hellóü nics valakinek egy 250-es ETZ hez kuplung oldali deknije a kuplung kinyomó résszel meg egy gyújtás oldali deknije adnék érte valami más mz alkatrészt
Elöl-hátul 1,5Bar. Ha tovább maradtunk volna, valszeg megnéztem volna más értékekkel is (elsősorban az elejét).
Meg szerintem az a 2 kör melegítés kellett neki, ami a videón látható (talán agresszívebben elég lett volna 1 is).
Feljebb volt húzva picit, csak nem a saját tartója (mert nem találtam ), nem fogja rendesen, és előrébb rázkódott. De annyira nem tudom felhúzni, hogy a könyök érjen le előbb, vagy tényleg nagyon erőszakoskodni kell akkor vele. Muszáj lesz 2 helyen ferdén megvágni és 180°-al elforgatva a darabokat összehegeszteni.
Gumik utcai Heidenau K65-ösök, elöl 3.00-18, hátul 110/90-18. Mofakernél 10, ill. 16e darabja, az RSW dupla annyi, de abból most elvileg nincs, talán jövőre lesz csak újra.
helo sziasztok elado egy 150 es ETZ jo fékekkel világitás jo aksi,normális külsö hátul cross gumi,jol indul erös,nagy lánckerék+gyári,+1 karbi stb simson vagy babetta csere érdekel babetta természetesn ráfizetéssel!ja és papirok nélküli turázni hazsnáltam énis !http://kepesmotor.hu/mz-enduro...
Ezzel a széria állsú kipuffal ne is csodálkozz ha leér , ez még utcán is simán leérne . Húzd hátra rendesen azt a bilincset .... akkor már csak a könyök fog leérni
Pofásak ezek a gumik , kb mibe kerül darabja ?
Meg csak 3 etapot mentünk, mert gokartoztak is, Laci se akart sokat menni, meg aztán nem is tudott volna, mert lefektette a kis Morinit a 3. etap végén (kormány meg úgy gondolta, hogy ő most akkor szépen elhajlik :)).
Reggel tök szép napos idő volt Csabán, gondoltam még a végén melegem is lesz :). Ehelyett Kecsón borult, hűvös idő volt, de mondjuk legalább eső nem esett :).
A motor egyértelműen jobb lett, mint volt, de még akadnak hiányosságok. Váltóval nem volt gond. Erőre homályos emlékeim szerint ugyanolyan, alul továbbra sem virgonc, de most legalább 18-as lánckerék volt fent, nem 19. Az elejével valami nem az igazi, mert elpattog (guminyomás 1,5, utcai K65). Egyik gyanúm a kerék, mert az üt picit, a másik meg, hogy szerintem kicsi a csillapítás (ill. a kettő kombinációja + aszfalt egyenetlenségek :)). Hátuljával nincs gond, gumi is bírta még, részben talán azért, mert most kicsit jobban a szélét használtam. Ami nagy gáz, hogy elég könnyen lekarcol a kipufogó :(. Úgy érzem idén kezdtem megtanulni jobbra kanyarodni, de most nem tudtam kihasználni.
De aminek örültem, hogy a kisebb problémák ellenére 47,9-es kört tudtam menni (videóról visszamérve), ami ugyanannyi, mint a BRC Guzzival nyáron :), és még tudom hol hagyok benne, meg hol vesz el a motor belőle. Szóval a lényeg, hogy a fejlődés megvan, jövőre folytatni kéne.
Videót majd teszek fel. Látszik rajta egy elég durva megcsúszás, viszont a kipu karcolás valamiért nem hallatszik, csak az egyik körben láthatóan hirtelen feláll a motor az egyik jobbosból.
na és hogy jött össze kecsó?jó lett volna elmenni de vasárnap börze szolnokon arra kell a love mert kifogytam pár létfontosságu cuccból meg ma melóztam is ,ha van munka meg kell becsülni.szóval mesélj!
Jó állapotú, eladó MZ ETZ 125-öt keresek elfogadható áron. Nézegettem sok internetes oldalt, de kíváncsi lennék, hogy Ti mit ajánlotok.
Előre is köszönöm a segítséget
D
Ez még a régi szett, csak megjavítottuk a váltót + gyűrűket cseréltem (alig kopott a henger és nem ovális, de a gyűrűhézag 2mm volt, kíváncsi vagyok milyen lesz). 010-s villa bitang rosszul nézett ki, de úgy tűnik 3 blokkból sikerült egy tűrhetőt összerakni
TS250 könyök szerintem.