Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szépek a szekereid!
Köszi a választ!
150-est szeretnék csak bele! Igen ezen énis gondolkoztam, h csavarni fogja, de úgy vok vele, h amikor megtuningolnak egy simsont ugyanúgy olyan 15 lóra az miért nem csavarja a vázat! Merevítésen is töröm az agyam, meg tárcsán is, majd meglásuk, h mennyi keret lesz rá! És ha meglesz mindenképp írok!
Hali!
Ugyan ilyet még nem csináltam, de véleményem szerint nem valami jó ötlet a 250-es blokk bele, de még a 125-öst is soknak tartom egy simó vázba. Csak akkor vágnék bele, ha melléhegesztenék egy atombiztos vázmerevítést és előre egy erős tárcsát. Szerintem biztosan elcsavarná a vázat, ha a 25ös nemis de a 250-es biztos. Modjuk elszerelgetni vele, biztos jó móka lenne :) Ha belevágsz, akkor mindenképp dokumentáld és majd mutasd meg mire jutottál!
Üdv!
Hahó mz tulajok! Merre vagytok?
Újjab kérdéssel fordulnék hozzátok! eddig úgy voltam, h a kocka hengeres blokot építem majd a simsonba, de más fórumba ilyen öreg csókák kommentjeit olvasgatva, elgondolkoztam! Ők a ts blokkot használták és dicsérték nagyon, igaz 250-est nem 150-est inkább! Erről mi a véleményetek?
A kicsit majd eladom. Teljesen rendbe rakta Bambi. Csak kitaláltam ezt a 250-es hülyeséget :)
Köszi, közben a google már segített, már nála a gép. (annyira sikerült összehoznom, hogy eljussak odáig)
Egy naív kérdés: Minek Neked 2 rendszámos motor? Azt mondjuk érteném, hogy egy 250-es, meg egy kis robesz rohangálni, de így?
Bambi Team Budapest, IX. kerület, Gubacsi út Tel.: +36 20 342 0977
De telefonon kell egyeztetni.
Bocsi hogy csak most írok.
Beszereztem egy 250-es Mz-t is :)
Aha! Köszi szépen! Hát akor lehet marad a gyári, mert nem volt tervem szarr tuningolni, tényleg csak esetleg egy 4F meg rezó, h kicsit jobban ugorjon, mert simsonba tervezem ilyen erdőbe ugrálósnak, meg turázósnak! Nem szándékozom szétpörgetni inkább csak kihasználni a nyomatékát megfelelő fordulaton! Tényleg, csak ilyen kis minimális! Szal akkor ne erőltessem a dolgot, vagy elég a gyári is?
Előre is kösz!
Etz főtengely vetekedik a japán v. olasz masinákéval, méreteiben legalább is! De komolyan, lehet kapni japán prox hajtókar szettet mz-hez--megoldva! A dugóról meg annyit, hogy egyes internetes oldalak, akik keystone dugókat árulnak, ők a jó eladási ár és darabszám érdekében, valami nagyon jó minőségről beszélnek. A keystone dugattyút egy magyar kisiparos, Sajtos úr gyártja. A gyűrű taiwani rajta, amit ő hatalmas mennyiségben behozatott taiwanról. Szerintem ő egy jó szakember, és a termékei megfelelnek az utcai használatra, simsonban és robogókban. Érdekesség képen, nem gyárt olyan robogó dugót, ami 47mm körüli. Ez azért van, mert sok 70-es tunig henger 47mm-es. Saját bevallása szerint is azért nem csinálja mert az ő anyagminősége nem megfelelő egy pörgősebb, nagyobb hő terhelésű motorba. Simsontuningosok meg mindig fogják másra, karbi, kipufogó stb. csak arra nem gondolnak, hogy az a dugó arra a tuningra nem alkalmas. Példa erre, hogy én vettem tőle pár darab, rotax (Aprilia), cagiva dugót. Természetesen ő gyártotta, de nem vált be. Geometriailag jó volt, átsimítottuk picit, lazább legyen, mint egy vertex(pedig a leglazább) ,de mégis könnyen ragadt. Szal nem is nagyon gyárt már csak simó és robogó dugót. Másik gyártó, Berta.(a többi kihalt) Ő csinálja az MZ dugókat, hát olyan amilyen...nyiklik-nyeklik, deformálódik, ragad. De utcára megfelelhet.
Én azt mondom, hogy elő kell venni nagy dugattyúgyártók katalógusait,(prox, vertex) és keresni olyan dugót, amiből át lehet alakítani. Egy japán dugattyú garancia a minőségre!
Olyan kérdésem lenne még, h szerintetek 150 4F, rezó, meg nagyobb fuvókák a karbiban, ezt így bírná a gyári főengely vagy felejtős? És, h mz-hez is van vmi komolyabb dugó, mint pl simsonnál keyston, vagy ugyanúgy kapni mz-hez is?
Hellótok!
Ha esetleg vki rendelkezik 150-es etz blokkal (a már kockahengeressel), és eladó azt örömmel fogadnám!
Előre is köszi!
:)
A töltés nem lehet nagyobb mint 14V, egy jobb minőségű digit. multival próbáld mérni. A megszakitó nagyon ne nyisson ki 0.3 mm az ideális. Ha az ugrálás nem szünik meg nézd át az érintkezéseket biztositéktartónál is, ha igy sem jo akkor a generátor körül keresgélj a fázisoknak egyfoma fesz. kell lenni, forrasztás nincs e meglazulva, csuszógyürű nem e repedt, szénkefék áll. mijen, nem utolsó sorban a diodákat sem árt kimérni stb...Fesz. szabályzót cseréld le 1200-ért tök. kapsz. elléggé belevállasztottál jo szerelést.
Milyen nagyobbat?
Bambi mester merre felé található meg, asszem lesz egy köröm hozzá, mert most már működik, de trágya módra, száz év alatt esik vissza az alapjáratra a fordulatszám, stb. De annyira már működik, hogy el merjek indulni és a fékem is fog egy kicsit, bár az sem sikerült 100%-osra, pedig életemben nem légtelenítettem annyit, mint ezt. :)
Megoldódott! Az új trafó volt a rossz! Beraktam helyette egy magyart és megpörgettem rendesen, de 35-40 foknál biztos nem melegebb, kellemesen langyos.
Túltöltés mennyitől számít? Olyan 16-17 volt nagyon sok, ha jobban pörög? ...vagy olyan 13-14 körül kéne lennie, amivel elvben az akksit is töltjük? ...bár a digitmulti eléggé összevissza mért, gondolom nem túl sima az a delej, mutatós meg nincsen.

