nekem személy szerint semmi gondom az egésszel jót motoroztam ott akartam lenni és ez sikerült is meg nem szokásom utólag irkálni viszont mindig vannak-voltak-lesznek akiknek semmi sem elég jó!azt viszont nem tudod bambi hogy az éves bajnokság lessz értékelve vagy ponttáblázat és itt a vége erre az évre?
Nah leengedtem a benzint a csapon de ott nincs dugulás.Helyette van olyan ami egyszerűen hülyeség de mégis van Szóval van a csapon az a kis cső amire a szűrő is megy a tankban.Ha simán megnyitom lefelé akkor az összes benzin kifolyik a tankból..... kiszedtem a csapot átnéztem és sima állásba csak a csövön birok átfújni tartalékon meg mellet a lyukon.Ilyenkor mivan? Elvileg nemszabadna az összes benzinnek kifolynia.......
Ő a Mókus! Helyi nevezetesség! Amióta az eszem tudom kukából él, és földi betegség nem fog rajta! Immunrendszere csak az űrlényekével hasonlítható össze! Egyébként ártalmatlan!
Hát igen volt kavarodás sajnos,ezért próbáltuk egy kicsit a kategóriákat pontosítani,és betartani,de megint csak jöttek mindenféle motorral,hogy menni szeretnének,pedig a kiírásban pontosan le van írva,hogy mivel lehet menni.A versenyzőknek kellene olyan motorral jönni ami megfelel a szabályoknak,és nem pedig nekünk csinálgatni egyenként a versenyen kategóriákat nekik.Hog ezt elkerülhessük,betuszkoltuk őket valamilyen kategoriába,hogy majd valahogy külön értékeljük öket,de hát az aki a papír munkákat végzi, nem nagyon értette a dolgot,(nem is feladta)hisz ő nem ismeri a motorokat,és sajnos ebből adódott több ilyen probléma is.Reméljük,hogy a jövőben öszetetebben lehet majd ezt intézni,hogy elkerülhessük a ilyen bonyodalmakat.De ehez a versenyzők hozzáálása is szükséges.
sziasztok hát megvolt balassagyarmat nagyon szuper volt!a szombati özönviz ellenére piszok jól éreztem magam hogy sikerült elindulni.már több mint egy éve nem voltam pályán most két éjszaka összelapátoltam a 24h motort kisdio meg a zöld szörnyeteget hozta és mentünk!szombat özönviz egész nap vasárnap a warm upra már száraz pálya volt a zöldségben eltört megint a malomkerék de megoldottuk.a verseny jó volt tudtuk ha sok az erős motor nem sok keresnivaló van yamahából meg volt bőven.de nem vallottunk szégyent bár a z eredmények kicsit furcsára sikeredtek a végére de sebaj!köszi mindenkinek aki segitett,ott volt,meg a gyarmati bandának főleg!ja szombaton még én voltam a jobb de a versenyen már krisz volt jobb fél másodperccel szuperjó hétvége volt luki rak fel vidit meg képeket
Ez egy értelmes válasz volt majd átnézem ezeket De szikrára nemgyanakszok mert akkor ha viszaengedem a gázt és rögtön ráhúzom akkor nemhiszem hogy ugyanúgy menne tovább.....
Dehogy csodálkozunk , az MZ sem tökéletes , tudjuk ezt mind ..... Vannak gondok , hisz ők sem tudták megoldani , hogy a termékük ne kerüljön eszement pancserok kezébe , a legtöbb márkánál ez a legfőbb gond
Szerinted a régebbi MZ-sek közül nem tudja kapásból mindegyik mi a baja a gépednek ? Lehet nem kellett volna magadra haragítanod a bandát .....
Add el szegényt !
1.: Elfogy a benzin az úszóházból, vagy alapból szegény a keverék.
Lehetséges okok: tanksapkán eltömődött a szellőzőnyílás, eltömődött a benzincsap, kicsi az úszószint a karbiban, vagy a tűszelep nem nyit teljesen, mert az úszó rosszul van beállítva.
2.: Gyenge a szikra és nem tudja begyújtani a keveréket.
Próba: Csak gyújtással (világítás, minden nélkül) húzasd meg a gépet 5.-ben amíg nem kezd el így kihagyni. Ilyenkor kapcsold fel a reflektort, indexet, a lehetséges legtöbb fogyasztót és ha jobban csinálja akkor ez a baj. Orvoslat: csökkentsd picit a gyertyahézagot és jó lesz.
Hazaérkeztünk gyarmatról
Nagyon jó volt a nap
Grat minden induló ismerősnek & barátnak
na & a szervezőknek, valamint "névtelen" segítőiknek
& a fighter show kiötlői(=szponzorai)nak!
Jót beszélgettünk a gyarmati komákkal
jó nap volt csak ne lennénk mindentől ilyen qrva messze
Ja& üdv mindenkinek akitől nem köszöntünk el! ! ! ! ! ! ! !
Sokaktól hallottam Rólad, munkádat illetően...
Remélem nem probléma, hogy itt kereslek meg, ilyesfajta kérdésekkel:
- Mennyi annak pontos költsége, ha egy MZ ETZ 250-et vagy 251-et 300-asra szeretnék átalakítani?
- Pl. ha veled szeretném csináltatni, mi a fenti folyamatnak a pontos menete?
Várom válaszod!
További szép napot!
Üdv.:
Ghost
Szerinted a régebbi MZ-sek közül nem tudja kapásból mindegyik mi a baja a gépednek ? Lehet nem kellett volna magadra haragítanod a bandát .....
Add el szegényt !
Lehetséges okok: tanksapkán eltömődött a szellőzőnyílás, eltömődött a benzincsap, kicsi az úszószint a karbiban, vagy a tűszelep nem nyit teljesen, mert az úszó rosszul van beállítva.
2.: Gyenge a szikra és nem tudja begyújtani a keveréket.
Próba: Csak gyújtással (világítás, minden nélkül) húzasd meg a gépet 5.-ben amíg nem kezd el így kihagyni. Ilyenkor kapcsold fel a reflektort, indexet, a lehetséges legtöbb fogyasztót és ha jobban csinálja akkor ez a baj. Orvoslat: csökkentsd picit a gyertyahézagot és jó lesz.
Nagyon jó volt a nap
Grat minden induló ismerősnek & barátnak
na & a szervezőknek, valamint "névtelen" segítőiknek
& a fighter show kiötlői(=szponzorai)nak!
Jót beszélgettünk a gyarmati komákkal
jó nap volt csak ne lennénk mindentől ilyen qrva messze
Ja& üdv mindenkinek akitől nem köszöntünk el! ! ! ! ! ! ! !