Azt nem tudom, mert én maradtam a 250-en tanknál, de sztem próba meg vkitől kölcsön kérni egyet nézd meg, h rámegy-e simán vagy kell-e faragni és utána ráérsz eldönteni, h érdemes-e venni!
Szerintem vedd ki a gyertyát és nézd meg hogyan néz ki, az sokat elmond a motor beállításáról. Lehet a karbit sem árt kipucolni, kicsit olyan a tünetek alapján mintha kevesellne, aminek vagy rossz beállítás az oka, vagy valahol falsch levegőt szív. Azt a kopogásos hangot pedig azért hallhatod, és azért rángathat, mert elkezd ragadni a dugó a hengerben a nem megfelelő hűtés miatt(kevés benzin), és ez most jobban érvényesül a felújítás miatt, mert gondolom fúrva is volt, ilyenkor szorosabbb az illesztés a henger és a dugó között mint kopott állapotban, főleg ha a gépmunka és a dugó geometriája sem tökéletes. Remélem tudtam segíteni
Szia V2 diamond !
A csattogás lehet a primer lánc is !?
a fulladogás ..a karbi !?
a lövöldözés meg a gyújtás !?
A könyv 1500-2000 km ír bejáratásnak szembe a 800 km-edel,
mire számítasz, hogy úgy fog menni mint egy versenyló ?
Amit a videókon látsz az más ! előszőr is jól beállitott gyári állapot,
érték + hozzá jön némi tapasztalaton alapuló fejlesztés .
ETZ-zni akarsz vagy gyorsan menni ?
Az gyári ETZ-knek kb.120 km-nél ott a vége és slusz-pasz !
Ha gyorsan akarsz menni vegyél Honda cbr125-250,
Honda nsr 125-250, kicsi - fürge - gyors..........kb.180-190 km a vége
egy kis jó indulattal és hátszéllel...Na ..pá
Szia !
Danitól kaptad a tuti infót,hogy a gyertya.........
Én az aksit és a töltést montam először........
Hibakeresés, megvan a hiba,fényt kapott a PINA !
Hello mindenkinek !
A generátor forgórászt ?
a forgórész közepén találsz egy nyilást abban menet van,
azt ,ha jól emlékszem M8-as csavarral vagy M10-es !?
beletekersz a közepébe és amikor a csavar eléri a főtengelyt
ráfogsz kézzel a forgórészre és leugrik a főtengely kupjáról, érti ?
vagy sebességbe teszed,de a ráfogás nekem mindig elég volt ,
az ékre vigyázz,egy 60-80-as hosszúságú csavar kéne,hogy rá
tudjál fogni, most már érted,hogy letolod a főtengelyről ?
Sok sikert,ne dolgozz sokat,motorozz annél többet balesetmentesen ! Na ...pá
Hello. ETZ 250-s blokkbol a forgórészt (gyujtás), miféle fajta célszerszámmal tudnám kiszedni? ha valakinek van valami jó outlete azt szivesen meghallgatnám. Sürgős!
Hello. Rájöttem hogy a gyertyám volt rossz ezért szarakodott a motorom. Kicseréltem mostmár akár az óramű...... NGK forever. Feriblade és Dani91 mégegyszer köszi a segítséget.
Üdv Mindenkinek!
ETZ 250 blokkot keresek, lehetőleg a keleti országrészből, én szolnoki vagyok legjobb lenne a közelben.
Ja keresnék még olyan hátsó kereket, vagy csak fékdobot ugyanehhez a motorhoz amiből nem esik ki a csapágy.
Köszi-köszi-köszi
Jah és az mitől lehet hogy ha nemhúzom neki szóval kb csak kicsi motorfék akkor eléggé rezeg a lábtartó........ minden megvan húzva stb de valamitől rezonál az egész kb......
Ha úgysikerült elkapni nekem is 2személlyel 2.ban emelgette magát Enyém is menne még jobban tuti volt ahol váltanom sem kellet 3.ba mindenhol elvitt..... meg volt hogy 2.ban indultam 2személlyel és ment
Ez a kemény, mert nemtudjuk xD a bvf hez vettem karbifelújítót és nem volt jó, de azokat beraltam a tájwaniba és jó nagyon! egyenletesen és nagyon faszán húz :-D húzza az orrát is, ha elengedném a kormány gyorsulás közbe sztem végem lenne xD csak úgy kapaszkodok mert nagyon megy :-D
Amugy nekem még mindig nemjó...... egyel lejebbraktam a súbert demég mindig sok anyagot kap tiszta fekete a gyertya........ Két személlyel nagy parton küszködés volt mert lassan lehetett csak menni Ahol lehetett menni ott nagyon ment de szerintem menne ettől még jobbanis
A csattogás lehet a primer lánc is !?
a fulladogás ..a karbi !?
a lövöldözés meg a gyújtás !?
A könyv 1500-2000 km ír bejáratásnak szembe a 800 km-edel,
mire számítasz, hogy úgy fog menni mint egy versenyló ?
Amit a videókon látsz az más ! előszőr is jól beállitott gyári állapot,
érték + hozzá jön némi tapasztalaton alapuló fejlesztés .
ETZ-zni akarsz vagy gyorsan menni ?
Az gyári ETZ-knek kb.120 km-nél ott a vége és slusz-pasz !
Ha gyorsan akarsz menni vegyél Honda cbr125-250,
Honda nsr 125-250, kicsi - fürge - gyors..........kb.180-190 km a vége
egy kis jó indulattal és hátszéllel...Na ..pá
MEg egy 2 hengeres rd-t is szoktam látni!
MAjd este dobok képeket!
Danitól kaptad a tuti infót,hogy a gyertya.........
Én az aksit és a töltést montam először........
Hibakeresés, megvan a hiba,fényt kapott a PINA !
A generátor forgórászt ?
a forgórész közepén találsz egy nyilást abban menet van,
azt ,ha jól emlékszem M8-as csavarral vagy M10-es !?
beletekersz a közepébe és amikor a csavar eléri a főtengelyt
ráfogsz kézzel a forgórészre és leugrik a főtengely kupjáról, érti ?
vagy sebességbe teszed,de a ráfogás nekem mindig elég volt ,
az ékre vigyázz,egy 60-80-as hosszúságú csavar kéne,hogy rá
tudjál fogni, most már érted,hogy letolod a főtengelyről ?
Sok sikert,ne dolgozz sokat,motorozz annél többet balesetmentesen ! Na ...pá
ETZ 250 blokkot keresek, lehetőleg a keleti országrészből, én szolnoki vagyok legjobb lenne a közelben.
Ja keresnék még olyan hátsó kereket, vagy csak fékdobot ugyanehhez a motorhoz amiből nem esik ki a csapágy.
Köszi-köszi-köszi