Nemtudom hidegen én mindig szórakozok a gázzal Melegen lazán elvan olyan 1300-on nekem ha behúzom a kuplungot hanem nemszámít,viszont hidegen észrevettem hogy felkapcsolt lámpát észrevenni hogy kicsit megfogja a motort.
Igen 4db van.Kettő az akkuhoz 16A bár nemtudom a negatívon minek a bizti,van egy 4A-es az indexnek és egy 2A-es a generátorhoz.... nemtudom pontosan mihez is de ahozvan köze.
Igen, könnyen előfordulhat hogy ez a gondja, nem nagy összeg oda egy szimmering, vitonosat vegyél ha veszel, 800-900Ft környéke, ha mást akarnak rádsózni, ne vidd el, csak üzleti fogás:D, ha emlékeim nem csalnak 20*30*7-es a mérete, de inkább nézz utána az a biztos:), én használtam ilyen eladó által "főtengelyhez való" szimmeringet, kb 400Ft volt, és kibírt 2 hónapot:D. De mielőtt szétberhelnéd az egészet, nézd meg hogy mindenhol jól tömített-e a rendszer.
Mondom mérj rá az akkura járó motorral olyan 14V-nak kell lennie ha ez megvan akkor valami kis hiba van.Bizti esetleg? Asszem van a generátorhoz is egy 2A-es
Hát az nemhiszem hogy ezmiatt..... max ha hidegen is ráadtad a világítást az húzza le az alapjáratot.......Amugy nekem is elég alacsony örülnék is ha hidegen 2000körül lenne mindig attól félek leáll
az alapjárat is megemelkesett 2000 alá nem nagyon akar menni hidegen eddig meg 1-1.3 volt mindig de gondolom ez nem ehez kapcsolhato
karbit kipucoltam volt egy kis viz az uszoházba
Viszajelzőlámpa Olyan nincs pedig hogy minden jó mégsem világít.Lehet a relében nemérintkezik valami....... nekem is szétkéne szednem....bár enyém ég de a relé nem kattan és marha gyorsan villognak a lámpák
Van aki napi használattal egy hónapig is elmegy akksiról.Lehet a fesszabályzóval van..... mérj rá az akksira hány volt aztán indítsd be és úgynézd meg elvileg olyan 14volt körül kell lennie ha ennyi akkor csak valami kontaktos azért világít a lámpa.
de viszont az ülés alatt van egy (tudomásom szerint az a generátor szabályzoja) na annak levettem a burkolatott az aluminiumot és égett kuplung vagy bakelit szaga volt gondolom akkor olyat vehettek is
az indexhez még mi tartozik ezen kivül: biztoíték 4égő vilogoado kapcsolo
ma mentem az mz vel és világított a piros lámpa ami a nincs töltés közvetiti de kb 100 km-ert mentem vele és ugyan olyan mint eddig !?
indexem meg még mindig nem jo
az aksi igy menyi idő alatt merül le lámpa használattal egybe?
Van egy Eladó mz ts 150-es hengerszettem, amit adok : Henger, frissen fúrva, 0km, ebből adódik h uj dugó, csapszeg, zeeger, + tügörgős kosár, + hengerfej, Továbbá ha érdekel valakit van egy 22-es mz karbim is hozzá,összekötőcsővel eggyüt.+ egy ts 150-es elsőfékdob komplett.
Üdv.Olyan bajom lenne a 250TS/1esemme hogy hidegen nagyon jól megy ,húz alacsony fordulaton is ,a váltó lágy könnyen kezelhető.DE amint elkezd felmelegedni szinte elgyengül ,minimum 5000ren húz akkor úgy mint hidegen alacsony fordulaton,a váltót pedig nehéz mozgatni,amikor meleg sűrűn előfordul hogy 1esböl alig bírom átváltani 2esbe.A választ előre is köszönöm.
15W40 Ezvan olvasgattam sokat és elvileg ennek van a legközelebb a viszkozitása a hajtóműolajhoz és jó bele,bár ez az olcsóbb megoldás de működnie kell.De ettől nemkéne csúsznia inkább tapadnia.......
nem emel ki rendesen
ja behuzott kuplungal:)
most emlegeted a jurkát én 2 perce ettem vacsorára
Hát ja
karbit kipucoltam volt egy kis viz az uszoházba
az indexhez még mi tartozik ezen kivül: biztoíték 4égő vilogoado kapcsolo
indexem meg még mindig nem jo
az aksi igy menyi idő alatt merül le lámpa használattal egybe?
Van egy Eladó mz ts 150-es hengerszettem, amit adok : Henger, frissen fúrva, 0km, ebből adódik h uj dugó, csapszeg, zeeger, + tügörgős kosár, + hengerfej, Továbbá ha érdekel valakit van egy 22-es mz karbim is hozzá,összekötőcsővel eggyüt.+ egy ts 150-es elsőfékdob komplett.
Henger 5000Ft
Karbi: 2500Ft
Fékdob: 2500Ft