Ez az,mert nekem szól!
Nekem meg azzal van a gondom!Nagyon zörög,csühög!
Hát nem tudom mi lehet akkor az 5-el!Ha komreszió okés,szimering is,akkor marad a karbi és a gyújtás!
Nem módosítani kell, hanem beállítani, nemrégiben volt errefelé egy illető, aki hasonlóan csak módosított dolgokat, nem beállított, aztán folyton itt írkálta hogy ez meg az nem jó, meg ilyen szar az Mz meg olyan szar az Mz, bekell mindent állítani, rendbe kell tenni, gyújtást átnézni, ami szar, azt megkell javítani.
mióta megvan kb fél éve azóta ilyen az 5.-ik
eddig nem igazán használhattam mert most lett meg a jogsim. Ugyhogy most jönnek elő a problémák.
és ha a porlasztó beállításain módosítok akkor esetleg nem lesz jó?
A szimering nem csak akkor lehet rosz ha kifordul!Én most csinálgatam a simómat,Levetem a deknit,nézem a szimeringet,helyén okésnak tünt,de azzért kicseréltem,és lőn világoság megjöt az ereje!Igaz nem az igazi mégmost se,de már jobb!Most már más nyavajája lett!
Akkor a helyzet a következő, állítani kell a váltódon, van egy csavar, a karbi alatt látszódik egy anya, azt letekered, benyúlsz egy célszerszámmal, és fordítasz a benne lévő kis persely féleségen, nem tudom milyen irányba, de értelemszerűen, ha az egyik irányba nem javul akkor nem az a jó irány:), célszerszámot kb 2 perc alatt lehet csinálni hozzá, egy vékonyfalú csőből:)
Nekem meg azzal van a gondom!Nagyon zörög,csühög!
Hát nem tudom mi lehet akkor az 5-el!Ha komreszió okés,szimering is,akkor marad a karbi és a gyújtás!
eddig nem igazán használhattam mert most lett meg a jogsim. Ugyhogy most jönnek elő a problémák.
és ha a porlasztó beállításain módosítok akkor esetleg nem lesz jó?
a diesel is mint felénk