Fogsz valahonnan egy szerelési könyvet, és megnézed Mondjuk ezt: http://szocimotoros.hu/downloa...
Ill. szétszeded, elgondolkozol rajta, hogyan működik .
a kuplung nem lazult le a főtengelyről mert berúgni be lehet(ne ha lenne rajt gyújtás) azt ott a deknin hogyan kell beállítani mert az annyira nem tudom:D
meg lehet huzni rendesen a három csavart a holtjátékállitónál lent a dekniben?először ott állitsd be a kuplungot aztán a bowdent ha jól meghuztad őket.vagy lelazult a kupplung a főtengelyről
sziasztok. mi lehet a probléma a 250 etz vel ha behúzom a kuplungot és nem jön vissza a kar csak úgy marad behúzva és nem is emeli ki a kuplungot berakom 1esbe hiába is húzom newm csinál semmit a kuplung. segítsetrk légyszi mert már megörülök.
Remek , te vagy a látó ember !
Ezzel a semmit nem lehet belenyúlni dumával meg ne akaszzál már ki . Multkor még lehetett kuplungot könnyíteni , meg gyújtást butitani , akkor meg már tök mindegy lenne ......
Ne forgasd ki a szavaimat , nem tömegesen falhoz támasztott gépekről beszéltem , hanem olyanról is . Van pl akinek az okoz örömöt ha tuningolhat (de ezt pont neked kell mondani?) akkor is ha a széria erősebb az övénél . Arra se fogadj , hogy ott minden gép szabályos ...... Amúgy meg szarok az egészre , nem rosszindulatból vetettem fel , de úgy látszik a haveri körödből valakinek mindig közellenségként kell beállítani engem Aztán meg csodálkoztok ha komolyan veszem és úgy is viselkedem
Janikém, én legalább ott voltam, és láttam mi történik.
Egyértelműen az MZ kupa a legolcsóbb , s az azért van, mert semmit sme lehet belenyúlni.
jellemzően 20 kröüli induló volt tavly is, meg idén is, minden versenyen .
A szerinted tömegesen létező falhoztámasztott tuningolt ETZ-kel meg most is lehetne indulni, mégsem teszik csak ketten hárman, szóval,aki akar, az most is tud menni, vlahol.
Én meg azt nem tudom miért kell kényszeresen beleszólnod az MZ témába , mikor még egyetlen futamon sem indultál ?
Eleinte mikor még csak nézők voltunk , 50-60-80 nevező volt versenyenként . Mikor mentem , akkor is 30 felett volt az indulók száma . Akkor ment le 30 alá mikor a Honvédosok is kiváltak az MZ-ből . Látom a neten az idei eredményeket , nehéz észrevenni a különbséget a létszámban És bármilyen furcsa is , a net pont erre jó , lebeszélni a dolgokat , az már egyéni kérdés ha valaki nem tartja be amit mond ......
Megdumáltuk , hogy szerintem úgy több induló lenne , szerinted nem , és ennyi . Egyébként meg az a biztos ami megtörtént .....
Nemtom, honnan tudnál bármit is az idei mami-szocformula futamokról, amikor egyiken sem voltál kint...
Én arról az elméleti fejtegetésedről beszéltam, miszerint hány falhoztámasztott motorkerülne elő akkor ha...
Szerintem kb sehány.
Aki akar versenyezni, az elmegy arra ami van, amki meg nem akar, csak fóruokban listákat írogatni, meg szájalni, az nem megy sehova akkor sem, ha a kapujukban van a rajtvonal.
Ez így teljesen hülyeség ! Nagyságrendi különbség van a két márka közt , mint darabszámban , mint árban ......
Ott is leginkább a pénz hiány miatt nem mennek úgy a dolgok mint ahogy tervezve lett , de legalább elnézőek a szabályok .
MZ-ben is egyre kevesebben vannak , ami azért elszomorító .
Látod épp amiatt a 200 miatt van kevesebb induló , dolgozónak egyre kevesebb a pénze (és ideje) . Márpedig ez szegény ember kategóriája lenne . Lassan már művészet széria hengert találni , olcsón .
Szerinted hány egykori Reszelt MZ kupás gép van letámasztva ?
Azok is pontenciális nevezők lehetnének ....
Amúgy meg tudomásom szerint nem teljesen széria a mostani kupa kiírása sem , akkor meg már tök mindegy lenne . Nem kellene baszakodni az óvással , meg hasonlókkal
Ráadásul ezeken a baszott lassú pályákon nem is igazán előny a többet forgó gép ......
Ha már így szóba került az MZ kupa, tudja itt valaki, hogy az X katerógiában hogy néz ki a technikai kiírás (ha létezik egyáltalán ilyen) vagy ha Bambi átveszi akkor minden rendben.
Tuti kevesebb induló lenne.
Most 200 ból nyerésre esélyes gépet lehet odatolni a rajtrácsra, és kb évekig nincs vele gond.
HA lehetne tuningolni, nagyon gyorsan elszaladnának az árak(mint nálunk)
Engem mindig is érdekelt a tuning, de azt mondom, alapvetően jó ez így, ahogy most van.
Talán, amit megengednék, az a lábtartó áthelyezése pályázáshoz alkalmasabb helyre (hátrébb), ill. esetleg a "blueprinting", azaz a hengert lehessen a gyári specifikációhoz illeszteni, ragyákat kiszedni. Nyilván utóbbit nehezebb lenne ellenőrizni, mint azt, hogy egyáltalán nincs hozzányúlva a hengerhez, meg visszaélni is lehetne vele, szóval nem reménykedek benne, hogy lesz ilyen :). Szerencsére asszem egész jól sikerült hengerem van :)
A "tuningos korszak" , a régi szép idők , az volt az igazi
Gondolom a mostani szériásított kupán azért van ez a szabály , hogy ne menjen el annyira a kedve a hátrébb lévőknek és ezzel több legyen a nevező .......
