beni!a hétvégére nem jutottam előbbre a koleszos szállással tudsz esetleg segiteni?személyes lefoglalásra hátha sikerül ,kettőnknek kellene kisdióval,meg esetleg van e hölgyek részére?a gondnok semmit se tudott mondani
ha a legelején megfogadta volna a segitő hszeket akkor nem itt tartana!falra hányt borsó közben mindenki várja hogy vagy megunja vagy esetleg sikerül rendbehozni aztán mzforum lenne itt megint ezerrel
Az ilyen fajintos tanácsok miatt tart itt a kollegád is .......
Aztán tudod-e , hogy ezek milyen viszkozitásnak felelnek meg ?
A lényegről meg ugye síri csend , mert itt most marhára nem a viszkozitás az elsődleges ......
Na látod , ez a te motorod egyetlen nagy hibája , a hozzáértés ..... !
Felétek sűrűségben mérik az olajat ? Hát beszarok
Nézesd meg tusírlapon , hogy sík-e minden lamella , aztán vegyél bele 10W-s vagy max 15W-s 4T motorolajat (ez legyen ráírva :4T motorolaj! ), a W után 30-asnál nem kell nagyobb ! De csak ha tutira akarsz menni .....
Az előző olaj leengedése után nem árt kicsit "kimosatni" az új olajjal , ki tudja milyen adalékolttal baszattad össze a lamellákat .
Sűrűbbet is mint az előírt szóval ezmiatt max tapadhatna....... de már úgynézki megvan a megoldás hézagolás és kicseréltem a fémlamellákat mert elég simák voltak ha ígyse lesz jó akkor nemérdekel tovább az egész.
Mestrer , biztos megfelelő olajat locsolsz a váltójába ?
Mert ez szokott lenni a baj forrása az esetek többségében .....
Nem követtem végig a munkásságodat , szóval lehet írtad már .
Hiddel ha tehetném nem is ezt a német csodát hajtanám...... Egyáltalán nemhajtom agyon sőt terepen se nagyon megyek csak úton és egyszerűen egy szar a kuplung.De már nemérdekel összebaszom valahogy csak menjen.Szerintem nem az érzékkel van a gond mert akkor nemjutottam volna el eddig sem......Szerdán jön az új persely összerakom és első dolgom 1től szarrá forgatni 8ezerig.
NA végre! ! ! ! ! ! ! !
Ezek szerint nem csak a régebbi "állandó" MZ fórumosok unjuk
ezt a 125vagy150 kókányolást, hanem akik ritkábban fordulnak itt meg (janek, bambi, jano)
igazából nem értekezünk itt, mert akinek szánjuk, mire megtalája
4-5 oldalt végig kell pásztázni, hogy megtalálja a neki szólót...
DE flatlander "barátunk" kitartóan közvetít minden egyes mozzanatról
Szia ne haragudjál meg de te egy örök vesztes vagy nekem sok ilyen ismerősöm van annyira igyekszel szerelsz hogy már elfelejted mi az a motorozás és hogy mivel motorozol mert ez egy MZ nem egy kroszmotor vagy gyorsasági stb. ha ennek megfelelően hajtanád nem hiszem hogy a gyári kuplung nem bírná hiszen a többi embernek bírja meg ez bizony kokányolás azok a hézagolok nem viccnek vannak ott a végén a kúpot is szét baszod bár mindenikek jobb lenne meg unnád és eladnád és a motor valakinek (értelmesebb) ember kezébe kerülne ,ha meg nem értesz hozzá vagy nincs érzéked hozzá nembaj ne szégyelld elvinni olyan emberhez aki ért hózá rendesen összerakja és pár évet kibírna persze csak ha megbecsülöd én javasolnám neked add el vegyél valami kisebb japánt vagy olasz ami a te igényeidnek (kroszt vagy gyorsaságit) megfelel és arra van kitalálva azt gyilkolhatod na sok szerencsét jó motorozást remélem nem haragszol meg de ez már vicc amit művelsz.
na most már az enyém is jo
vettem rá egy villogoadot rátettem az aksit feltettem kb 1 orára a töltöre mert nem volt rajt élet és utánna minden jo lett rajta
index töltés duda fénykurt meg minden ilyesmi
ugylátszik téll az idő a legjobb szerelő
Kókány egy szem nincs sehol a motoron, nincs semmi baja csupán a kuplung.Fékkel miért ne? Rém egyszerű az egész....... Nemlenne semmi bajom vele ha nemlenne állandó kuplunghiba....de már megvan a megoldás csak valahonnan egy futóperselyt kell szereznem és kész is.
remélem a "szaki" is érti
De várom már "régi" MZ fórumot
Aztán tudod-e , hogy ezek milyen viszkozitásnak felelnek meg ?
A lényegről meg ugye síri csend , mert itt most marhára nem a viszkozitás az elsődleges ......
Felétek sűrűségben mérik az olajat ? Hát beszarok
Nézesd meg tusírlapon , hogy sík-e minden lamella , aztán vegyél bele 10W-s vagy max 15W-s 4T motorolajat (ez legyen ráírva :4T motorolaj! ), a W után 30-asnál nem kell nagyobb ! De csak ha tutira akarsz menni .....
Az előző olaj leengedése után nem árt kicsit "kimosatni" az új olajjal , ki tudja milyen adalékolttal baszattad össze a lamellákat .
Mert ez szokott lenni a baj forrása az esetek többségében .....
Nem követtem végig a munkásságodat , szóval lehet írtad már .
NA végre! ! ! ! ! ! ! !
Ezek szerint nem csak a régebbi "állandó" MZ fórumosok unjuk
ezt a 125vagy150 kókányolást, hanem akik ritkábban fordulnak itt meg (janek, bambi, jano)
igazából nem értekezünk itt, mert akinek szánjuk, mire megtalája
4-5 oldalt végig kell pásztázni, hogy megtalálja a neki szólót...
DE flatlander "barátunk" kitartóan közvetít minden egyes mozzanatról
vettem rá egy villogoadot rátettem az aksit feltettem kb 1 orára a töltöre mert nem volt rajt élet és utánna minden jo lett rajta
index töltés duda fénykurt meg minden ilyesmi
ugylátszik téll az idő a legjobb szerelő
a konvertálásnál és a vágásnál rengeteget romlott a minőség