Üdv: M.
Szia!

Köszönöm az infókat!
Megszakítót már cseréltem és 3mm-re állítottam az előgyújtást, tehát a gyújtás fele OK. Túltöltés nincsen, mi lehet még az oka, hogy forr?

Üdv: M.
Trafo melegedhet roszz zárásszög miatt,tultöltés következtében. A megszakitóhézagot állidsd 0.3mm-re, afelsőholtpont előtt 2.5-3.5mm-re nyisson,lehetőleg Magyar alkatrészeket kerüld el föleg a kodit .A Tiawani elég jó minőségű.Ha van használt jó állapotú gyári megszakitód az még túltesz akkármijen kisiparin. Fessz. szabályzó helyett lehet használni LADA,SKODA stb. tipusú mechanikus alkatrész nélküli tipusokat,megbizhatóan stabilan működnek.A Bolgár trafó megbizható. Falcsot szivhat a föteng. szimeringnél,a karburátor csonknál, a hengertalpnál, vagy repedésen keresztül.Az alapjárati csav.-ra nem reagál:faltsot szivhat,nem kap banzint,kopott a karbid,rossz a gyujtás ez mid okozhatja.
Eladó!
MZ ETZ komplett műszerfal(órák,konzol,spirálok,kábelek...minden...)hián
ytalan és sérülésmentes állapotban,valamint egy pár első index eladó.Ha valakinek ez megér 5000 ft-ot, akkor szóljon!
Mz 125 blokkalkatrészem és komplett kerekek, karburátor hátsó teleszkópom van eladó ha érdekel írj egy e-mailt: szabadospeti@parisat.hu
hali
köszi ma meg is veszem ha sikerül majd szólok
mitoo
Itt megcsináltak pár Etz-t, gumicsonkos porlasztó-henger összekötésre, mint a japán mocikon.

Azóta nem kell hozzányúlni a porlasztóhoz, sokkal stabilabb. Költség kb 500.- Ft
igen, lehet kapni boltban, nem is sok pár100 ft
Etz 250-ről lenne szó.