üdvözlet újra mindenkit a fórumon. Tegnap elött sikeresen átment a motor a müszaki vizsgán . Viszont kisebb gondok jöttek elő . Kuplunghoz hol kapok JÓ minőségű láncot? a pénz szerintem itt nemszámít mert ha elszakad többe lenne és még valami, esetlek valaki nem tud Mz feliratot tankra? (beraktam egy képet mégis hogyál a gép ) üdv: Dani
Már csak 1 torok kéne mert az rombítja az öszzképet+ a km óra meghajtót.Ja és esztergálni kell a fékmunkahengerbe egy dugattyút,ugyanis a felújítószett már a légtelenítésnél folyni kezdett Köcsögök mért árulnak szarrrt!
Gratula, jó lett a fényezés! A többi már csak apróság
Amúgy azt hiszem nekem két piros és két fehér biztim van benn egymás mellett párban. De majd megnézem...
Hy! Van egy babettám, tavaly még ment, újra is lett festve.
Nincs rajt gyújtás és karbi. 125-ös vagy 150-es MZ blokkra elcserélném.
Ha valakit érdekel: e-mail : kistenkes@citromail.hu ; vagy msn: n.dani90@hotmail.com
sziasztok!
eladó mz ts 150 es moci! jó állapotban van, friss műszakival, jó gumikkal, megbízható állapotban! 25000 km-rel,rendezett papírokkal, enyhe esztétikai hibákkal.
ára 65.000 ft
érdeklődni: 06 30 214 23 70
06 30 20 40 987
mail vagy msn az adatlapomon
ha érdekel valakit akkor szóljon bátran, biztos megegyezünk
üdv
mitoo
honda nsr felnik pÁrban eladÓk!supermoto ÉpÍtÉshez elÖnyÖs,sokkal olcsobb mint akÁrmilyen supermoto felni!a kÉt felni Ára 22000,ami mellÉ adok ajÁndÉkba egy hÁtsÓ fÉktÁrcsÁt,de ha kell elsŐ is akkor mÁr 25000!
a felniknek semmi baja,Énis hasznÁltam Őket,csak lecserÉltem Újabakkra!
ha Érdekel,vagy bÁrmilyen kÉrdÉs lenne,akkor irj!
e-mail:karakter01@citromail.hu
msn:karakter01@citromai
l.hu
Sziasztok! Lenne egy kérdésem: a TS, vagy az ETZ megy jobban, melyik erősebb? Mert akarok szerválni egy blokkot, csak nem tudom, hogy melyik frankóbb. Köszike
helló srácok!
tudna valaki segíteni nekem? "banán takos" 150 es etz hez a tankol levő MZ alu betűk kellenének nekem. ha csak 1 db Z betűje van valakinek akkor az is jó lenne. természetesen csak hibátlan érdekelne. ha valakinek van ilyen az kérem jelezze itt vagy msn en (adatlap) képpel és árral együtt
köszöntem MITOO
Kösz mégegyszer Mito!
Meg a többieknek is, az átalakítási cécó műveleteit... Amúgy részban pont ezért nem akarok most nekivágni, mert nincs rá időm. És amúgy a masina kifogástalanul működik, csak az a plusz nyomaték hiányzik néha De egyszer majd nekilátok
Hát az tuti hogy el lehet vele pöcsölni mire előcsalogatod az összes rendelkezésre álló lovacskát...
Török légszűrő, tiszta kipuff, levakart hengerfej, új gyertya. Szerintem kb így kell hozzákezdeni, azután lehet baszakodni a fúvókákkal, keverékcsavarral, részterheléstű kúposságával, akasztgatásával meg a gyújtásbeállítással. Nem is olyan egyszerű mint gondolná az ember.
Kösz a helyesbítést De gondolom karbit nem akar cserélni, ami felesleges is lenne, mert ha jól be van lőve, akkor ugyanúgy jó lesz a nagyobb hengerrel is.
Mondjuk aztán az MZ pont az a motor, amit "személyreszabottan" kell beállítani, ha valami már picit kopott, vagy nem gyári méretű, akkor lehet vele játszani, amíg tökéletes lesz Nekem pl. 20-as Bing karbival üzemelt 150-es hengerrel, és jobb volt, mint újkorában
Dehogy terheled túl a csapágyakat, meg főtengelyt , a 150-es ETZ csak furatban különbözik, gyárilag ugyanaz a főtengely meg csapágyak vannak bent bent, mint a 125-ösben. Viszont nyomatékban meg lehet érezni a különbséget, sztem érdemes megpróbálni, mert nem nagy munka a henger meg dugócsere egy kisETZ-nél
itt megtalálsz minden adatot, de egyébként a főfúvóka 120-as, a szívatóé 75-ös, az alapjárati pedig 15-ös. De az alapjáratit azt hiszem szájhagyomány útján inkább 20-asra szokták cserélni. Asszem.
Szia Mitoo!
