak és mehetek az okmányirodába a jogsimért, de én modnom majd bele őrülök a várakozásba... Amúgy van valami romos simód amit átépítesz, vagy veszel egyet aztán had szóljon? (El tudom képzelni, milyen durcin fog majd kinézni )
Köszi!
Jaj ne is mond! Már csinálnám, csak még van 1-2 zh-m, meg még egy start is összekell még szórnom! Ma megemeltem emelővel az endurót úgy, h kicsavaroztam az első és hátsó telókat, h a kerekek a földön maradjanak! Kiváncsi voltam, h kb milyen lesz majd a gép! Hát kibaszott hárd lesz! Nem az enduróból csinálom, csak megnéztem, h kb h fog kinézni! Hát a lábam épp, h leért (180cm vagyok)
Nagyon tuti lesz! Má tök felvok spanolva!
Köszi!
A tiéd is gyönyörű .Amúgy a simó már nincs meg ( Belőle lett az mz )
Szerintem azokban a tuningolt simókban is tuti van valami merevítés, de kérdezz meg valakit aki csinált már ilyet.A féket mindenképp tárcsásítsd, mert a megállás a legfontosabb a motorozásban... Amúgy biztos mókás lesz a sok utánad forduló ember arca, kíváncsi vagyok hogy mit hozol ki belőle
Sok sikert!