Enyém feszül rendesen Amugy ahogy láttam a pofa hátán amit nyom a dugó van 4db ilyen pici felöntés szerűség.....gondolom hogy arra feküdjön fel a dugó nah az nekem levan kopva...... de szerintem ez nembaj...... nah ha lesz időm szétkapom és csinálok képeket összeszerelés előtt
Ha nincs akkor nincs,de akkor ne is szedd le,a dugót és a
munkahengert takaritsd meg töröld meg zsírozd meg és így dúgd vissza ahogy a rögtönzött rajzon látod, a betét azon részét ahol rigzitve van illetve a rögzítő csavart is takaritsd meg drót kefe-
drót korong,csak a ferodolt ne bántsd,ha van a betétben lúk vagy
lyúk a rögrítérnek akkor a lyúkat is mert sejteném ,hogy ott feszül
vagy nem enged vissza,a dugónak úgy kell járni a hengerben
mint Katiban a ....., persze könnyedén a zsírtol ,de mégis feszesen
a tömítettség miatt.....
sziasztok!megjöttünk a kaloringi racéról!jó nap volt megint csak hamar eltelt:sikerült elhozni a kat 3ik helyet mondjuk ehhez kellett a dimma féle yamaha gázbowden szakadása az utolsó körben az utolsó kanyarban de hát ez technikai sport!reggel láttuk hogy három rd+egy super suzuki az oldtimerben na végül is pontokért jöttünk nem minden az eleje aztán igy sikerült!ugy néz ki hogy elég pontunk van hogy senki se tudjon elénk kerülni az évesben, mz rulez,a zöld szörnyeteg célhoz ér!
Na itt vagyok !
Ha van karmantyúd új akkor cseéld a régit tedd félre,
a dúgót ellenőrizd tolómérővel nem-e ovális,a dúgó helyét
is takaritsd ki benzin-petróleum-féktisztitó valmelyik jó lesz,
kevés ideig áztasd,töröld meg jól zsirozd be és tedd vissza.
A DUGÚLÁST NEM ARRA ÉRTETTEM HOGY LEVEGÖS-E !
A dugúlás az,hogy az olaj vezetékben szmötyi van ami a
kellő olaj áramlást le-felfogja meggátolja !
Az hogyha kiszedem a pofákat és pumpálom akkor mozdul és visza is megy de akkor pofákkal nemértem miért....... Hát a gyújtás nekem se tökéletes ha beállítom a hézagot akkor nemtudok előgyújtást állítani ezis érdekes dolog Hát lehet pihentetem pár napig most szétvan feszítve amíg nemhúzom be addig jó
Ácsi! Ilyen nincs, h kijön rendesen, csak alapállapotban nem! Mi az az alapállapot!? Vagy kijön és visszamegy úgy, h engedi a tárcsát forogni vagy nem! Akkor tényleg át kell tüzetesen nézni a féket kimosni mindent, olaj lecserél lelégtelenít!
Tudom, h ez szar, h nem megy én legutoljára a simsonomnál a gyújtással szoptam, pedig én is igyekszem precíz nem kókány munkát csinálni, de hol volt szikrám hol nem, aztán végül lett, de 2 hétig szopódtam vele, és most sem tudom neked konkrétan megmondani, h mi volt az igazi baja!
Ilyenkor el kell menni bulizni haverokkal, kufircolni a nőddel aztán 1-2 nap múlva megint nekiállsz!
Megnéztem szépen meg is takarítottam stb.Majd kiszedem akkor a karmantyút lehet ottvan valami piszok azmiatt szorul.Amugy rendesen jön ki a dugó meg visza is megy csak szerintem alap állapotban nem eléggé megy visza.....
Meg nézd meg a dugattyú felületét is, márt mint ahol a karmantyúval érintkezik, mert rossz kezek szeretik összekókányolni azt és akkor megint csak nem annyira működik. Szép sima felületnek kell lennie!
Igen azaz. Hát ha most tettél újat és nem gyűrődött össze, mert ez is előszokott fordulni, akkor elméletileg vissza teheted, de ugye ez most olyan, h elképzelhető, h maga a karmantyú szar gyárilag, mert az is sokszor előfordul, h megdagad a fékolajtól és ezért szorul a dugatyú és visszafele már nem megy! A szerepe meg az lenne, h tömítsen, és engedje mozogni a dugatyút!
NA kicsit kómás voltam mikor írtam, mert akkor kelltem fel!
NEm tudom milyen gyakran jársz egomba és azt sem, h mi lenne a gumik ára, de lehet, h vinném az egyiket, csak nem tudom melyiket, mert lehet a 100-as álna jól akkor vagy a 80-as, csak akkor ezeket előre tenném hátul meg maradna 110!
