Én 16 évesen raktam össze egy 2 hónappal azelőtt atomjaira szedett riga blokkot és jó lett. 2 évig gond nélkül használtam utána.
Később, mikor meglett az ETZ azt meg kb 19 évesen húztam szét először és azt is egyedül raktam össze segítség nélkül és azóta is működik. kipp, kopp
Szia nem akartalak megbántani de egy tanács verögy bele egy bandába ott helybe ne itt a fórumon sokkal jobban jársz ott hamarabb meg oldódik minden mert ez a táv javítás halott dolog itt maximum olaj vagy apróbb bestialitásba lehet tanácsot adni de a többit látni kell példa a gyújtásod kilodtál vele pedig biztos kb 20 perces meló ránézel és látod hogy szar a főtengely vége és ahhoz kel igazítani a többit csiszolás reszelés stb ami kell a kuplung is ilyen látni kell mozgások lötyögések mi menyire van a helyén mi szar és hogy lehet leg hatékonyabban javítani pénz nélkül mert nemindig azon múlik amúgy a kornak főleg már 17 évesen nem sok szerepe van egy mechanikus szerkezetnek a működését kel megérteni utána már a javítás magától megy az mindegy hogy mien motor akár több ezer köbcentis is lehet a könyveket én nem a javításhoz használom soha hanem a értékek hézagok tűrés határok esetleg megbujt csavarok stb ja és én 15 évesen már egyedül báláztam a szalmát kint a földeken míg apám a másik gépel hordta el és vot hogy szilyat és láncot-is kellett cserélnem a ts125 el ezt műveltem volna rég eltörte volna kezemet probály meg egy kicsit másoktól tanulni nem szégyen az hidd el és barátkozz olyanokkal akik motoroznak öreg szakikal kérdez mindet tőlük ha nem értesz valamit még teceni is fog nekik én is így kezdtem és szerintem rajtam kívül sokan mások is akik szeretnek szerelni.
hát majd meglátjuk hátha kecsó még összejönne egyszer!bár gyarmat se biztos hogy sikerül indulnom az éles ets még nincs kész a 24órás motort megpróbálom gatyába rázni hétvégére de az egy kicsit gyengusz meg a váltó se fasza de péntekig még van idő
Jóh nemszólok semmit itt ugyis mindki hiperszuperzseniokos.Érdekes de voltak páran akik képesek voltak normálisan válaszolni és elmondani mit hogyan és lám azok a dolgok sikerültek is.A lamella meg érdekes....... majd egy tükörsima fém a bakelittal jobban fog mint egy recés....... bakker hát látom rajta hogy kopás mint állat mert nem mind van megkopva.De jó tudodmit nemérdekel az egész inkább csinálgatom magamnak mert itt mindenki olyan okos hogy a kisujjából kirázta elsőre a dolgokat.Milyen tanácsokat fogadjak meg mégis? Mégis hova kéne vinnem csináltatni? Egy normális szerelő nincs errefelé arról nembeszélve hogy több pénzt erre ugyan nemáldozok majd még hurcolászok szerelőzhöz egy erdőbe járós motort........ Mindegy nemérdekel haggyuk az egészet segghülyének meg nemkell nézni az embert bár kb pont leszarom ki mit gondol. Akik értelmesek voltak és normális tudtak segíteni azoknak köszönöm.
Miért is ne lenne igaza ?
De mi az , hogy 90 a viszkozitása ? Meg melyik típusú olajnak és melyik hőfokon ? Fingod sincs , de te azért tudod
Már írtam , hogy a nem bele való hajtómű olajnál nem a viszkozitás miatt (80W90) csúszik meg a kuplung , de olyan mintha lónak imádkoznék ....
Rengeteg féle hajtómű olaj létezik , rengeteg szabvánnyal (amik többnyire nem motorba valók ) , én sem tudom őket , ezért maradok a beváltnál .
Nem véletlen írtam mit tegyél bele . Azért azt , mert könnyen beszerezhető és nagyon hülyének kell ahhoz lenni , hogy eltéveszd
Mondjuk azt látom , hogy az eszed megvan hozzá
Van 2T hajtómű olaj is , na az oda való , csak nehezebben beszerezhető , drágább , és nem jobb semmivel .
Azok a recék a gyártáskor kerülnek a lamellára , és akkor jó mikor épp lekopik.....
Nem kell rinyálni , hogy fiatal vagy , annyi eszednek már lenni kellene ennyi idősen is , hogy a bevált tanácsokat fogadd meg ....
Vagy ha szarsz rá arra ki mit ír , akkor minek fárasztod a fórumot , unatkozol ?
Később, mikor meglett az ETZ azt meg kb 19 évesen húztam szét először és azt is egyedül raktam össze segítség nélkül és azóta is működik. kipp, kopp
lehetne a kép címe , hogy ki hogy érti azt már mindenkire rábízom
De mi az , hogy 90 a viszkozitása ? Meg melyik típusú olajnak és melyik hőfokon ? Fingod sincs , de te azért tudod
Már írtam , hogy a nem bele való hajtómű olajnál nem a viszkozitás miatt (80W90) csúszik meg a kuplung , de olyan mintha lónak imádkoznék ....
Rengeteg féle hajtómű olaj létezik , rengeteg szabvánnyal (amik többnyire nem motorba valók ) , én sem tudom őket , ezért maradok a beváltnál .
Nem véletlen írtam mit tegyél bele . Azért azt , mert könnyen beszerezhető és nagyon hülyének kell ahhoz lenni , hogy eltéveszd
Mondjuk azt látom , hogy az eszed megvan hozzá
Van 2T hajtómű olaj is , na az oda való , csak nehezebben beszerezhető , drágább , és nem jobb semmivel .
Azok a recék a gyártáskor kerülnek a lamellára , és akkor jó mikor épp lekopik.....
Nem kell rinyálni , hogy fiatal vagy , annyi eszednek már lenni kellene ennyi idősen is , hogy a bevált tanácsokat fogadd meg ....
Vagy ha szarsz rá arra ki mit ír , akkor minek fárasztod a fórumot , unatkozol ?