Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Várjatok Srácok !
A gyári érték mérvadó !
Nekem a 3mm-ről 3,6mm-ra ideális,2,5mm-ről 3mm-re = jóóóó
A tiéd az 125 vagy 150?
Gyári könyv 2,5 +/- 0,4mm-t ír
Erre nem is gondoltam....... holnap akkor lehet megnézem bár ma kifogyott a benzinem és kb 1liter stihl olajosat raktam bele ezzel valahogy nagyonment ma
Az oktánszámosat teljesen pártolom!
A másik része, meg saját tapasztalat, nekem 3.0-val elég tutit ugrott, igaz, lehet 3.6-al még jobatt ugrott volna!
Neked a gyári könyved 3mm-etr ír ugye ?
Ez a 3mm-er az akkori 88-as ill-92-es oktámszámú benzinhez
lett kalibrálva, 95-ös ill.98-as-hoz a 3,6 mm-es előgyújtás a
legidálisabb, ne is csodálkozz,hogy a 2,5-ös értékkel nem reagál
a gáz adásra (nem veszi a lapot ) !
Az első úriembert én nem ajánlom, legalábbis nekem nagyon nem voltak jó tapasztalataim vele!
Tudom, h állítólag jó tuningokat csinál, meg az a kipu is tűrhetően néz ki ami a simsonbolt.hu-n van, de inkább ha ne tegyem be azt a képet amit az én motoromra hányt!
Az a 3.6 az nekem is soknak tűnik! Nekem a 250-esen 2.8-3.0mm között van könyv szerint és a motor szerint is a gyári és jó érték!
Szilva Tomi (szilva.tamas@citromail.hu) alias Józsx2, ő ráckeresztúri.
Varga Róbert (boyrob@freemail.hu), ő pedig hódmezővásárhelyi.
Tomi szerintem tervet is tud adni, Robinak kell külön. Ha szériához kell, akkor tudok adni ingyé', ha nem, akkor esetleg tudok tervezni, de sajnos nem most egyből, nem nagyon van időm :S Tomi talán megcsinálja úgy is, hogy nem kell elvinni hozzá a motort, mivel neki van is ETZ-je.
Esetleg még Gáspár Attilát tudom mondani, ha vállalja (atisrace@freemail.hu, Mogyoród)
Akkor értem:D
Értem, Én is igy gondoltam !
Ország szerta szarok az útak, crossz motort kellett volna vennem
nem sport motort,de van ahol 200 fölé tudom biztonságosan küldeni.
Mármint, úgy mértük, hogy jöttek mögöttem, nem raktam fel a motorra más jármű óráját:D
Legalább nektek van óra...... nekem kicsit hiányzik kéne már láncvédő mert ez ami van szerintem 250esé és nemjó a meghajtás
3,6? Nekem 2,5 előgyújtás van..... örültem hogy eztis összebírtam hozni valahogy Amugy elsőfék gond megoldódott magától Szétfeszítettem a pofákat és úgymentem hogy nemhúztam be nehogy megint fogjon erre most nézem és tökéletes
hát jogos:) azok a mérők is mutatnak mindent...:D hát felén itt Nyír1en jobbak az utak..:D néhány helyen)... csak gondolom ott már nem anyukáék kapják a csekket...:D, nahh ezaz valaki tudja hogy ígyis úgyis gyorsan megy..:D
Dani ,képes 10-15-öt csalni az órád ill. az MZ ETZ óra,mivel U.A. ?
Én a Hondának tesztelem az óráját ,pesten meg sok felé vannak
mérő órák amik mútatják neked a km-et meg villognak,hogy lassits,
Az MZ-én néha szoktam csak nézni mit mútat,de amúgy nem érdekel,
mert olyan rossz minőségű útak vannak,hogy inkább az útat nézem.
Több mint egy fél évig nem volt jó a km óra a Hondán,leszartam !
Úgy is gyorsan megyek,hát akkor tökk mindegy mennyivel,csak a
tudatonat nyúgtattan meg ,hogy megcsináltam és most tudom
pontosan 200 220 240 250 ,de tök mindegy csak jól hangzik !
hát mind3, de azé a trafi se utolsó szempont merthogy ha én betartom a sebességet, de lehet h nem jól mér hál istennek 70 ig igen:), és jön a csekk az a szívás..:S
Fontos lenne neked,hogy az órád jól mérjen,a pontos haladási
sebességget mútassa neked,netalán trafipax miatt ?
hát jaja:) nemárt azért bemérni hogy tudjuk a valóságot...:D
Jól beszélsz,csak ám úgy legyen ! ÁMEN !
Mondjuk nem tudom az etz órák mennyire csalnak, azt tudom, hogy az enyém lefelé csalt, óra szerint 100 volt a vége, ami több autó, és több motor órájával mérve 110-115 volt, GPS-el sosem volt alkalmam lemérni sajnos, pedig érdekelt volna mi a valóság.
hát jó... egyik ismerősömnél ugyan ez van... csak ezért meg neki is régen 125ös volt és akkor is..., spirál minden új... szóval azoknak jónak kell lenniük:)