Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fhú de jót motoroztam ma Így beállítva 2személy alatt is szépen megyegetett
Azt látom Hát ilyen "idősebb" korosztályból végképp nemismerek vácon senkit
Jaja azt láttam, h nógrádon laksz! Csak mert elég nagy simson tuninger!

http://sportmotor.hu/tagok/203...
Nem ismerem Amugy nemszoktam. Lakni nógrádmegyében lakok és kint a hegyben szoktam motorozni arra szlovákia,kemence stb felé
akkor ismered Sós Antit is?
Duna túloldalán nem szoktál motorozni?
Helo!

Áhh még a közelében sem vagyok Vác-ra járok suliba
ha nem akkor bocs
hello!véletlenül nem Szegeden a pannoniában tanultál?
Aham Mert ha a legfelsőbe tettem már nagyon észrelehetett venni hogy kevés neki az anyag de így még jó.... majd kiderül milyen a gyertya most teljesen megtakarítottam tiszta korom volt
Hát figyelj, nekem is úgy van hogy felülről a 2. rovátka. Daninak meg alulról van a 2. v 1. és neki úgy megy jól:), de nekem is semmi bajom sincs úgy hogy felülről a 2.ba van, szép az égése és semmi baja:)
A súbert amugy hova kell tenni? Én a tűn felülről a 2. rovátkába raktam a lemez tetejét(elvileg az számít.....). Olvastam hogy kezdésnek tegyük felülről az utolsó előtti rovátkába ittnyúlik be a legjobban........ ezt nemértem mert szerintem itt majdnemhogy teljesen felvan emelve a tű....... De most aránylag sikerült egy 1500körüli alapjáratot állítanom és normálisan esik visza a fordulat is.... és átállítottam 3mmre a gyújtást.
Itt egy kép, h kb h áll most a gép! Környezetet ne nézzétek, mert nagyszüleimnél régen nem használt nyári konyhában van a szerkezet.
Meg tudom úgy az egész ilyen taknyolásnak tűnik, de lesz majd jobb is, csak nem tudtam kivinni a gépet
Kérek mindenkit, hogy a szállást egyénileg intézze. A szocformulán fent vannak az elérhetőségek. Szerintem a kolival járnátok a legjobban. Mi is ott alszunk.
Szervezkedünk Gyarmatra, nagy buli lesz.
nemtudom.....
Nekem is csinált olyat... a síber rugód gyári? mert az utángyártott 1 cm el rövidebb és ez is nagy probléma lehet...
Jó neked Nekem most teljesen nincs alapjárat.....beállítom húzok neki gázt és olyan 3ezrre esik le nagy nehezen.....beállítom utána meg leáll és nemtudom már mitcsináljak.....
Azóta már feljebb vittem úgy 1400 ra és úgy nagyon babán ketyeg a gép, az volt a baj az 1100-1200 al ,hogy nem mertem alapjáraton hagyni mert olyan lassan forgott h azthittem leáll, igaz nem ált le 1 szer se de olyan érzést keltett az emberbe, szóval mostmár 1400 on ketyeg
Lehet hogy én is összerakok egy gyári 250es ETZ-t a kék mellé és egy mz kupás gép összerakása is tervben van.
Hello!
Nem ismerem az ETZ-st de szoktam én is látni. Rd-t még nem láttam.
Nagyon köszi. Sikerült. Miután leszedtem, motoroztam is egyet. :D Másik blokkból szedtem ki úgyhogy a másik maradt menetkész. Annak csak a váltója szarakszik, de lehet, hogy csak olaj hiba, de hétfőn megoldom azt is. Köszi még egyszer. Csao
Hát jah........ max ha 251-es tankot sikerül szerezni
Nem véletlenül púposabb a 251es tankja mint a 125ösé
Akkor próbáld azt!
Tény, h a 250-es váza hosszabb is!
Azabaj hogy kicsi a 125ös tank és lehet hülyén mutatna...... épp ezért nagyobb a 251es tankja szerintem