Egyébként jó min. egy szoci motor a háznál, egy teljesen más világ mint egy akármilyen más olasz vagy japán motor. Ha nem lettem volna rászorulva, nem váltam volna meg a 125ösömtől.
Igen, teljesen gyári cuccokkal be lehet állítani így, de ha már cserélve volt a tűszelep, akkor lehetetlen, mert ennél a beállításnál, ki sem nyit az úszó. Jó minőségű utángyártmány..
Az úszot észre veszed ha lukas...belefolyik a benzin !
A karbit fejtetőre állitod és a karbi peremétől amire az úszóházat
illeszted,attól a peremtől az úszó legmagasabb pontja a zárási
érték !
A karbit normál állapotba "úszó lefelé" a peremtől számitva az
úszó legalsó széléig mért érték a nyitás...kb. érthető ?
A mérést tolómérüvel végezd és a könyv add egy értéket + -
a tömités!
Figyelj a két úszó test szimetrikus legyen,ne nagyon hajligasd,
a tű szelepnél találod a két határolot azt kell állitgatni,nem az úszótestett.
Megnézem mindjárt a 125ösét, a 250esét nem tudom, de szerintem ugyan az, mivel az úszó is ugyan az bennük, meg a tűszelep is, a 250es nem az enyém, hanem fateromé, de én szoktam neki szerelni.
Két felöntés van benne, az egyik rögtön a szivató kis elkülönített részébe csatlakozik bele, na nem addig kell, hanem van a másik, ami úgy önmagában áll, az a méret.
Megkeresem neked a gyári méreteket, de ezek utángyártott úszóval és utángyártott tűszeleppel, nem használhatóak, legalábbis én nem találkoztam még olyan utángyártott karbi alkatrésszel ami pontos lett volna, és mindig ez a beöntésig állítós módszer jött be.
Azért kérdem mert Én sem tartom fejben az MZ-ém adatait,
erre van a könyv ,Én mindig felcsapom ha ilyen pontos értékeket kell beállitani,mert lehet rosszul emlékszem és akkor csöcs.
De ellenőrizd, h. nem lyukas-e az úszód, kiveszed, megrázod, ha nem löttyen, akkor jó, ha hallasz benne valami folyaték hangot, akkor csere, a másik, hogy ha állítód az úszót, akkor ne a két kis hengert nyomrítsd el, hanem ami mozgatja a tűszelepet az a kis nyelv, azt hajlítsd.
Karbiról nemláttam leírást a könyvben....... Asszem valahol olvastam de az a 250eshez volt hogy fenn 27mm lenn pedig 33mm az úszó teteje a ház szélétől mérve......
Ez a beszéd,motorozok,ha gond van-kijavítom és motorozok tovább!
A könyved írja a karbi úszó szintjének a pontos nyitási és zárási
értékét ? és rajz van hozzá mellékelve a könyvbe ?
Van egy beöntés az úszóházban, addig kell a benzinnek érnie szétszedett állapotban, vagyis amikor leveszed a karbit, és leveszed az úszóházat, és vízszintesen lerakod, addig szabad érnie a benzinnek, sem alá, sem fölé, PONTOSAN addig.
Lehet itt sok minden illetve kb.5-8 dolgott végigjársz,
valahol felleled a gubancott,csak hát..tudom a hiba keresés...
A lelazult aksi sarú is okozhatja !...meg több más is..
Óvatosan bontogasd,ne szerelgess annyit,inkább motorozz...
Én vigyázok a motorjaimra nemb*szom szét de egy idő után már sok.... Ezzel most úgyvagyok hogy nemérdekel.Megy? Megy.Ha valami baja lesz kijavítom és megyek tovább nemtörekedek arra hogy minden jólegyen és hozzá se kelljen nyúlni mert olyan nincs Amugy tudnál segíteni úszószinte beállításban? Hogyan kell beállítani? Mert elég sokvolt a benzin és ha nemzártam el rögtön a csapot akkor a túlfolyón folyt ki....szval nemzárt el rendesen.Hogyan tudom rendesen beállítani?
Szerintem lehet gyertya is, ha zárlatos, felmelegedés után nem adja le a szikrát, majd ha visszahűl megint jó, a másik gondolatom dugulás az üzemanyag rendszerben, tankmosás, csap tisztítás, szűrők kipucolása, elsőre így ennyi ami eszembe jut, nézd meg, hogy egy ilyen ledadogás után hogy néz ki a gyertya, ha fehérre van égve, vagy lényegesen világosabb a kelleténél, akkor valószínű az utóbbi tippem igazolódik be:) Jó szerelgetést, amit Feriblade mondott, azt is megnézheted, sosem tudni:)
Értelek. Köszönöm szépen a segítséget. Akkor elkezdek kísérletezni. Bár közben észrevezzem, hogy az egyik akkusaru elég rendesen fel volt lazulva. Nem baj ugyis szeretk bütykölni, meg legalább meg is tanulom a dolgokat. Mégegyszer köszi.
Kell a motor a háznál,csak úgy mint Én minnél korosabb leszek
annál nyügösebb ez az MZ.émre is igaz .