Úgy hogy befog Nemtudom másképp írni...... szerintem a dugattyú nemmegy vissza eléggé és nemtudom miért.Jóh lehet ígykéne de engem már nemérdekel nekem már nincs erőm vele foglalkozni hiába rászántam rengeteg időt többet pedig nemakarok ha nemlett jó ígyjárt.
Nekem a legelejuétől az az egy baj van vel amit leírtam, azt kéne orvosolni végre, na de ha Marci megveszi ma az ETZ-jét akk sztem ideadná próba célból a karbit.... ráraknám ha neki ment vele nekem nem akk egyértelmű h más a baj...
jogos...:D mondjuk nekem hál istennek nem sok bajom volt eddig..:D kopkopkop:) néhány "etz-betegség" de nem zavar... megvagyok.. városba 50 megy városon kívül 90megy.. autópálya 130 nemtudom de kevés lenne rá az esély mert nem 250es ez:D én ezt mondom a lépést tudom tartani és ennyi:)
Én mindig azt mondogatom magamnak, hogy a gyárból tökéletesen gurult ki, hibák nélkül, akkor pedig meglehet csinálni ugyan olyan faszára.. Ez mindig ad erőt :-D
szia, gratulálok! mármint ahhoz hogy próbálod tartani ebebn a fiúban a lelket! nekem is mz van... voltam több nagy túrán is etz-vel.. semmi baja nem volt.. nahh jó de:S tankolni kellett.. amm mindig pöcc röff.. ha vmi nem volt jó megcsináltuk.. féklámpakapcsoló.. bármi.. annyi hogy ezt is 1x kell jól megcsinálni.., am meg ismerős az első fék baj... nekem mindig fogott még akk is amiko nem kellett... de miután koptak a vadi új betétek most már fasza:)
Megvenném pályázósoktól a lekopott gumijaikat! Ha jól tudom ti heidenau-t használtok nagy részt!? Ha akad akkor 120-as méretben!? Igaz lehet nem használtok ekkorát, nem tudom sajnos!
Dehogy nem,nem akarok ilyen hozzáálást hallani !
Ember tette össze még a gyárban is,miből gondolod,
hogy nincs jó MZ ? Itt sokan vannak akik örűlnek,
hogy egy jó MZ-jük van ,akkor neked is sikerülhet !
Tanulj - gondolkodj és csináld, ne und mert akkor
tényleg nem haladsz, nem lesz belöle semmi...ezt akarod ?
Nem láttam a gépedet, de 10 ezret adok érte és megszabaditalak
a gondodtól, na jó 20-at.......................................
Én az unom már főleg hogy foglalkozok vele,csinálom rendesen nem kókány stb de mindig jön valami újabb hiba....... rosz a teleszkóp,első fék folyton befog pedig megtakarítottam a dugattyúkat is megmég sorolhatnám soha nemlesz jó akármennyi munkát és pénzt ölök bele.
Nem akartalak megbántani,csak fiatal vagy még és bohém,
nem látod a fától az erdőt,de ha Te másképp látod vagy érzedd
itt a nagy lehetőség,hogy magadnak bebizonyisd,ne nekem,
ne másnak csakis saját magadnak........
..és végre olvashatnánk olyat is Töled,hogy .....
- most jöttem meg túrárol, kurv@ jól éreztem magam a ... gép is,
és van egy csomó videóm, gyerekek majd dobok fel !
....hát valami ilyesmi....ekkor már biztos jó úton haladsz,ha érted ?
kívánom neked és minden motoros társamnak,
hogy minnél kevesebbet vacakoljon a gépével !
De,ha az a japán gép meghall, az inged gatyád,sőt jobbat mondok,
öregedék házát már most eladhatod,hogy ki tudd fizetni az alkatrészt és a szerelést,jaaaa és találj egy szerelőt aki olyan
precizen dolgozik mint egy svájci órás,ha valami mégis elszáll
összeszerelés közben ,kezdheted újra az egészet .....
......DRÁGA MÚLATSÁG.....nem gyerek játék !
Gondold csak végig.......egy MZ-vel nem bírsz...........
Azért érdekeljen,hogy jó legyen !
Ha jó akkor megbizható,ha megbizható akkor jót fog vele
mindig motorozni...MINDIG...
Neked egy jó olcsó megbizható paripára van szükséged,
akár egy kiló kenyér árából alkatrészeket tudsz cserélni,ha kell !
