Igen 16-os a hátsó kerék!Akkor lehet ezzért ment úgy mint álat,haver Etz-je meg maradt le!
Nekem 1500ft-ot kért az esztergályos aki felújitotta a főtengelyt!Érdemes tényleg újitatni,ha nem kopot a kupos része!Mint venni egy bontottat
ismét mondom nem akarlak befolyásolni de ha a főtengelyednek jó a kupja meg a csapágyfelületei akkor ujittasd fel 5500ft egy koyo hajtókarszett 2-3000 forintért megcsinálják és sokáig nincs vele gond.a ts blokkra meg előbb utóbb ugyis jön valaki.beraksz egy használtat véletlen szétmegy elintézi a hengert dugót esetleg a blokkot nem fogsz örülni.általában nem az olcsó az olcsó ha érted mit mondok,lásd kis kollégánkat az előző pár hétből
háj emberek dió akkor ezek szerint nem műkdik a dolog
de egy jó etz főtengelyért elcsrélhető a blokkok meg még ha valaki rádobna kisebb ETZ alkatrészeket. Az én blokkom komplett. És akár hogy is én csak alkatrészeket kérek csrébe de megbontani nem fogom... ha valakinek esetleg csak 3. sebesség kéne akkor nem bontom meg.
Nem tudom,nekem a ts az egy cross volt!Azon minde nagyon buherált volt!12v kondi,trafó az eredeti gyújtáson,meg ilyenek!Fekáktól vetem komplet 4000ft-ért és üzemelt!
Nem tudom,nekem üzemelt a főtengely cserékel!Tudom én is hogy máshol van a szimering és a csapágy!De nem tudom hogy a ts-be nem e már /1 főtengely volt e akor!Fogalmam sincs!Anyit tudok hogy én cserélgetem és ment!
Már sajnos nem megy,mivel eladtam!De bemértek egyszer és 5km/h-val mutatott a mutató többet!De ezt beleszámoltam!
Hozzá kell tenem ez volt az első és az ucsó utja ilyen tempóval!
Ezután halt meg szegény és egy év alat se tudtam helyrehozni!Főtengely csapágy fészke kikopot!Nem válalta egy esztergályos se!
Esküszöm hogy nekem 21-es volt és birta a /1-es!Igaz 1-es túlméret volt a dugó,és 1000-km-ert futota meg,miután kipróbáltam!Alacsonyfordulaton volt nyomaték,magasan meg ment mint álat!Nagyon brutális erelye volt!Egy nagy baja volt szegénykének amit sehogy se tudtam megcsináltatni ki volt kopva a csapágy fészke!(Főtengely)
A kompresszót még nem mértem csak az eddigi tapasztalataim alapján írtam hogy " Jo a kompresszio" Ma délután a karbin mókolok hátha csak annyi a problémája hogy valamiből keveset kap.
Ha az sem lesz eredményes akkor szerintem 17-es lánckereket teszek rá. (Ketten az asszonnyakl közel 200 kg vagyunk) :) Ezért is gyanakodtam az áttételre.
Nem szokott érdekelni kinek mennyit csal az órája, de az ETZ-nek gyári nyomaték lyukkal rendelkezik (ETZ szerelési kéziköny) 5.be csak eleve úgy érdemes felkapcsolni, hogy kipörgeted a motort. 21-es lánckerék pedig rohadt nagy. Azzal nem lehet végsebesség rekordot dönteni mert egy 250-esben nincs kraft hozzá. 18-19es lánckerék az optimális, a 21-es kerék azoknak van akik szeretnek alacsony fordulaton pöfögni.
Persze a karburátor precíz szakszerű beállításával, és a gyújtás optimalizálásával lehet csökkenteni ezt a nyomatéklukat, illetve az sem árt ha van kompresszió a motorban.
Esetleg tegyél rá bing karburátort mert azt jobban be lehet állítani, mint egy elhasználódott gyárit.
jó is ez a lelkesedés de a ts /nem /1-s /főtengely belül szimmeringes a /1es meg a tz az kivül szimmeringes magyarán máshol van a főtengelyen a csapágy helye és a szimmering helye.a /1es és a etz főtengely cseréhető egymás közt csak az egyik csapja kisebb.szóval ts fötengellyel nem fog menni az akció
Nekem is ez a második,de egy éb alat anyi bajom volt vele,hogy felakadtam és kapot a bölcső és a lengőkar!Azt cseréltem,de a régi javitható!Nagyon fain autó!Nem hiába ugyan onan származik mint az mz és a simó!
Legszivesebben vennék egy 2t útcára is!
Nekem 1500ft-ot kért az esztergályos aki felújitotta a főtengelyt!Érdemes tényleg újitatni,ha nem kopot a kupos része!Mint venni egy bontottat