Nem, nem, csak egyszerűen annyi NSR-rel hozta össze a sors, hidd el, nem a legjobb motorok, legalább tudok 3-4-et, aminek meg van perselyezve a hengere... Amúgy TZR-ből az újabbat mondom, 94-körülit, azok ezerszer szebbek, mint az NSr-ek, fordított villások, Brembo fékek, stb... NSR nyomukba se ér...
Egyébként az NSR hengerfejével akkor van baj, ha már bontották... Akkor is inkább csak akkor, ha nem szakszerűen szerelték...
Dede TZR? Nem szégyenled magad? Aprilia :P Amúgy a TZR sokkal gyengébb, bár igaz, az, és az RG suzuki talán a legtartósabb motorikusan... És a suzuki mégcsak nem is gyenge.... PLáne az RG 200-as :D:D:D:D Ami ugye gyári....
Nem vagy márkafüggő láccik a calibra 4x4 Turbo pontos teljesítmény adata: 264LE. és ha valaki azon kezdene el vitázni, hogy kopot a motor azóta és nem annyi, lehet emelni a turbonyomáson csak egy rugón kell álítani a turbon és már újra megvannak a pacik. Mi ugyanezt csináltuk az 1.7TD astrán 67LE helyet padon 119LE mutatot csak mi egy adagoló tuningot is atunk neki.
Havernak 6 NSR-je volt, összesen 6-szor szopott a hengerfejtömítéssel. Futóművük is elég fos, persze MZ után biztos tetszeni fog. Én inkább Yamaha TZR-t vennék, ha 125-öst akarnék, de most úgy néz ki, nekem is lesz egy kis 125-ös méregzsákom, bár ezt nem szeretném elkiabálni
nekünk a jelenlegibe 200e és nem ismeri a szerelőt,eddig csak olajcserét kapott meg talán 1* volt gyertyacsere!
amugy h ne legyen off:
holnap lehet elviszik az mz-t...
Opel sose kop el! Van egy 23 éves gázos 1.4 opel kadettunk! A km-er inkább az 500e-hez van közelebb mint a 400-hoz! Még eredeti vízpumpa van benne! (80e-nél kéne cserélni!) kb 2 hónapja cseréltük le az eggyik hátsó eredeti kerékcsapágyat és van még benne egy két eredeti alkatrész! Csak szegénykét megrágja nagyon az idő foga, fogom is jövöre sajnálni nagyon!
Az a 4x4-es turbós calibra meg legyen max 200-210 ló!
Szevasztok.lenne egy kérdésem.Van egy 250-es etz-m most lett felujjítva.csapágyak,tügörgő,minden,egy használt de jó allapotú blokk alkatrészeit pakoltam bele.A hengert is kicseréltem,mielőtt felraktam volna a blokkba kihónoltam mert kicsit rozsdás volt.Amikor beindítom olyan mintha csörögne.Pedig a tügörgö új.HAverom azt mondja hogy a hónolástól az átömlőknek pereme lett és azokat verik a gyűrűk.Mi lehet a baj?
én tudok egy poveres gyorsaságit csak az yamaha de 100-ért adja rendszámos 125-ös és korlátozotal vezethető, de nekem nem nyerte el annyira a tetszésem.
ott van h I.ár ennyi,ugyh alku rendben,a mértéke attól függ mikor viszik
ha a 7végén akkor még engedékeny vok,utána már kevésbé,lehet le is szedem majd jövő 7végére,mert a kinézett nsr addigra ugyis elkel
akkor azt mondom jo az astra.nekünk is az volt már 2,és a 3. is az lesz(max vectra) és az ismerősök körében is szuperál.nem erőbajnok de nem is arra szánták!
na de ne offoljunk,vedd meg az mz-met
Azért ne kiabáljuk el ezt a kijelentést hogy jó az opel. Tudnák mesélni astra F komibról a 6év alatt . Nálam is elhangzott ez a kijelentés, de attól függetlnül még nem cseréltem le max. egy új mocira, de arra még gyüjteni kell. Hát nem kanyarvadász gép az mz-m, de nem is terepen használom. Szilárd utburkolaton szokott menni és Földuton. Valahogy jobban szeretek a határban átmenni a másik faluba mint a közuton a kocsik között.
jó kis terepgumik vannak az etz-den,nem kimondottan kanyarvadászatra...
hát nálam az a probléma h a saját pénzemet nem költhetem el erre
tegnap elértem azt aminek most az egyszer örülni tudtam:
"jó akkor azt csinálsz amit akarsz..."
ennek a jelentése h örörk harag ha megveszem az nsr-t,de nem érdekel,én ugy értelmezem h megengedték
amugy az opel jó kocsi!
Én csak annyit mondok neked hogy Japán gépekből lett az mz-m . Amikor 2hónapba a második 15000 forintos dugót raktam bele én megis utáltam őket. De lehet hogy csak pont egy szar Japán tipust kaptam ki. a lényeg hogy most az én tapasztalatomat írtam le
hát nagyon nehéz döntés volt,és komolyan nem éreztem jól magam tegnap miután felraktam az 1. hirdetési oldalra,de most kell a pénz egy kicsit jobbra:125ös nsr-re.
2. motornak futkozni tökéletes lenne,de kell egy kicsit nagyobb,mivel ennek nincs olyan utazótempója,amivel a nyári terveimet meg tudnám valósítani,meg egy kicst többre is vágyom már
ha nem viszik el a köv 7végéig,akkor asszem leszedem,nem létszükséglet váltanom
Bocs, hogy ideröfögök, de egy haverom belebotlott egy 15e km-es ETZ251-esbe, ami hibátlan állapotú, 100ezerért. Ha valakinek kell, csörögjön meg: 30 383 75 69. Én csak adom az infót, nem teszek rá pénzt, nem vagyok skótzsidó-vásároscigány.
Dede TZR? Nem szégyenled magad? Aprilia :P Amúgy a TZR sokkal gyengébb, bár igaz, az, és az RG suzuki talán a legtartósabb motorikusan... És a suzuki mégcsak nem is gyenge.... PLáne az RG 200-as :D:D:D:D Ami ugye gyári....
amugy h ne legyen off:
holnap lehet elviszik az mz-t...
Az a 4x4-es turbós calibra meg legyen max 200-210 ló!
ráadásul elvitték amit kinéztem
ha a 7végén akkor még engedékeny vok,utána már kevésbé,lehet le is szedem majd jövő 7végére,mert a kinézett nsr addigra ugyis elkel
na de ne offoljunk,vedd meg az mz-met
hát nálam az a probléma h a saját pénzemet nem költhetem el erre
tegnap elértem azt aminek most az egyszer örülni tudtam:
"jó akkor azt csinálsz amit akarsz..."
ennek a jelentése h örörk harag ha megveszem az nsr-t,de nem érdekel,én ugy értelmezem h megengedték
amugy az opel jó kocsi!
2. motornak futkozni tökéletes lenne,de kell egy kicsit nagyobb,mivel ennek nincs olyan utazótempója,amivel a nyári terveimet meg tudnám valósítani,meg egy kicst többre is vágyom már
ha nem viszik el a köv 7végéig,akkor asszem leszedem,nem létszükséglet váltanom
bővebb info itt