250 es cucc nem érdekel mert van 1 halom már:( Ha érdekel van felújításra szoruló etz 250 blokkom is olcsóé vagy inkább cserébe. Érdekelnek még robogó kerekek, cross idomok vagy akármi kacat szinte mindent tudok valamire használni.
ha valami más érdekelne akk szivessen csrélek de sajna dekni az nincs de vagy gyári gyújtásom ts 250 re az ugyan az mind a 125-150 ha az esetleg jó akkor mehet de senja másom nincs meg más 250 es alkatrészek vannak.
Helo!
Hát az fura hogy nemlehet megmozdítani egyáltalán...... A 3csavart pedig fullra megkell húzni.Nem véletlen olyan hogy nemtudom teljesen behúzni csak valameddig és elég erősen? Mert akkor sok alatta a hézagoló lemez.......
Hello mindenkinek. Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha a kuplungon lévő 3 csavart teljesen meghúzom akkor meg sam lehet mozdítani a kuplung kart. Vagy nem is kell teljesen meghúzni? Ha valaki tudna segíteni megköszönném. 150es etz
összeraktam a 250ETZ-t faszán működik a váltó veszi az összes sebességet. ráraktam a hengert kurva anyga a kompresszió. elég fasza. ja ha valakinek lenne 250 gyújtás oldali dekni akkor az boltolnám más ETZ250 alkatrészre.
Ha a kipuba akkor utó ha karbiba akkor elő ha jóltudom....De állítsd be rendesen és jólesz,még célszerszám se kell hozzá csak egy 8as csavar anyával és egy tolómérő
Tolómérőm az van!Ki is próbálom majd!Csak egyszere csinálok mühelyt magamnak,és szerelek is!Nehézkes igy!Köszi a segitséget!Sajnos a környékünkön nem tudok róla hogy szokot volna ilyen börze lenni!Nem tudja esetleg valaki hogy Ózdhoz legközelebb hol szokot veterán börze lenni?
Fogsz egy tolómérőt(ha nincs vegyél veteránb9rzén, 1500 tól már arulnak, szszentmikin most szombaton lesz is börze:)
Szóval a tolómérőt a blokkhoz támasztod, és a mályságmérővel megméred, hogy mi van
ezzel a betámasztós módszerrel kiválóan el lehet görbíteni a főtengelyít, és a kuplungtengelyt is...
Csinálni kell célszerszámot a kisfoga megfogására,a lendkereket meg oajszűrő kicsavaró basszal lehet megfogni.
A lendkerék ütését felszerelt állapotban, ki lehet órázni egy indikátor órával.
Ezt hogy is csináljam?Hogy tudom megnézni ezt?
Nekem van lenkerék lehúzóm,igy magam kizárom!
Az nem tudom hogy okoz e valami bajt,ha betámasztotam a lendkeréknél csavarhúzóval,hogy ne forogjon!Igaz nem volt nagy értelme,mert valamilyen barom nem rávaló csavaral rögzitette a főtengelyhez és könyen lejöt,semmi erőt nem kivánt!Szerencse,hogy csak csavar menete ment szará,és a főtengely menete nem sérült!
Na most amugy én is elég hülye voltam,nem találtam jobb megoldást hirtelen és az olajfelől a kuplung fogaskeréknek és a főtengely végén lévő fogaskerék közé csavarhúzót ragtam hogy letudjam venni a főtengely végén lévő anyát!Sajnos sérültek kicsit a fogak,de nem tört le!
elég barbár módszer volt!
Valaki nem tud valami jobb ötletett hova és mivel támaszak be,hogy a főtengely ne forogjon el?Összeszerelésnél nem akarok ilyen barbár módszerekhez folyamodni!
Rendszerint akkor megy tönkre jóval gyorsabban a gyújtásoldali csapágy(mint a hajtás oldali) ha a lendkerék üt.
Az meg akkor üt, ha valami barom megfeszítette csavarhúzóval, mert nem votl 500 forintja lendkeréklehúzóra.
Már 1-2 tizedes ütés is kinyírja a főtengőcsapágyat.
Órázd ki, és szerintem sírni fox...
mi tügörgoztessek meg a motor amibe volt kb 1 éve állt egyátalán nincs rajt rozsda hibátlan nem azért áll így meg mert akad vagy mert a rozsda megfogja és most amugy sincs lóvém megcsináltatni
Pontos hely ide kattintva.
5-15 óráig
http://www.oldmotors.hu/
Hát az fura hogy nemlehet megmozdítani egyáltalán...... A 3csavart pedig fullra megkell húzni.Nem véletlen olyan hogy nemtudom teljesen behúzni csak valameddig és elég erősen? Mert akkor sok alatta a hézagoló lemez.......
Szóval a tolómérőt a blokkhoz támasztod, és a mályságmérővel megméred, hogy mi van
Az előgyújtásra vagy utógyújtásra utal ha rugdosom a mocit (ETZ 250) és a kipufogó pöffen egyet?
Nincs olyan kimérő müszerem!
Ha valami véknyabb kötelet beengedek a gyertya helyén az esetleg?
Csinálni kell célszerszámot a kisfoga megfogására,a lendkereket meg oajszűrő kicsavaró basszal lehet megfogni.
A lendkerék ütését felszerelt állapotban, ki lehet órázni egy indikátor órával.
Nekem van lenkerék lehúzóm,igy magam kizárom!
Az nem tudom hogy okoz e valami bajt,ha betámasztotam a lendkeréknél csavarhúzóval,hogy ne forogjon!Igaz nem volt nagy értelme,mert valamilyen barom nem rávaló csavaral rögzitette a főtengelyhez és könyen lejöt,semmi erőt nem kivánt!Szerencse,hogy csak csavar menete ment szará,és a főtengely menete nem sérült!
Na most amugy én is elég hülye voltam,nem találtam jobb megoldást hirtelen és az olajfelől a kuplung fogaskeréknek és a főtengely végén lévő fogaskerék közé csavarhúzót ragtam hogy letudjam venni a főtengely végén lévő anyát!Sajnos sérültek kicsit a fogak,de nem tört le!
elég barbár módszer volt!
Valaki nem tud valami jobb ötletett hova és mivel támaszak be,hogy a főtengely ne forogjon el?Összeszerelésnél nem akarok ilyen barbár módszerekhez folyamodni!
Az meg akkor üt, ha valami barom megfeszítette csavarhúzóval, mert nem votl 500 forintja lendkeréklehúzóra.
Már 1-2 tizedes ütés is kinyírja a főtengőcsapágyat.
Órázd ki, és szerintem sírni fox...