sziasztok segitség kellene 250 etz böl a kormányzárat kulcs hiánya miatt nem tudom kiszedni.mondták hogy meg kell furni de nem tudom hogy hol furjam meg. nem merek neki állni mert ha rossz helyen furom meg lehet hogy több kárt csinálok mint hasznot.hol furlyam meg?válaszokat előre is köszi.
Egyébként meg szerintem el kéne gondolkozni ezen a napilicenc dolgon, hátha hozna a konyhára! Gyarmaton +5 ember lehetett volna a mezőnyben ha nincs ez a szarozás!
Még valaki aki nem ÉVES licencel indult?
Ha kell az összes indulónak még a számát is ide tudon írni,hogy a szövetségben ellenőrizni lehessen.
De nem hiszem,hogy ez megoldana valamit.Nem értem mi a gond abban ha egy kiírás így szerepel,és a résztvevők ezt teljes mértékben megértik.Egy párszor már elmondtam,hogy miért kell az éves licenc.Sajnálom,hogy egyesek ezt negativumként fogják fel,pedig ez minden sportágban így van,ha versenyezni szeretene valaki,annak rendelkeznie kell versenyzői igazolvánnyal.Aki nem szeretne annak nincs szüksége erre,hisz motorozgatni bármikor lehet menni pályanapokon,és ha nincs pénze rá még mindíg ott vannak a parkolók és a kanyargós hegyi utak.De ha nekek itt 2-3 embernek csak az a gond,hogy a napi licenc,és az éves licenc között lévő összeg a probléma,(más nem lehet) annak jövőre ezt az összeget az a túrista mzklub megfinanszírozza sponzorálás képpen,cserébe a sárvédőre kell egy mzklub hungary matricát felragasztani.
Az akire gondolsz Kecskeméten az légszűrő ház nélkül indult volna,és mivel hogy németből jött oda egyenesen,és a motorját úgy hozták debrecenből hiányosan ami nem felel meg a kiírásnak,ezt döntöttel az ott lévő versenyzők,hogy indulhasson pontozás nélkül.
haggyukmár jó? nekedvan akkora arcod hogy belesefér a monitorba.pont te beszélsz aki egyetlen értelmes tanácsot nemadott nekem másokkal ellentétben,csak mondod a magadét egyfolytában. azér nemcsúszik a kuplung mert nincs erő ha ha ha -.-" nah most haggyuk.
szerencsétlen , nincs a motorodnak egyetlen olyan alkatrésze amit nem basztál még szét és ezek után még van pofád itt okoskodni ......
Ja hát könnyen arcoskodsz mikor 10le helyett csak 5le az MZ-d , így persze , hogy nem csúszik meg
Számíts rá , hogy ha még egyszer valami segítséget próbálsz kérni abból komoly hiszti lesz ......
Ő nem azt írta, hogy licenc nélkül indult hanem arra válaszolt, hogy te éves licencet írtál és volt aki napi licencel ment úgy hogy nem szerepelt a pontozásban és a csapat döntötte el, hogy indulhat e ha jól emlékszem ezt te mondtad.
beninél a pont. ez valami teszkós okosság amit haverék fűrészgépbe lánckenő olajnak használnak...... szóval ezt a tökéletes olaj témát szerintem is haggyuk nem az olaj miatt fog csúszni a kuplung ha csúszik hanem mer szar,ha hidraulika olajat rakok bele se csúszna nah haggyuk az olajat.
Hagyjuk mán ezt a olaj kérdést békiben! Amúgy meg megsúgom mindenkinek, hogy a enyimébe a lidl-be vásárolható faszomtuggya minő motorolaj van 3. éve oszt gyó!
Ez az utolsó reménytelen kísérletem 1 kis agyat verni beléd :
Mivel a 10w40 multi grade olaj , ezért tartalmaz adalékot
Az azonos besorolásu olajakat főleg az eltérő adalékok különböztetik meg , de bármilyen hihetetlen is , az egyik 10w40-es eltérhet viszkozitásban is a másik 10w40-estől ......
Mivel fogalmad sincs , hogy a mezei vagy a sima olajban milyen adalékok vannak , ezért csak a szerencsének (vagy a gyenge motorodnak) köszönhető ha nem csúszik a puklungod a nem bele való szabványu olajtól ........
Fogadok , hogy ezt a pár sort soha nem fogod megérteni , okostojás
Ha kell az összes indulónak még a számát is ide tudon írni,hogy a szövetségben ellenőrizni lehessen.
De nem hiszem,hogy ez megoldana valamit.Nem értem mi a gond abban ha egy kiírás így szerepel,és a résztvevők ezt teljes mértékben megértik.Egy párszor már elmondtam,hogy miért kell az éves licenc.Sajnálom,hogy egyesek ezt negativumként fogják fel,pedig ez minden sportágban így van,ha versenyezni szeretene valaki,annak rendelkeznie kell versenyzői igazolvánnyal.Aki nem szeretne annak nincs szüksége erre,hisz motorozgatni bármikor lehet menni pályanapokon,és ha nincs pénze rá még mindíg ott vannak a parkolók és a kanyargós hegyi utak.De ha nekek itt 2-3 embernek csak az a gond,hogy a napi licenc,és az éves licenc között lévő összeg a probléma,(más nem lehet) annak jövőre ezt az összeget az a túrista mzklub megfinanszírozza sponzorálás képpen,cserébe a sárvédőre kell egy mzklub hungary matricát felragasztani.
Ja hát könnyen arcoskodsz mikor 10le helyett csak 5le az MZ-d , így persze , hogy nem csúszik meg
Számíts rá , hogy ha még egyszer valami segítséget próbálsz kérni abból komoly hiszti lesz ......
Mivel a 10w40 multi grade olaj , ezért tartalmaz adalékot
Az azonos besorolásu olajakat főleg az eltérő adalékok különböztetik meg , de bármilyen hihetetlen is , az egyik 10w40-es eltérhet viszkozitásban is a másik 10w40-estől ......
Mivel fogalmad sincs , hogy a mezei vagy a sima olajban milyen adalékok vannak , ezért csak a szerencsének (vagy a gyenge motorodnak) köszönhető ha nem csúszik a puklungod a nem bele való szabványu olajtól ........
Fogadok , hogy ezt a pár sort soha nem fogod megérteni , okostojás
Láttam Gyarmaton a 24h-s gépet, és kérdésem lenne. Az ETZ első futóműhöz mit kell átalakítani. Kormánycsapágy hogy van megoldva?