Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaz,hogy ZŐD de még egy ilyen is jól jöhet:
A hátadra meg egy ilyet gondoltam:
Bazi Joe! Én ugy halottam hogy mindenféle képppen kell lenni valamilyen táblának a motorodon.Én ezt tudnám ajánlani
Kell valakinek ez a moci egyben? mert ha nem akkor megbontom utolsó csavarig. DE érdekel 50-es motorra csere is!
A CZ 175-ös pöcc röff megy a moci papírok nélkül restaurálásnak vagy hobbinak.
"T " matricát kell rakni a berendezésre
vargatomi
bármelyikkel össze lehet hozni egy kis középre hézagolás és kész.láncvédő bura ugy sincs oda már kell egy távtartó aztán adja a másik oldalt.a saját lánckerékagyával megy van hozzá más áttétel is de az az igazság hogy max a kislánckerékkel variálok üdv
Hátul milyen kerékagy van? Van egy használt Trophy, meg egy új 250/1 kerékagyam.
Már volt szerencsém Trophy kerékagyhoz, amiből kilazult a vas betét, ezért akarok mást. Elméletileg a /1-el is könnyű összehozni, majd kiderül. Kösz az infókat.

A másik fórumon azért dobtam fel a témát, hátha nem értelmetlen dolgokról folytatódna a diskurzus. De reménytelen.
a másik fórumon láttam hogy a kereket kérdezed mi 2,15hátul 1,85elöl használunk 3,0018 és 100/9018 gumikkal.viszont a hátsó uj gumival nagy döccenőnél vagy 2 személlyel beleüt az aksi fölött levő sárvédőtartónál a sárvédőbe és a legalsó sárvédőtartó váznyulvány is veszélyesen közel van ha meg hátrahuzod a kereket nincs láncfeszités.én röviditettem a tartókon,vittem előrébb a sárvédőt. jó munkát
de végülis változott mert ezt a blokklötyögést leszámítva teljesen jó a kuplung is kegyetlen jó lett egyszer se csúszott meg pedig kétszemély és olyan part hogy egyesbe épphogy felment. összeségben most jó
lehet hogy a felső kiflin kell egy kicsit alakitani de az anyag kiadja és az alu is kibirja.szépen össze lehet játszani jól áll a tank ülés első villa is jól mondod egy kis munka
szia az etz villahid miatt nem kell behorpasztani!a mienken azért van igy mert maszek villakiflik voltak rajta mig meg nem változtak a szabályok de utána a tank ugy maradt.
a dani jól irja mindennek oka van!már tegnap akartam irni hogy mi ez a csend körülötted tán jó a motor de látom nem változott semmi!hidd el nem kell mérnöknek lenni egy motorhoz de ha nem gondolod át a dolgokat akármennyi pénzt locsolsz rá sose lesz jó.pedig az mz éppen arról hires hogy olcsón üzemeltethető és majd ugyanazt nyujtja élményben mint egy sok millás motor akinek van egy kis érzéke hozzá meglepő dolgokra képes.na mára ennyit
Köszi öregdio!
Nem tudom kitől hallottam, hogy be kell horpasztani a tankot ha más villahidat akarok az ETS-be. Ezek szerint tévedés, ETZ villahíddal és egy kis munka árán megoldható.
Inkább haggyuk
Figy. kifogásokat lehet keresni, mindig lehet találni valamit, amivel lehet takarózni. Majd máskor folyt. köv, mert reggel kelek 5kor, Heló mindenki.
Hát lehet de akkoris ilyen nincs hogy egyik nap jó másik nap nem és úgy hogy csak ált..... tudnak érdekes dolgokat művelni....nah mindegy legalább enyém motorikusan most jó.
Ha normálisan átvan nézve a motor, és megcsinálva rajta mindig ami szükséges, akkor sok meglepetés nem érhet, magától semmi nem romlik el, mindennek oka van. és amíg az ok nincs feltárva, megcsinálva, addig hiába akarod hogy tökéletes legyen.
És hogyjavítasz ki olyan hibát ami egyiknap tökéletes aztán másnapra áltó helyébe elromlik és ilyen jön a wtf?
Gyári csavarok vannak benne alátéttal kegyetlenül megtépve és mégis...... majd megnézem lehet a blokktartó adta meg magát.... Hát kinek mi én nemfogom áldani soha az mzt.... annyiból jó hogy tényleg ha a halálán is volt akkoris is hazahozott akárhonnan de nekem akkorsem lett best.... ha a szakaszerűtlen szerelés ha más miatt.
Ha valaki ért hozzá, kideríti az okát, és megcsinálja, hogy egyik napról a másikra ne pusztuljon a gép.
Megfelelő 10.9-es szakítószilárdságú csavar normális rugós alátéttel, rendesen meghúzva, mert akkor az magától nem csavarodik ki, nem lazul meg, és mégis csak 2 csavar és az MZ a szar...
De most komolyan mi olyan dolog van rajta ami bonyolult hogy annyira szakember kéne hozzá? Én olyan dolgokra gondolok hogy egyik nap még tökéletes másik nap fogja magát és fullad nincs gyújtás stb aztán gondol egyet megint tökéletes....... Enyémmel se lenne mostmár semmi gond ha nemlenne mindig valami kis baja..... és mindig azok a dolgok amihez nemnyúltam.....legalább a kuplung zsír lett
Jól vetted észre, van amelyik jó(amit normálisan raknak össze) és van amelyik nem, arra rákölthetsz egy fél vagyont is, de értelmetlen a szakszerű összeszerelés hiányában...
Én ütöm vágom, terepen, aszfalton, egykeréken és bírja.
2 évente kicsit jobban megcsinálom műszakira és ennyi.
Nem fosom tele a fórumot, hogy most mozog a blokk vagy ilyesmi (pedig már vagy fél éve mozog, megszakadt az egyik blokktartó csavar).