Profi kézben a szériát is rohadt gyorsra lehet csinálni pár apróbb trükkel , aki meg nem ért hozzá bármit csinálhat vele , laska lesz , akkor a motorozási tudásról még nem is beszéltem .....
Sosem lesz igazi esély egyenlőség teknikai sportban ! Nem is kell !
Szerintem több induló lenne ha lehetne reszelt gépekkel is indulni , nem okoskodni akarok , csak elgondolkodtam
Gondolod ő hajtotta vízcsőből ?
Pike mindent eltúlzott , ennyire nem kell felemelni .....
Az enyémen elől széria volt a könyök felfogatás , csak a vége volt jól felhúzva , nekem a könyöknél ért le néha .
Basszus , nem maradt arról a mocimról egyetlen kép sem
Ill. szétszeded, elgondolkozol rajta, hogyan működik .
Ezzel a semmit nem lehet belenyúlni dumával meg ne akaszzál már ki . Multkor még lehetett kuplungot könnyíteni , meg gyújtást butitani , akkor meg már tök mindegy lenne ......
Ne forgasd ki a szavaimat , nem tömegesen falhoz támasztott gépekről beszéltem , hanem olyanról is . Van pl akinek az okoz örömöt ha tuningolhat (de ezt pont neked kell mondani?) akkor is ha a széria erősebb az övénél . Arra se fogadj , hogy ott minden gép szabályos ...... Amúgy meg szarok az egészre , nem rosszindulatból vetettem fel , de úgy látszik a haveri körödből valakinek mindig közellenségként kell beállítani engem Aztán meg csodálkoztok ha komolyan veszem és úgy is viselkedem
Egyértelműen az MZ kupa a legolcsóbb , s az azért van, mert semmit sme lehet belenyúlni.
jellemzően 20 kröüli induló volt tavly is, meg idén is, minden versenyen .
A szerinted tömegesen létező falhoztámasztott tuningolt ETZ-kel meg most is lehetne indulni, mégsem teszik csak ketten hárman, szóval,aki akar, az most is tud menni, vlahol.
Eleinte mikor még csak nézők voltunk , 50-60-80 nevező volt versenyenként . Mikor mentem , akkor is 30 felett volt az indulók száma . Akkor ment le 30 alá mikor a Honvédosok is kiváltak az MZ-ből . Látom a neten az idei eredményeket , nehéz észrevenni a különbséget a létszámban És bármilyen furcsa is , a net pont erre jó , lebeszélni a dolgokat , az már egyéni kérdés ha valaki nem tartja be amit mond ......
Megdumáltuk , hogy szerintem úgy több induló lenne , szerinted nem , és ennyi . Egyébként meg az a biztos ami megtörtént .....
Én arról az elméleti fejtegetésedről beszéltam, miszerint hány falhoztámasztott motorkerülne elő akkor ha...
Szerintem kb sehány.
Aki akar versenyezni, az elmegy arra ami van, amki meg nem akar, csak fóruokban listákat írogatni, meg szájalni, az nem megy sehova akkor sem, ha a kapujukban van a rajtvonal.
Ott is leginkább a pénz hiány miatt nem mennek úgy a dolgok mint ahogy tervezve lett , de legalább elnézőek a szabályok .
MZ-ben is egyre kevesebben vannak , ami azért elszomorító .
Ugyn annyi falhoztámasztott speciál mz kerülne elő, ahány Pannonia idén:)
Szerinted hány egykori Reszelt MZ kupás gép van letámasztva ?
Azok is pontenciális nevezők lehetnének ....
Amúgy meg tudomásom szerint nem teljesen széria a mostani kupa kiírása sem , akkor meg már tök mindegy lenne . Nem kellene baszakodni az óvással , meg hasonlókkal
Ráadásul ezeken a baszott lassú pályákon nem is igazán előny a többet forgó gép ......
Most 200 ból nyerésre esélyes gépet lehet odatolni a rajtrácsra, és kb évekig nincs vele gond.
HA lehetne tuningolni, nagyon gyorsan elszaladnának az árak(mint nálunk)
Talán, amit megengednék, az a lábtartó áthelyezése pályázáshoz alkalmasabb helyre (hátrébb), ill. esetleg a "blueprinting", azaz a hengert lehessen a gyári specifikációhoz illeszteni, ragyákat kiszedni. Nyilván utóbbit nehezebb lenne ellenőrizni, mint azt, hogy egyáltalán nincs hozzányúlva a hengerhez, meg visszaélni is lehetne vele, szóval nem reménykedek benne, hogy lesz ilyen :). Szerencsére asszem egész jól sikerült hengerem van :)
Gondolom a mostani szériásított kupán azért van ez a szabály , hogy ne menjen el annyira a kedve a hátrébb lévőknek és ezzel több legyen a nevező .......
Profi kézben a szériát is rohadt gyorsra lehet csinálni pár apróbb trükkel , aki meg nem ért hozzá bármit csinálhat vele , laska lesz , akkor a motorozási tudásról még nem is beszéltem .....
Sosem lesz igazi esély egyenlőség teknikai sportban ! Nem is kell !
Szerintem több induló lenne ha lehetne reszelt gépekkel is indulni , nem okoskodni akarok , csak elgondolkodtam
Pike mindent eltúlzott , ennyire nem kell felemelni .....
Az enyémen elől széria volt a könyök felfogatás , csak a vége volt jól felhúzva , nekem a könyöknél ért le néha .
Basszus , nem maradt arról a mocimról egyetlen kép sem