Nem az a lényeg , hogy ki mondta , hanem , hogy igaz-e .....
Ja amúgy csak félig mondtam vissza , mert úgy hallottam , hogy gyenge , de ráadásul még tuningolt is
látom ismerkedsz az ürtechnikával!legutóbbi karbipucolás óta pörög egy kicsit de mire megállok visszamegy a fordulat is.lehet egy kis falsot kap meg egy pittyet nagyobb főfuvóka is mehetne bele de igy is elmegy.megmutattad már otthon?
Há én feldobhatom, de össze kéne hajtogatnom utánna meg hogy nézne ki? De szerintem ha mutatol magadról képet akkó elhiszik! Amúgy meg a robesz tempomatos?
csá tesó nem akarnád azt a plakátot postára dobni? igy nem tudok frenkizni hogy nézzétek csak én motoroztam ottan!még most is jókedvem van a hétvégétől ,ilyen drog kell nekem
Enyimé a leggyengébb? Aztat már nem hiszem el! Most nagyon jól megy, nem is merem babrálni! Max levegő fél fordulat oda vissza! Ez a 3. szezonja oszt még most is jó hangja van, pedig azé néha megcimbálom a bajszát!
Üdv!
Annyi lenne a kérdésem, hogy az Mz ts 125 és a 150 hengerfejében az égéstérnek a méretében van valami különbség? Az lenne a tervem hogy a 125 ösnek a préssávját hozzáalakítom a 150 es hengerhez és így kompressziót növelek. (ja és keresek eladó 125 ös hengerfejet)
Ajajj , ez olaj volt a tűzre
Főtengely kuplungos gép amúgy is a legkevésbé érzékeny a "csúszós" olajra , de mint írtam , ez főleg szerencse kérdése . Azért mert olcsó olaj , még tehetnek bele valami adalékot amit nem komál a puklung ...... de többnyire nem szoktak (amúgy is azt hallottam , hogy a te MZ-d a leggyengébb )
Mostani MZ kupáról meg annyit , hogy talán ott vannak a legjobban körbe írt szabályok . Én értem a miértjét , nem viccből van úgy , és vagy elfogadható az új indulóknak , vagy nem .....
A 80-as 90-es években sokkal másabb volt . Vissza gondolva azért az sem volt tökéletes , bár szerintem az volt a legnagyobb gond ott is , mikor elkezdtek évente variálni ......
Ja amúgy csak félig mondtam vissza , mert úgy hallottam , hogy gyenge , de ráadásul még tuningolt is
A Debreceni csürhe.
X-ben lett volna a helye...
vargatomi remélem nem vmi brazil sorozatot nézel éppen és ha nem alukálsz még adj élet jelet.
Annyi lenne a kérdésem, hogy az Mz ts 125 és a 150 hengerfejében az égéstérnek a méretében van valami különbség? Az lenne a tervem hogy a 125 ösnek a préssávját hozzáalakítom a 150 es hengerhez és így kompressziót növelek. (ja és keresek eladó 125 ös hengerfejet)
Főtengely kuplungos gép amúgy is a legkevésbé érzékeny a "csúszós" olajra , de mint írtam , ez főleg szerencse kérdése . Azért mert olcsó olaj , még tehetnek bele valami adalékot amit nem komál a puklung ...... de többnyire nem szoktak (amúgy is azt hallottam , hogy a te MZ-d a leggyengébb )
Mostani MZ kupáról meg annyit , hogy talán ott vannak a legjobban körbe írt szabályok . Én értem a miértjét , nem viccből van úgy , és vagy elfogadható az új indulóknak , vagy nem .....
A 80-as 90-es években sokkal másabb volt . Vissza gondolva azért az sem volt tökéletes , bár szerintem az volt a legnagyobb gond ott is , mikor elkezdtek évente variálni ......
(bár momentán sok kis miszlikben:)
Amúgy meg a Fritz yamaha csapatban vagyok hátramozdító:)