Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is tervezem ott a 1,24-es köröket de csak akkor fog menni ha ott vagytok és egy óvatlan pillanatban le tudom nyúlni a gépedet.
Voltunk Berénybe sztrítfájternapon
Na meg volt a motorozás szerdán . Kakucs nagyon koszos volt, így szerették volna letakarítani reggel, de az IFA egyik hidraulika csöve eldurrant így az egész pályát jól beolajozták kb. minden második kanyarban az ideális íven . Átmentünk az E-ringre, persze egy menetből így már kimaradtunk . Azután + minden menetben kb. 15 percet tudtunk menni a sok piros zászló miatt (perecek) . Ezeket leszámítva nem volt rossz . 24-es köröket mentem, sajna a 23-as nem lett meg , de majd jövőre.
Valószínű megyünk a börzére Szolnokra.
patent,nagyon jó találkoznunk kéne vhol
Ilyenem van 5eftért. középen 95% a két széle pedig 50%
Helló MZ-sek!
Érdekelne MZ-re első-hátsó Haidenau RSW gumi,olyan ami min. 2-3 alkalmat még kibir.
Hello.Eladó 2db komplett mz kerék(első,hátsó) valamint mz blokk alkatrésznek.érd:e-mailban.üdv.
Most regisztrálok!
Oké!Köszi a segitséget!A simson fórumon próbálkoztam,de ott nem olyan segitő készek mint az mz-sek!De Nem írok többet akor ha gond!Csak hát ez a simson nehezebb tészta nekem mint az mz-m volt!
Van itt a sportmotoron simson topik, továbbá van egy új simsonos klub is(http://simsonosok.hu/Main.acti...(ne offoljuk tele az mz fórumot.
Aham!Értem!Akor már tudom miért melegedett anyira!Ettől le is tapadhat a gyűrű?Mert az is le volt!Nagyon cigányul van megcsinálva ez a blokk!Honnan érdemes cuccokat rendelni hozzá?Köszi a segitséget!
mert azt hiszik, hogy attól jobban megy, de nem, csak melegszik.
Ez kb az a szint, hogy "esztergááájunklekétmilimétertahengerfejből"

Ereddm
Értem én a dolgot,de ez brutális megoldás amit kapot!Nagy rozsdás hézagoló,és egybe az olajterelő lemez is!De azt még mindig nem értem minek kellet parafát dugnia sonka lyukaiba!?
A gyújtásoldali csapágy,és a 47es zéger között, elnnie kell egy úgynevezett "olajterelő tárcsának" a tárcsa és a zéger között ki kell hézagolni hézagoló gyűrűkkel(csapágybolt árulja, szabványos méret)

HA ez nincs, hajlamos kinyomni a sziummeringet, illetve, ha nincs rendesen kihézagolva(játék max 0,1mm) akkor garantáltam megforog a csapágy, illetve szétveri a házát az aluban.
Amitől a széria motor nem megy jobban, viszont kiválóan melegszik:)
Ami ne meglepő annak fényében, hogy a gyári kipu, egy csökkentett visszaverődésű cucc, ha túl nagy ellenállásba(rugóerőbe) ütközik, amit a kisebb karter képvisel, akkor nem műkszik rendesen.
Sziasztok.valakinek nincsen eladó papíros 250-es etz-je?csak papírja legyen,és korrekt ára.csak működőképes legyen.ha valakinek van légyszi írjon.köszi.ja és győr moson sopron és a környékén.
És mire jó az?Hülyeséget írtam tudom,utána rájötem hogy nincs hengerfejtömités!
ja és nincs hengerfejtömités
bevált dolog a sonka furatait kiparafázni csökken a kartertérfogat egy picit.
Helló!Széthúztam végre az mz kis tesó simson blokot!Hát mit ne mondjak!Fogaskerekeken találtam 1-2 rozsdapetyet, gyűrű letapadva és az ex tulaj volt olyan hülye hogy a főtengely sonkáin lévő lyukakat parafával betőmte!De minek?Fogalmam sincs!Valakinek ötlet?
A simsonak nem kell hengerfej tömités?Mert ebbe nem volt!Ja és főtengely hézagolónak vagy minek be volt rakva egy bazi nagy alátétt!Jó rozsdás és min. 1 mm vastag,de inkább 2!Hát ez a motor is csak eladásra volt megcsinálva!Istenem csak júsak túl már végre ezzen a mélyponot és úlyra mz-m legyen!
hát hallod az a 3csavar a tányérrugót szorítja az agyhoz nehogy nekelljen már meghúzni...sőt még biztosítólemezt is rákell hajtani....keményíteni meg puhítani pedig a hézagoló lemezekkel lehet a csavar alatt...... szóval nemértem akkor most mivan?
sorrry de ez hülyeség.... teljesen meghúzni?:O... nemtom faternak van még pár mocija... és azoknak is fullra meghúzva... semmi baja nem csúszik semmi.. max annyi h nagyon könnyű a kuplung-----sztem ez nem hátrány.. szóval szerintem nem kell, DE ha valaki jobban tudja és netán ez hülyeség előre bocsi..
Sziasztok!

Kollégámnak árulok ilyet, ha érdekel valakit:

http://www.vatera.hu/mz_fejido...

http://www.vatera.hu/m
z_dobozt...
a jog kerék az jó is lenne csak két darab kéne. a blokk 1 krosszgépből lett kiszedve, állítólag mentek vele de én már nem foglalkoztam vele. A főtengely az rohadtul lóg (a hengert lehúztam), a henger még használható de van 1 kis válla. A többi alkatrészről nem tudok semmit. A váltó végig lett kapcsolgatva és úgy tűnik jó. gyújtás is van rajta. a két kerékért oda is adnám. A többit e-mail-ben mert sztem a többieknek már elegük van belőlünk:D

9600se[KUKAC]windowslive[PONT]com