Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor miért nem pörög ki 5. be? (Szimmeringek jók, nincsenek kifordulva. Motor nem csörög, kompresszió van benne.)
Beállítási gondja lehet?
a magyar így mulat , akinek nem tetszik az így járt
Nem bírom elindítani , mi vót benne?
Igen arról!Az mz kis tesója!
Egyszer majd csak eljutok Újra az mz-hez!Most ez van!
Nem esett el , ő így szokott leszállni!
Nesze MOL , az MTK meccseket biztosan többen nézik
Végre reggel nyilatkozott a slágerbe és hasonlókat mondott mint amit feltételeztem.
Heló, s51-ről van szó?
Nekem a ts-be etz főtengely volt!Legalábis az egyik blokba!Jól üzemelt!Ha /1-ed van,ott majdnem minden megegyezik,váltó teljesen!
A ts főtengely alsó csapszege véknyabb!Az Etz-jé vastagam!Azt hiszem 2 mm-er különbség van köztük!Más tutomal nincs!
Fél siker a simóval!Szimering csere és megy,de valamit elbasztam nagyon! üresen,behúzot kuplungal szépen jár,de sebességbe csúnya recsegő,csörgő hangot ad,de nem egészségeset!Ez nem olyan mikor forditva rakom fel a kisfogaskereket,mert akkor fütyűl!Majnem úgy mint a lada speer!
De most nem ilyen!
Különböző hoszuak a dekni csavarjai,most azt nem tudom ha nem oda teszem vissza ahol volt,bele érhet e valamibe a csavar vége?!
am mz 250 ts főtengely és a ETZ főtengely miben különbözik?
Ja és plusz megpakolva a két oldalcsomagtartó!
Helló!Nekem 21-es volt elől és nem tuning motor volt,hanem alap!Én se voltam könyű,meg nem is vok(110kg)Barátnőm 65kg és 5-be is húzott!145-tel simán ment!Átlagba ami kényelmes volt az a 100-110!És ez 5-be!Hegyekbe és az alföldön is,mindegy volt!Szerintem ott más lesz,a lánckerék cserével nem lesz megoldva,csak lassabb lesz!
Sziasztok

Lenne egy kérdésem.
Van egy 250 es ETZ-m és 5. be nem igazán akar gyorsulni ( nem ,hogy nem akar hanem, hogy lassul ) :( Ha ketten megyünk az asszonnyal akkor az ötödik az reménytelen. (monnyuk nem vagyunk könnyűek:) ) A motornak az erejével nincs gond. Elég rendesen húz a többi seb fokozatba.
Most nekem elől 19 fogú lánckerék van fönt. úgy gondolom hogy ha kissebb fogszámú lánckereket raknák föl akkor talán jó lenne. Mi a véleményetek?

Előre is köszi a válaszokat.
etz 125 re milyen gumát tegyek rá
vegyes használatba (nem off road) inkább város országutak ilyesféle helyekre
ami jol tapad és nem nyalja le a beton fél év alatt mint simsonomon
várom a válaszokat
nem eladó a blokkom mégsem hanem inkább ETZ alkatrészekre cserélném
váltás lesz szereztem egy ETZ-blokkot jó kis blokk új henger új dugó a srác monda éppen be van járatva. csak főtengő hibás a cucc ennyi a bajj de minden más fasza.
Köszi az infót!Megnézegetem,remélem sikerül még ma,csak közbe jött egy költöztetés!
Szimeringet vetem!Azt ki is cserélem!Megnézem az úszót és az olajat is,úgy is cserélni akartam!Remélem,nem kell széthuznom a blokkot,tán nem ott kapja az olajat!De majd írok az eredményről!
Nagyon szépen köszönöm a segitséget!
na csak váltás lesz?
helló emberek lenne gy 250-s Ts blokkom eledó gyújtással karbival együtt 28 as karbi sürgősen eladó 7000 magyar forint

Képet kérésre küldök
nézd meg a sebváltóolajat ha benzinszagu akkor ott a bibi,ha a karbi tulfolyik vagy magas at uszoszint hiába állitgatod a tüt.esetleg a blokközépnél is szivhat olajat ha valaki összegányolta
Lehet hogy szimering,tényleg erre nem is gondoltam,én hülye!
Sok benzint nem hiszem hogy kap,de azt se zárom ki,de már fogalmam sincs hogy próbáljak állitani rajta! Már anyi féleképen próbáltam,a subertüt is mind a 4 helyzetbe tetem meg.....Megyek veszek is szimeringet!Kipróbálom azt,a karbival már úgyse jutok sokra!Vagy vegyek bele felújitót,lehet megvanak buherálva a fúvókák! Nem látam nyomát,csak már kicsit levanak strófolva anyit szerelgete az előző tulaj,plusz most én is már............
Köszönöm a segitséget!Itt lehet számitani az emberekre!
váltóoldali szimmering?esetleg nagyon sok üzemanyag?