Beaves , azért mert segg vagy , ebből még nem következik , hogy én mindent tudok !
Szarozod az MZ-t , én csak rádöbbentelek , hogy valójában kit kellene szarozni .....
Szerinte szar az MZ , miközben tudatlansága határtalan , az mellékes , hogy ezzel sokunk tapasztalatát hazudtolja meg , nem utolsó sorban bele gázol a fiatalkori élményeinkbe
Mikor meg le kellene vonni a következtetést akkor hazudozik , mellé beszél ...... "Nem volt pénz jobb gépre , rinya , rinya , ..... de a BMX-emből 4 ETZ-t veszek " meg ilyenek !
Hirtelen nem is tudnám érzékeltetni , hogy mekkora lúzer vagy barátom !
Mindenbe belevau , mindent "tudsz" , csak éppen fordítva ......
Ja bocs , van egy apró kivétel , a saját dolgodat képtelen vagy megoldani
Még jó , hogy nem írsz többet ide , mert ezek szerint én sem neked írtam ezt
Bocsi hogy nem mondtam meg még a TS dógait, de amikor garázsolunk álltalában tudatmódosító söröket fogyasztunk aztán mindig elfelejtem de ma mindemképp megnézem
Hát ezis érdekes.......van pár ismerősömnek 250es akik túrára használják és mindnek levan cserélve..... a végsebesség persze hogy nemlesz annyi de emelkedőkön stb nemkell pakolgatni a sebességert mert ahogy gyári áttétellel elmegy 3.ba ott így simán erőlködés nélkül 4.ben is és szerintem utazótempón sem pörgi szét magát 5.ben........De kinek mi. Enyém rendbelsz mihelyt lesz perselyem.
Hülyeséget ne írj már neki, inkább a saját gépedet tegyed már rendbe.
Ha az ETZ 251-esnek lecserélnéd az első lánckerekét 19-esre, akkor kb a végsebessége lesz 100 km/h nem az utazója, ráadásul szétforogná az agyát a motor a semmiért egy túrán.
Túrán pont az a lényeg, hogy minél kisebb motorfordulattal minél nagyobb tempót menni úgy, hogy még ne erőlködjön a gép. Erre kb alkalmas a gyári áttétel.
1. kérdés: Érdemes 300-asra fúratni, mert egy kicsit megnő a nyomaték, nem kell annyira forgatni, mert alul is erősebb lesz.
2.: Hogy gondoltad megerősíteni?
Amúgy a gyári ETZ 301 is ugyanezzel a főtengellyel és hajtókarral jött ki, azon nincs változtatás, ha jól tudom.
3.: Kipufogó jó a gyári, sőt, főleg a gyári a jó, csak ne legyen tele koksszal. Karbi is jó a gyári, csak a nagyobb hengerhez kell fúvókázni.
4.: Fogyasztásban elvileg kicsit több, de gyakorlatilag lehet, hogy még kevesebb is, mivel nem erőlködik annyira a gép, nem húzol neki akkora gázt, hogy ugyanúgy menjen mint azelőtt.
5.: Bambi = Iván Árpád. Itt is megtalálod bambimz néven, de legesélyesebb az http://www.mzclubhungary.com/-....
Ő egy profi MZ szerelő, javító, tuningoló mester.
6.: Akár egy gyári ETZ is megy annyit tartósan, a kérdés, hogy kinek mi az utazó. Nekem a kb 90 bőven elég utazónak, akkor kb 4000 rpm-el forog.
7.: A 140 az mese habbal, a 130 talán valós lehet egy tényleg jól beállított gyári állapotú ETZ-től.
8.: Áttételnek én elöl 1 foggal kisebbet használok a gyárinál, így most 18-as elöl a kis lánckerék. Így egy kicsivel fürgébb és könnyebben kiforog.
Amúgy túrázni hagynám rajta a 19-est, csak nem nagyon járok túrázni.
ETZ 250 gyári első: 19 fog
ETZ 251 gyári első: 21 fog
Helo!
Előre a gyári 21 helyett 19es fogaskerék és lehet is menni túrázni.Ha túrára akarod használni a 90-100as utazót simán bírni fogja,aki túrázik annak minek a 140es végsebesség?Előre kiseb lánckerék és ennyi.
Nemrég olvastam, hogy az ETZ 250-est, 251-est fölösleges tuningolni, maximum egy 300-as hengert kell rárakni, ha túrázik vele az ember. Több oldalon is írják, hogy a gyári henger fúrható 300-asra, ezt a műveletet Bambival érdemes csináltatni...
Kérdések:
- Érdemes 300-as hengert pakolni rá vagy fúrni?
- Erősített főtengely vagy hajtókar nem javallott?
- Karbi és kipu jó a gyári, gyári beállításokkal, esetleg "tuningra" kell cserélni őket?
- Fogyasztásban ez mit jelent (mennyiségre gondolok)?
- Ki az a a Bambi?
Sokan írják, hogy 100-at mennek utazóban az ETZ-k Gyári ETZ-zékről van szó?
Olyat is olvastam, hogy 140-net megy végre az ETZ, viszont én úgy tudom, hogy gyárilag ez az érték 130. Melyik igaz?
Tudom a fentiek áttételtől függőek. Pontosan melyik áttét javallott?
Na most jó sok kérdéssel bombáztalak benneteket, tudom, nem lehet mindegyikre érdemleges választ adni, de kíváncsi volnék minden hozzászólásra.
