Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

esetleg \1 es blokk érdekel valami csak sima öntvény semmi nincs benne
helló megvan a főtengely az ETZ blokkba egy \1ből full jó alig lötyög a hajtókar rajt jó menetek és pontos ék. jó a hajtókar is csak a gyújtás oldali kúp vége egy kicsit meg van pattanva de semmi más probléma központba is megáll a hajtókar nemrég lett fölújítva álítólag
Na ezt magyaráza meg valaki!Vetem egy simsont,nem csörgöt,semmit,gyönyörű hang,csak fuladt!Karbi,gyújtás okés!Szimering cserénél néztem lóg e a főtengely!(csak az olaj felőli)Semmi!Fain minden!Öszerakom ugyan az a helyzet,szép hang csak erő nuku!Kivéve sebeségbe,mert amikkor kiengedtem a kuplungot elkezdet valami zörögni!Ma ismét szét,de most már leszedtem a lendkereket!Erre megmozgatom a főtengelyt és majd kiesik úgy lóg!A hangján meg nem lehetett észre veni semit!Na ez hogy a francba lehet,ilyet még nem pipáltam!
Gyönyörűen őzbarnára van kiégve! (most néztem)
Gyertyát ha kiveszed, hogy néz ki?
Sziasztok

Valameik nap írtam hogy az MZ-m nem nagyon húz ötödikbe. Beállítottam a porlasztót, átnéztem a gyújtást (új megszakító új szénkefe), kitakarítottam a porlasztót, kitakarítottam a kipufogót és a levegőszűrőt . Ennek ellenére még mindig csak horkol 5. ben. :( Nem akar gyorsulni. Pedig csak egyedül megyek vele. Mi lesz ha az asszony is felül mögém :) Most már télleg az lesz hogy kissebb lánckereket veszek előre hátha az segít neki .
Sziasztok eladó egy Mz ts 250/1 akit érdekel hívjon fel. Papíros, a motorja nem rég lett felújítva. A fényezése még gyári. Csak a helyet foglalja és esőre nem akarom kirakni.Érdeklődést előre is köszönöm.
tel.:06-30-524-9870
nagyon ráérsz megküldték smsben egyébként
Már megint mi folyik itt ?
Rendesen tombol a műszaki szinvonal ......
MZ-k réméből meg pár nap alatt MZ-k doktora lett ?
Jól lemaradtam pár nap alatt .....
Akor szerencsém van!Van egy kis sör alátét gyüjteményem!
persze de az se legyen nájlonos én nekem söralátétből van :d dréheresből vágtam:d meg a karbihoz is a tömítést:D
Ezt a sprés dobozos dolgot még nem halotam! Nem is rosz ötlet!
Köszi a tanácsokat,legalább megmarad az a pár Ft-t a zsebembe!Szimeringet nem kell venem,szerencsére,mivel2-t vetem előre,mintha megéreztem volna!Deknihez meg nem is szoktam soha tömitést tenni,mindig fbs!
A füzetboritó birja hengerfejnél is?
hát a hengerhez is csinálhatsz kömítést szakrajz lapból vagy sima A4-es fözet borítóból elöször kivégsz egy kört akkorát mind a hengerpersely külsó mérete vagy körzővel rajzolod vagy a perselyt kört az alsó szésznála henger aljánál körberajzolod kivégod nem bajj ha nem egyenletek ugy is kb 6 miliméreten fogja majd a tömítést a henger és a blokk ez is megkened zsírral majd laprá rányomkodod és már ki is rajzolta de nem kell ám 6 kilót rákenni sem a blokkra sem a hender aljára. vagy ha megvan a régi tömítést csak körberajzolod filcel a legegyszerübb. én nem vennék tömítés készletet az a roppanó gyürű a kipuhoz az is egy szar szerintem én sprais doboz tetejét szoktam fűrásszel levágni ahol nyomod a gombot tudod.
Benzint cseréltem,1.40-es sthil olajal!Na holnap gyakorlatozok rajat!Remélem a benzin szint lesz,nincs kedvem széthuzni!
Fbs tökéletes,én sziloval tömítettem azis tökéletes sőt nekem a spirálfüzet is jóvolt...... a gyújtás se egy nagy dolog csak itt a lendkeréken bekell nyúlni a csavarhúzóval és kb ugyanaz Az olajleengedős dolog tényleg jóötlet ha utána is füstöl nézd meg a benzinszintet ha azis jó akkor egy lehetőség maradt hogy kegyetlen durva keveréket raktál bele
Oké!De henger-hez kell tömitést venem!Nem?Én fbs-t szoktam használni!Plusz az utángyártott tömités!Legalábis az mz-nél igy csináltam!Hiába volt már 4 simsonom,nem nagyon szereltem!Unokabátyám csinálta meg mindig,de az mz-t már magamnak kellet,mert elköltöztek!A simson szerelés igy kicsit kimaradt az életemből!Nem teljesen,csak a blokk széthúzás!Ja és a gyújtás állitás!Mz-nél ment már minden!Még a váltót is szétszedtem és össze raktam!Most meg kezdhetek előlről mindent!
ne vegyél ám ilyen szar utángyári tömítő készletet szart se ér kibaszott vékony tapasztalataim szerint nem tömít rendesen pedíg nekem nem sokszor volt szétbombázva a simsonom nekem gyári a főtengely meg a két főtengely szimering is az volt azthiszem és nincs összebaszva a blokk közepe megvettem beleraktam a tömítést és nem volt jó monda egy szaki aki itt lakik hogy szakrajz lapból vágjak oda lekentem zsírral a blokk egyik felét rá a papírt szépen kirajzolódott a tömítés körbevágtam és hibátlan de jó spirálfüzet hátuljából is ami nem ilyen nálylonos ha vannak hibák a blokk közepén általában abból fakadnak hogy ott megütik kalapáccsal vagy csavarhúzóval feszegetik akkor keny rá pasztát de szerintem amúgy nem kell nekem sincs ott semmi. és jó
Oké,ezt még megpróbálom!Ha igy is ugyan az a helyzet,akkor mi lehet a baja?Mert gondolom ha olajnélkül javul akkor tömités,vagy szimering!
A szimering fészkét mivel lehet javitani,vagy hogy,mert kicsit könyünek találtam ahogy bement,de ki viszont nehezen jött!
Köszi a tipet amugy!
azért mielőtt szétboritod próbáld ki mit csinál ha leereszted belőle az olajat!egy kicsi próbát zokszó nélkül kibir
Nem sikerült a Simó javitás!Szétbonhatom teljesen!Csak ömlik az olaj bele és fulad!Remélem egy blokközép tömitésel megoldódik a baja és még egy garnitura új szimeringel!Ha nem akkor fogalmam sincs mi a baja!
Nem viselkednek teljesen jól a mérnökei mintha nem is akarnák rendesen beállítani a motorját hogy jól tudjon menni nekem az mindig is gyanús volt az első szabadedzésen Talma ott van az elejében utána meg hátracsúszik a csapattárs meg aki addig nem ment rendesen behúz megint egy pólt
most voltam alkatrészek után szaladgálni a mocimhoz mármint az ETZ blokkhoz és elcseréltem a ts blokkom egy komplett \1 es blokkra csak hengerfeje nincs.
HA valakit érdekel van eladó MZ ETZ 150 re való
-kormány
-kilóméter óra
-fordulat szám mérő
-első /hátsó lámpa
-sárvédő ...
Valami érdekel írj e-mailt köszi!