Hiába csiszolsz le a fékpofából, nekem is ez volt, kifelé mindig megy vissza nem, pedig 1 kis mozgása oda vissza mindig kell lennie, ez annyi, h ott vannak gumi karmantyúk szét kell szedni az egész munkahengert kimosni mindent új karmantyúkat, ha kell új dugatyúkat is és összetenni, elképzelhető, h így is rossz lesz, de ez betudható a szar utángyártott alkatrészeknek! Hallottam olyat is, h magában a karmantyú szétmálott a fékolajtól annyira szar volt újjonanan! Olyan helyről kell venni ahol másnak is bevált! Aztán lelégteleníteni az egészet, jónak kell annak lenie!
Úgycsináltam...... de majd lehet megnézem megint.Légtelenítő nincs dugulva szval nem levegős a rendszer.És akkor ez normális hogy visza is erőböl kell nyomi a dugókat?
Értem használhatattlan az első fék,mert úgy marad !
Ilyenkor gondol az ember mindenre,hogy csak egyszer dolgozzá,
és egy füst alat ripsz-ropsz elintézd azt a fránya első féket örökre.
kérdés a légtelenitő csavarnál folyik rendesen az olaj,
nincs dugulás ?
olaj le-első munkahenger le-betét ki-dúgó ki-megtakarit-
fékzsirral beken-dúgó vissza-betét vissza-munkahenger vissza-
olaj feltölt-légtelenit
tudom,hogy mondtad ezt már csináltad,de tedd meg újra,
de a könyv legyen nyitva ott ahol kéne és fázisról fázisra
ellenőrizd a legapróbb kütyüt is és fegyelj ne legyen dzsúvás
semmi,sterilen mintha szívsebész lennél
Nálam ilyen nemlehet Állítólag a dugattyúknak viszarakáskor könnyen viszakell mennie..... nekem elég nehezen ment visza a tömítés miatt.......nemtudok micsinálni..... esetleg lecsiszolok a fékpofa hátuljából 1mmt hátha akkor ha egy nagyonpicit fogna csak az nemérdekelne de nekem érezhetően viszafogja a motort.
Nem olyan rég történt,hogy egy haveromnak befogott-szorult az elsö tárcsa fékje,szerszámok és idő hiányáben mondtam neki vegye ki a fékbetétet és majd meglátja utána ,hogy mi is van:mert egyszerü kivenni kb.1 csavar- 2 perc, néány nap meséli,hogy az volt a baja a robinak,hogy szarul tették össze a burkolatokat és a fékcsővet odanyomtok valamihez, ezáltal a munkahenger dolgozott,............milyen meglepö ?
munkahengert takaritsd meg töröld meg zsírozd meg és így dúgd vissza ahogy a rögtönzött rajzon látod, a betét azon részét ahol rigzitve van illetve a rögzítő csavart is takaritsd meg drót kefe-
drót korong,csak a ferodolt ne bántsd,ha van a betétben lúk vagy
lyúk a rögrítérnek akkor a lyúkat is mert sejteném ,hogy ott feszül
vagy nem enged vissza,a dugónak úgy kell járni a hengerben
mint Katiban a ....., persze könnyedén a zsírtol ,de mégis feszesen
a tömítettség miatt.....
Ha van karmantyúd új akkor cseéld a régit tedd félre,
a dúgót ellenőrizd tolómérővel nem-e ovális,a dúgó helyét
is takaritsd ki benzin-petróleum-féktisztitó valmelyik jó lesz,
kevés ideig áztasd,töröld meg jól zsirozd be és tedd vissza.
A DUGÚLÁST NEM ARRA ÉRTETTEM HOGY LEVEGÖS-E !
A dugúlás az,hogy az olaj vezetékben szmötyi van ami a
kellő olaj áramlást le-felfogja meggátolja !
Tudom, h ez szar, h nem megy én legutoljára a simsonomnál a gyújtással szoptam, pedig én is igyekszem precíz nem kókány munkát csinálni, de hol volt szikrám hol nem, aztán végül lett, de 2 hétig szopódtam vele, és most sem tudom neked konkrétan megmondani, h mi volt az igazi baja!
Ilyenkor el kell menni bulizni haverokkal, kufircolni a nőddel aztán 1-2 nap múlva megint nekiállsz!
NEm tudom milyen gyakran jársz egomba és azt sem, h mi lenne a gumik ára, de lehet, h vinném az egyiket, csak nem tudom melyiket, mert lehet a 100-as álna jól akkor vagy a 80-as, csak akkor ezeket előre tenném hátul meg maradna 110!
Ilyenkor gondol az ember mindenre,hogy csak egyszer dolgozzá,
és egy füst alat ripsz-ropsz elintézd azt a fránya első féket örökre.
kérdés a légtelenitő csavarnál folyik rendesen az olaj,
nincs dugulás ?
olaj le-első munkahenger le-betét ki-dúgó ki-megtakarit-
fékzsirral beken-dúgó vissza-betét vissza-munkahenger vissza-
olaj feltölt-légtelenit
tudom,hogy mondtad ezt már csináltad,de tedd meg újra,
de a könyv legyen nyitva ott ahol kéne és fázisról fázisra
ellenőrizd a legapróbb kütyüt is és fegyelj ne legyen dzsúvás
semmi,sterilen mintha szívsebész lennél