Nem a 2 lóerő a lényeg, hanem az a kis nyomaték többlet:) Sokkal dinamikusabb egy 150es, és az egész átalakítható kb 10e-ből, aki hosszabb távra tervez, annak simán megéri.
Nem, szerintem 125-ös yamahával volt, olyannal mint amilyen Chrobák Janinak is van. (csodálkoztam,mert mikor Attilát legutóbb láttam motorozni még robogóval nyomta)
A körülmények: napsütés, szél, langyos aszfalt. A gummák nem igazán tudtak bemelegedni, eléggé csúszkáltunk. Lacigazdáék reggeltől kint voltak. Kora délutánig is csak a 47-es idők jöttek, a végére összeszedték magukat és már mentek 46-kat is. Whiteboy 45,6 körülment.
Az 5 óra körüli etapban elég szépen összeállt egy 4-6 motorból álló vonat. Mikor utolértek a hátsó célegyenes után következő sikán bejárata előtt egy lassabb társaságot, ott kezdődtek a gondok.
Csaba a szokásos stílusában beérkezve a sikánba jobbratartva (a pályán kívüli betonozott részen áthaladva) kicsit megdöntötte a gépet jobbra, hogy balra minél több helye legyen, abban a pillanatban belecsapódott jobbról (szerintem Magda Attila), evvel fel is borította az ellenkező oldalra.
Evvel nem is lett volna baj, csak a lába a motor alá szorult. Még a tank is behorpadt a térdétől. De inkább a lábujjait fájlalta.
Egyébként Rém 44 végéket is ment a 125-ös RS-sel, nekem csak a 47 közepe idők jöttek.
Otthonosan eltelt a kakucsi délután. Szerintem vagy kb 15-20 esés volt
Én ebben a műfajban is kummantottam,meghagytam szegény Whiteboynak. Csúnyán fellökték.
nem, mivel az A1 125cc-ig és 11 kw-ig szól.( mivel ez hivatalosan 150 így udrott a dolog) egyszerűbb, hogy veszel egy 125 öst és átalakítod 150esre(henger, h.fej, dugó, karbi...)
jelen helyzetben sajnos(! ! ! ! !) egyre drágább
ez a hobbi is, de szerintem a motorozásink számán erősen érződik
bár az MZ az egyik "legolcsóbb" úgyhogy
Az 5 óra körüli etapban elég szépen összeállt egy 4-6 motorból álló vonat. Mikor utolértek a hátsó célegyenes után következő sikán bejárata előtt egy lassabb társaságot, ott kezdődtek a gondok.
Csaba a szokásos stílusában beérkezve a sikánba jobbratartva (a pályán kívüli betonozott részen áthaladva) kicsit megdöntötte a gépet jobbra, hogy balra minél több helye legyen, abban a pillanatban belecsapódott jobbról (szerintem Magda Attila), evvel fel is borította az ellenkező oldalra.
Evvel nem is lett volna baj, csak a lába a motor alá szorult. Még a tank is behorpadt a térdétől. De inkább a lábujjait fájlalta.
Egyébként Rém 44 végéket is ment a 125-ös RS-sel, nekem csak a 47 közepe idők jöttek.
Otthonosan eltelt a kakucsi délután. Szerintem vagy kb 15-20 esés volt
Én ebben a műfajban is kummantottam,meghagytam szegény Whiteboynak. Csúnyán fellökték.
Mz etz 150 vezethető A1 jogosítvánnyal ? (Többen mondták hogy igen, de szerintem nem .) Gondoltam megkérdezlek titeket.)
azé a kakucs nekem otthonosabb(családiasabb vagy hogyismondjam )
mint ering
bár már jó rég voltunk ott
ez a hobbi is, de szerintem a motorozásink számán erősen érződik
bár az MZ az egyik "legolcsóbb" úgyhogy