Szarozod az MZ-t , én csak rádöbbentelek , hogy valójában kit kellene szarozni .....
Szerinte szar az MZ , miközben tudatlansága határtalan , az mellékes , hogy ezzel sokunk tapasztalatát hazudtolja meg , nem utolsó sorban bele gázol a fiatalkori élményeinkbe
Mikor meg le kellene vonni a következtetést akkor hazudozik , mellé beszél ...... "Nem volt pénz jobb gépre , rinya , rinya , ..... de a BMX-emből 4 ETZ-t veszek " meg ilyenek !
Hát ős sem vérszegény , simán csak hülyeszegény
Mindenbe belevau , mindent "tudsz" , csak éppen fordítva ......
Ja bocs , van egy apró kivétel , a saját dolgodat képtelen vagy megoldani
Még jó , hogy nem írsz többet ide , mert ezek szerint én sem neked írtam ezt
Köszönöm szépen a pontos válaszokat.
MZ ETZ 251-est szeretnék a közeljövőben, sajnos ritka mint a fehér holló...
Mire kell?
Arra, hogy 90-100-zal kimenjen a világból bárhova, végsebesség nem érdekel, ugyebár nem versenygépről van szó.
Gondoltam, hogy ez a 140 olyan, mint a Simson-nál a 80. Nevetséges.
Egyenlőre az aprilia-t szeretném eladni, valamikor a jövőhónapban, most még 1-2 dolgot rendbe hozatok rajta.
Üdv!
orozoli2002@yahoo.com
06302450029
Bemegyek az iskolába aztán, kb 11 körül lent vagyok a gariban megnézem +kötött-e a majter.
Van egy uj haverom az IWIW-en valami kuta
vargatomi ha felébredtél gondolkodjunk mert holnap Kakucson vmi autós ügyködés van kialakulóban.
Ha az ETZ 251-esnek lecserélnéd az első lánckerekét 19-esre, akkor kb a végsebessége lesz 100 km/h nem az utazója, ráadásul szétforogná az agyát a motor a semmiért egy túrán.
Túrán pont az a lényeg, hogy minél kisebb motorfordulattal minél nagyobb tempót menni úgy, hogy még ne erőlködjön a gép. Erre kb alkalmas a gyári áttétel.
2.: Hogy gondoltad megerősíteni?
Amúgy a gyári ETZ 301 is ugyanezzel a főtengellyel és hajtókarral jött ki, azon nincs változtatás, ha jól tudom.
3.: Kipufogó jó a gyári, sőt, főleg a gyári a jó, csak ne legyen tele koksszal. Karbi is jó a gyári, csak a nagyobb hengerhez kell fúvókázni.
4.: Fogyasztásban elvileg kicsit több, de gyakorlatilag lehet, hogy még kevesebb is, mivel nem erőlködik annyira a gép, nem húzol neki akkora gázt, hogy ugyanúgy menjen mint azelőtt.
5.: Bambi = Iván Árpád. Itt is megtalálod bambimz néven, de legesélyesebb az http://www.mzclubhungary.com/-....
Ő egy profi MZ szerelő, javító, tuningoló mester.
6.: Akár egy gyári ETZ is megy annyit tartósan, a kérdés, hogy kinek mi az utazó. Nekem a kb 90 bőven elég utazónak, akkor kb 4000 rpm-el forog.
7.: A 140 az mese habbal, a 130 talán valós lehet egy tényleg jól beállított gyári állapotú ETZ-től.
8.: Áttételnek én elöl 1 foggal kisebbet használok a gyárinál, így most 18-as elöl a kis lánckerék. Így egy kicsivel fürgébb és könnyebben kiforog.
Amúgy túrázni hagynám rajta a 19-est, csak nem nagyon járok túrázni.
ETZ 250 gyári első: 19 fog
ETZ 251 gyári első: 21 fog
Előre a gyári 21 helyett 19es fogaskerék és lehet is menni túrázni.Ha túrára akarod használni a 90-100as utazót simán bírni fogja,aki túrázik annak minek a 140es végsebesség?Előre kiseb lánckerék és ennyi.
Nemrég olvastam, hogy az ETZ 250-est, 251-est fölösleges tuningolni, maximum egy 300-as hengert kell rárakni, ha túrázik vele az ember. Több oldalon is írják, hogy a gyári henger fúrható 300-asra, ezt a műveletet Bambival érdemes csináltatni...
Kérdések:
- Érdemes 300-as hengert pakolni rá vagy fúrni?
- Erősített főtengely vagy hajtókar nem javallott?
- Karbi és kipu jó a gyári, gyári beállításokkal, esetleg "tuningra" kell cserélni őket?
- Fogyasztásban ez mit jelent (mennyiségre gondolok)?
- Ki az a a Bambi?
Sokan írják, hogy 100-at mennek utazóban az ETZ-k Gyári ETZ-zékről van szó?
Olyat is olvastam, hogy 140-net megy végre az ETZ, viszont én úgy tudom, hogy gyárilag ez az érték 130. Melyik igaz?
Tudom a fentiek áttételtől függőek. Pontosan melyik áttét javallott?
Na most jó sok kérdéssel bombáztalak benneteket, tudom, nem lehet mindegyikre érdemleges választ adni, de kíváncsi volnék minden hozzászólásra.
Várom válaszotok!
Üdv.:
Ghost