Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A köridőmérős dolog mostanában hogyan működik? Megfelelő jeladó van kint a pályákon, vagy érdemes sajátot is venni? Ill. melyiken van/nincs?
ááá.... szóval jó lenne egy fézerrrrrrrr
Hát végülis......
Nem a 2 lóerő a lényeg, hanem az a kis nyomaték többlet:) Sokkal dinamikusabb egy 150es, és az egész átalakítható kb 10e-ből, aki hosszabb távra tervez, annak simán megéri.
Nem, szerintem 125-ös yamahával volt, olyannal mint amilyen Chrobák Janinak is van. (csodálkoztam,mert mikor Attilát legutóbb láttam motorozni még robogóval nyomta)
Szerintem azt a kb 2Le-t neméri meg ekkora átalakítás... jóaz 125ösként vagy olyat kell nézni ami már megvan csinálva
holnap rácsörrentek akkor hogy minden rendben van-e vele
Robogóval?
apicsába.... jobbról hogy tudott ott valaki érkezni
Menni megy, de nem mindegy hogy...
A körülmények: napsütés, szél, langyos aszfalt. A gummák nem igazán tudtak bemelegedni, eléggé csúszkáltunk. Lacigazdáék reggeltől kint voltak. Kora délutánig is csak a 47-es idők jöttek, a végére összeszedték magukat és már mentek 46-kat is. Whiteboy 45,6 körülment.
Az 5 óra körüli etapban elég szépen összeállt egy 4-6 motorból álló vonat. Mikor utolértek a hátsó célegyenes után következő sikán bejárata előtt egy lassabb társaságot, ott kezdődtek a gondok.
Csaba a szokásos stílusában beérkezve a sikánba jobbratartva (a pályán kívüli betonozott részen áthaladva) kicsit megdöntötte a gépet jobbra, hogy balra minél több helye legyen, abban a pillanatban belecsapódott jobbról (szerintem Magda Attila), evvel fel is borította az ellenkező oldalra.
Evvel nem is lett volna baj, csak a lába a motor alá szorult. Még a tank is behorpadt a térdétől. De inkább a lábujjait fájlalta.
Egyébként Rém 44 végéket is ment a 125-ös RS-sel, nekem csak a 47 közepe idők jöttek.
Megyaz 125ösével is
No meséjjé, mi volt?
Szevasztok!

Otthonosan eltelt a kakucsi délután. Szerintem vagy kb 15-20 esés volt
Én ebben a műfajban is kummantottam,meghagytam szegény Whiteboynak. Csúnyán fellökték.
ÁÁÁÁÁÁÁ! Jóskapista, há nem ottvótá a múltkor mikor bekapcsoltattam?
meg a hengerfej:)
elég csak henger,dugó,karbi
nem, mivel az A1 125cc-ig és 11 kw-ig szól.( mivel ez hivatalosan 150 így udrott a dolog) egyszerűbb, hogy veszel egy 125 öst és átalakítod 150esre(henger, h.fej, dugó, karbi...)
Hát, ha nagyon hivatalosak akarunk lenni, akkor nem vezethető:) ugyanis az A1 kategória maximálisan 125 köbcentit ad meg:)
Sziasztok!
Mz etz 150 vezethető A1 jogosítvánnyal ? (Többen mondták hogy igen, de szerintem nem .) Gondoltam megkérdezlek titeket.)
sajnos nekünk igen

azé a kakucs nekem otthonosabb(családiasabb vagy hogyismondjam )
mint ering
bár már jó rég voltunk ott
na igen de a guma a müzre is drága
jelen helyzetben sajnos(! ! ! ! !) egyre drágább
ez a hobbi is, de szerintem a motorozásink számán erősen érződik
bár az MZ az egyik "legolcsóbb" úgyhogy
ezek csak délutánok , viszont tényleg sok zséé