Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amivel vettem az egy etz 250 es huzat volt és alatta meg ottvolt a gyári kicsit megfakulva kirepedezve, de azzal jött ki 22 éve szval érthető, így eltávolítottam mindkettőt és raktam rá egy újat ami rávaló :-D
Bocs hogy ilyen sokat írok de ez most fontos kérdés lenne.A hátsó kerékben mostfogok majd csapágyat cserélni.A lánckerékben lévő csapágyat már kicseréltem mert találtam itthon pont jó vadi újat.Az baj ha ide zárt csapágyat tettem?Mert gyárilag itt ugye sima van......
Hehh most számoltam össze eddig olyan 92ezrembe van a motor Szép.......
Valakinek nincs véletlen otthon elfekvőbe hátsó kapaszkodó vas aprópénzért esetleg valamire csere?
Nincsmit örülök hogy jólett
Nah itt vagyok össze is tudtam rakni minden jó szuper :D Köszönöm szépen a segítségedet
Köszi szépen a segítséget megpróbálom összehozni:D
ahova aztírtam hogy fehér az bocs az két szürke kábel
Első telómra tudna valaki esetleg megoldást? Voltam ma motorozni sikeresen olyat csattant le húú......már nemtudom mitcsináljak vele.Ha rakok a felső csavar alá valamit pl egy nagy anyát ami belefér az keményít a rugókon?Vagy mitcsináljak?
Fhúú hát én tudom fejből csak hogymondjam neked.Van egy piros,piros-fekete,fekete-fehér,fekete, és két fehér. Ha rendesen a helyén van a kapcsoló akkor ha hátulról nézed felső csatikon: Baloldalt fehér-fekete,középen piros-fekete,jobboldalt fekete.Aztán van egy olyan hogy dupla villás nah oda megy a két fehér a sima piros megmár ugye adja hova.
Na csókolom. Csak gondoltam, beköszönök, nem volt eddig időm írogatni . Remélem, B.gyarmatra el tudok menni, de megmondom őszintén, nem sok esélyt látok rá , habár addig még sok minden változhat !
ajánljatok érte valamit és már lehet is vinni az összes csapágy szimering cserélve van, meg van fúrva +új dugó gyűrű
Sziasztok!
Légyszi segítsen valaki aki tud!
Nagy bajban vagyok
Egy Etz 150-ről van szó. Kiverte a biztosítékot 2-3 hetente mindnnt átnéztem semmi. Már csak a gyújtáskapcsoló maradt megnéztem azt is itt volt a hiba. Leszigeteltem a kábeleket raktam volna össze amikor illesztettem volna a lyukhoz a gyújtáskapcsolót akkor a gyújtáskapcsolóról lejött mind a 6 saru:( Fogalmam sincs melyik hova való. Próbáltam totózni vmennyire jó de nem tökéletes így nem rakom össze. Nem találtam kapcsolási rajzot sem sehol a neten. Valaki ha tudna mutatni 1 jó kapcsolási rajzot nagyon megköszönném.
2 piros 2 szürke 1 fekete és 1 fehér kábel van egyébként és nem volt még újrakábelezve a motor úgyhogy ha valaki esetleg úgy segítene hogy a sajátját szétszedi azt is nagyon megköszönném
Előre is köszönöm a segítséget
Amennyiért adod az szerintem elég reális ár.Én 10ért vettem bontatlan 25ös etz blokkot.
Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy teljesen felújított 125 mz ts blokkért mit lehet kérni?
Amugy ehez lehet új tengely is kell vagy legalább persely....... csinálhatnák igazán gyárira
nekem is eltört...... hát én lecsiszoltam a bakelitból így beljebb süllyedt aztán lyukon kis reszelés végülis jó.....bár rosz a km órám és eléggé urgrálva mér
ahha nekünk a gyári eltört.. és akk vettünk újat.. és nem volt jó.. belevarázsoltuk mi is:)
Amugy az utángyártott láncvédőhöz nemjó a gyári km meghajtó tengely? Mert rövidebb vagy nemtudom.... persze megoldottam csak hmm.....
Nah ma újítottam kicsit a motoron Új csapszeg,tűgörgő,tömítések,láncvédő,új kuplunglamellák 500ft/db remélem ez nem gagyi
szerintem 16" mindkettő
hogy nélkül
nem tudja valaki hogy ts-nek a kerék méreteit?
jaja az jó lett:) és mi volt az ifás huzat alatt?:O.. olyan mint az enyémen..azaz ugyan ilyen?:O
Köszi