Az első hehézségeken túl vagy,most majd nehezebb gondokkal állsz majd szembe,csak mindig vedd az akadályokat és nem lesz
baj,légy türelmes és figyelmes,tudd mit szabad és mit nem,
tiszteld és szeresd a gépet,hálával tartozol és gondoskodással amiért Ő cipel Téged és nem Te Őt ............
Az MZ folyamatos karbantartást igényel,ezt ne úgy értsd 0-24,
csak figyelj rá és figyel rád,hogy eljuss oda ahová szeretnél és vissza. Tudd,hogy csak egy Mz-n ülsz,nem speed ,nem cross,
de ki vissz a világból ha akarod csak olaj kell bele !
Ne rángasd a gáz kart, lassabban húzd neki,ha nem megy annyit
amennyit szeretnéd, engedd vissza a gáz kart egy kicsit és lásd....
Értem mitmondasz........Hát azis lesz ami te is mondasz hogy használam és nemtördekedek rá hogy jólegyen....... amíg megy megy ha valami meghal megcsinálom és ennyi......Egy japán gép drágább az tény alkatrész szempontból is de szerintem ritkábban hal meg.......
...megpörgetett első keréknél a tárcsát karcolja...?
...nem tudod a kereket megpörgetni,mert fogja valami ...?
De ha erre jársz tényleg dobhatunk 1 kólát!
Fussunk össze délután, mert én meg Csolnok!
Van egy 100/90 18 és 3.00x18 k65-ös ha érdekel.
Üdv.
Megvenném pályázósoktól a lekopott gumijaikat! Ha jól tudom ti heidenau-t használtok nagy részt!? Ha akad akkor 120-as méretben!? Igaz lehet nem használtok ekkorát, nem tudom sajnos!
kb.:9 ft/kg a hivatalos MÉH telepi ár .
Ember tette össze még a gyárban is,miből gondolod,
hogy nincs jó MZ ? Itt sokan vannak akik örűlnek,
hogy egy jó MZ-jük van ,akkor neked is sikerülhet !
Tanulj - gondolkodj és csináld, ne und mert akkor
tényleg nem haladsz, nem lesz belöle semmi...ezt akarod ?
Nem láttam a gépedet, de 10 ezret adok érte és megszabaditalak
a gondodtól, na jó 20-at.......................................
nem látod a fától az erdőt,de ha Te másképp látod vagy érzedd
itt a nagy lehetőség,hogy magadnak bebizonyisd,ne nekem,
ne másnak csakis saját magadnak........
..és végre olvashatnánk olyat is Töled,hogy .....
- most jöttem meg túrárol, kurv@ jól éreztem magam a ... gép is,
és van egy csomó videóm, gyerekek majd dobok fel !
....hát valami ilyesmi....ekkor már biztos jó úton haladsz,ha érted ?
kívánom neked és minden motoros társamnak,
hogy minnél kevesebbet vacakoljon a gépével !
öregedék házát már most eladhatod,hogy ki tudd fizetni az alkatrészt és a szerelést,jaaaa és találj egy szerelőt aki olyan
precizen dolgozik mint egy svájci órás,ha valami mégis elszáll
összeszerelés közben ,kezdheted újra az egészet .....
......DRÁGA MÚLATSÁG.....nem gyerek játék !
Gondold csak végig.......egy MZ-vel nem bírsz...........
Ha jó akkor megbizható,ha megbizható akkor jót fog vele
mindig motorozni...MINDIG...
Neked egy jó olcsó megbizható paripára van szükséged,
akár egy kiló kenyér árából alkatrészeket tudsz cserélni,ha kell !
Az első hehézségeken túl vagy,most majd nehezebb gondokkal állsz majd szembe,csak mindig vedd az akadályokat és nem lesz
baj,légy türelmes és figyelmes,tudd mit szabad és mit nem,
tiszteld és szeresd a gépet,hálával tartozol és gondoskodással amiért Ő cipel Téged és nem Te Őt ............
Az MZ folyamatos karbantartást igényel,ezt ne úgy értsd 0-24,
csak figyelj rá és figyel rád,hogy eljuss oda ahová szeretnél és vissza. Tudd,hogy csak egy Mz-n ülsz,nem speed ,nem cross,
de ki vissz a világból ha akarod csak olaj kell bele !
Ne rángasd a gáz kart, lassabban húzd neki,ha nem megy annyit
amennyit szeretnéd, engedd vissza a gáz kart egy kicsit és lásd....
Értem mitmondasz........Hát azis lesz ami te is mondasz hogy használam és nemtördekedek rá hogy jólegyen....... amíg megy megy ha valami meghal megcsinálom és ennyi......Egy japán gép drágább az tény alkatrész szempontból is de szerintem ritkábban hal meg.......