Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

baszki én imádtam a trabit volt 2 külön külön mikor az első meghalt kurvára bánta eladni a maradékot de eladtam jött a következő a 2 trabival bk 4 motort öltem meg de azokat használhatatlansági szintre vágtam 6 évig gyötörtem a 2 őt együtt
annyi alkatrészem volt hogy beszarás mára már semmim nincs csak 2 első sárvédő imádram öket
Van aki így szál le a motoról!
Én ngk-t és brisk-et szoktam!
Amugy 2t trabi!Ilyen mindenes!Papírok nélküli!Rallyzgatok néha vele,meg a ház körül szálitgatok vele minden nyavaját!Múltkor 30 db Régi beton járdalapot pakoltam bele szegénykébe!Úgy lehasalt hogy volt 2 cm-re a talajtól a fara!
ja amúgy meg champion gyertyát használok elöttem meg NGK volt de ilyen kicsi fükasza gyertya azzal pöcröf és még alapjárat is volt.
Az még jobb!:)A trabimba nekem is hosszú menetű van!:DCsak az meg zabál mint az állat!
Én?Ha igen mit?
én ezt a gyertyás cuccot trabantnál csináltam meg faszán ment jobban vette a lapot. én 1:30 ra keverek mindent még valamikor sűrűbbre sikerül engem nem érdekel ha füstöl. de nekem nem csörög az mz blokk. Az egyik munkatársam 1:30-ra kever simsonhoz és egyik mocias sem csörög pedíg van bennük km-rendesen.
Eztet meg mibű gondolod?
Beteszed a ts főtengelyt és rá az etz dugót!Megegyezik!De le tudod mérni!Nézd meg hogy csak az alsó csapszeg különbözik!Na meg a dugó!
Ja nem tudom te milyen gyertyát használsz!?De ha lent van a henger fej, tegyél bele egy hosszú menetű gyertyát,nézd meg nyugodtan,nem ér bele a dugóba! Én azt raktam az enyémbe!Kicsit csökenti a gyújtó teret és olyan minha leszedetnél a hengerfejből!De csak hosszú menetű gyertya kell!Kicsit javit az erőn!Igaz minimális nagyon,szinte észre se vehető!
Az a lényeg hogy menjen,de amugy azt is hajdhatod,csak kicsivel hamarább adódhat baja!De ha mondjuk jó olajal kevered a benzint és picit sürübre,már azzal is sokat javitasz a dolgon!Én pl-ul 1.40-es sthil olajal jártam,és most is azzal hajtom minden motorom!A babetám is azal megy és a simó,meg az Honda mtx-is!De ha lesz újra mz-m az is!Remélem mi hamarább lesz mz-m!Csak én hülye az összes alkatrészt eladtam!Minek az..........
ja amúgy akkor a hajtókar hossz és minden más megegyezik? a felső capszeg is elfér majd?
jólvan amúgy nem érdekes hogy gyengébb nem akarok én semmi különösebb tuningot egyenlőre csak annyit hogy menjem majd szerzek bele főtengelyt ETZ ét majd boltolok valamire
igen én motorom ez egy gilera rx 125 volt hajdanán amíg ki nem baszta a hajtókar a blokkalját ezt az előső tulaj osztotta meg velem. és akkor ő építette bele ezt a blokkot
Szóval ts főtengely és kuplung etz-be!Semmi baja nem lesz!Csak a dugó maradjon etz-jé,a többi mehet ide oda!
Anyi,hogy kicsit gyengébb a ts főtengely,mert véknyabb az alsó csapszeg!De belemegy!
A kép a te motorodról van?
Milyen vázba van ez a blokk?
de nem én egy ETZ blokkot akarok összehozni és van egy ts blokkom 250-s sima nem \1-es hanem sima. és annak a főtemgelyét és kuplungját szánom bele.mert én egy ETZ blokkot akarok kipótolni egy nem \1 s blokkból. ilyen blokkból akarok pótolni
Most volt verseny után a depóba.
Nekem volt a régi ts,a per 1 is és etz is!Főtengely és a kuplung mindegy!Én egyformának találtam!/1-es blokom 2-is volt!
ts főtengely csak az egyik /1-be szolgált a többibe mindbe etz főtengely volt!
Mivel újonan csak Etz-hez találtam kuplungot igy az szolgált mindbe!Baj nem volt velük soha!
Habár volt egy figura,aki szakinak nevezte magát az aszt magyarázta nekem hogy van valami néhány 100-ad mm-er eltérés a kúpba ahová felmegy a kuplung agy!De ezt csak tőle halotam,és ez olyan figura volt hogy 1-szer vitem hozzá a motorom és jobban elbaszta mint előte volt!Utána csak magamnak csináltam!Szóval saját tapasztalat szerint okés volt minden!De a dugó az nem egyezik,az mindenkép ts-é kell!
cziprusz köszi a segítséget akkor összerakhatom a 250 ts főtengelyel a 250 ETZ-t? tudom a per 1 esé ugyan az az egész de azt most nem tudok honnan szerezni csak egybe krosz \1-et azt azé nem veszem meg hogy a főtengelyt kibányásszam belőle utánna a többivel mit csinálok?:D a kupungal mi a helyzet a ts kuplung az jó netán az ETZre?
Remélem sikerül,és nem fárasztok senkit itt tovább ilyenekel!
Ez csak tip!Bármi más is lehet,olyanok is amik eszünkbe se jutnak,de ez a legkézenfekvőbb még!
Ja nekem a gyújtás a gyári beállítás szerint az mz-n olyan szar volt hogy alig indult be!Erő meg semmi!Majdnem fél cm-es előgyújtásal járt jól!Akivel csináltik leeset az álla,hogy ő még ilyet nem pipált!
Nincs mit
Köszi a segítséget
akkor valószínű hogy a karbi beállításaival kell mahinálni, mert a gyújtás is jól van beállítva.
Beszarok!Ez a harmadik ilyen simsonom és fogalmam se volt róla hogy az ott minek van! És az enyémen is van(ezen is)!
Köszi,ezt holnap megvizsgálom!