Ne haragudj, de meggondoltam magam. Nem fogom átépíteni 150-esre, mert nagyon egyben van még a blokkom és nem akarom túlterhelni a főtengőt meg a csapágyakat, egy 20-30 ezer km után úgyis elkopik a hengerem meg a dugóm, és ha még nálad lesz, akkor jelentkezni fogok érte Azért köszönöm szépen! Üdv!
Ja és amúgy nekem sem tetszik az az MZ, kicsit olyan mintha orrba, meg fenéken rúgták volna (csillogni szépen csillog )
azért bárki fogja megvenni a gépet, ha már felvan újítva nem szeretnék otthon délután az indexek viszakötésével pöcsölni Ráadásul lábtartó hijján csajt se lehetne mögéd ültetni
helló
dugóm sajna nincsen hozzá, de furatni nem kell, nagyon jó állapotban van, nincs meghúzva, és nem vállas, ˝kb 10e km et futott
az árára mondj valamit, mert nem tudom hogy neked mennyit érne meg.
ha kell postázom is
itt vannak a képek, ha tetszik a szett akkor írj mailt!
üdv mitoo
Amúgy azt hiszem nekem két piros és két fehér biztim van benn egymás mellett párban. De majd megnézem...
amugy megvan mindenki?
Nincs rajt gyújtás és karbi. 125-ös vagy 150-es MZ blokkra elcserélném.
Ha valakit érdekel: e-mail : kistenkes@citromail.hu ; vagy msn: n.dani90@hotmail.com
eladó mz ts 150 es moci! jó állapotban van, friss műszakival, jó gumikkal, megbízható állapotban! 25000 km-rel,rendezett papírokkal, enyhe esztétikai hibákkal.
ára 65.000 ft
érdeklődni: 06 30 214 23 70
06 30 20 40 987
mail vagy msn az adatlapomon
ha érdekel valakit akkor szóljon bátran, biztos megegyezünk
üdv
mitoo
honda nsr felnik pÁrban eladÓk!supermoto ÉpÍtÉshez elÖnyÖs,sokkal olcsobb mint akÁrmilyen supermoto felni!a kÉt felni Ára 22000,ami mellÉ adok ajÁndÉkba egy hÁtsÓ fÉktÁrcsÁt,de ha kell elsŐ is akkor mÁr 25000!
a felniknek semmi baja,Énis hasznÁltam Őket,csak lecserÉltem Újabakkra!
ha Érdekel,vagy bÁrmilyen kÉrdÉs lenne,akkor irj!
e-mail:karakter01@citromail.hu
msn:karakter01@citromai
l.hu
tudna valaki segíteni nekem? "banán takos" 150 es etz hez a tankol levő MZ alu betűk kellenének nekem. ha csak 1 db Z betűje van valakinek akkor az is jó lenne. természetesen csak hibátlan érdekelne. ha valakinek van ilyen az kérem jelezze itt vagy msn en (adatlap) képpel és árral együtt
köszöntem MITOO
Meg a többieknek is, az átalakítási cécó műveleteit... Amúgy részban pont ezért nem akarok most nekivágni, mert nincs rá időm. És amúgy a masina kifogástalanul működik, csak az a plusz nyomaték hiányzik néha De egyszer majd nekilátok
Török légszűrő, tiszta kipuff, levakart hengerfej, új gyertya. Szerintem kb így kell hozzákezdeni, azután lehet baszakodni a fúvókákkal, keverékcsavarral, részterheléstű kúposságával, akasztgatásával meg a gyújtásbeállítással. Nem is olyan egyszerű mint gondolná az ember.
Mondjuk aztán az MZ pont az a motor, amit "személyreszabottan" kell beállítani, ha valami már picit kopott, vagy nem gyári méretű, akkor lehet vele játszani, amíg tökéletes lesz Nekem pl. 20-as Bing karbival üzemelt 150-es hengerrel, és jobb volt, mint újkorában
itt megtalálsz minden adatot, de egyébként a főfúvóka 120-as, a szívatóé 75-ös, az alapjárati pedig 15-ös. De az alapjáratit azt hiszem szájhagyomány útján inkább 20-asra szokták cserélni. Asszem.
ha majd egyszer kellene kérdezz rám bátran hátha megvan még...
mitoo
Ne haragudj, de meggondoltam magam. Nem fogom átépíteni 150-esre, mert nagyon egyben van még a blokkom és nem akarom túlterhelni a főtengőt meg a csapágyakat, egy 20-30 ezer km után úgyis elkopik a hengerem meg a dugóm, és ha még nálad lesz, akkor jelentkezni fogok érte Azért köszönöm szépen! Üdv!
Ja és amúgy nekem sem tetszik az az MZ, kicsit olyan mintha orrba, meg fenéken rúgták volna (csillogni szépen csillog )
dugóm sajna nincsen hozzá, de furatni nem kell, nagyon jó állapotban van, nincs meghúzva, és nem vállas, ˝kb 10e km et futott
az árára mondj valamit, mert nem tudom hogy neked mennyit érne meg.
ha kell postázom is