Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, hogy nagyon beleokoskodok, de szerintem add el a TS-t tegyél hozzá 10 000Ft-ot és vegyél egy 250-es ETZ-t vagy Ts-t. Nem kell tuningolni, a "nagy"TS váza sokkal stabilabb mint a kicsi préselt váza . Aztán mikor kezd leérni a lábtartó, meg a kipufogó könyök akkor majd gondolkozol azon, hogyan tovább.
Mindenesetre HAJRÁ!
Igen tőled?:))
Ezt tőlem kérdezted?
Használd légyszi a "válasz erre"-t!
Köszi!
Így fogok tenni!:)
Kinek írtál mailt?:D
Beni ti (te) milyen méretű gumit használsz elől és milyet hátul?
Hali! Írtam mail-t!
Szeva

Bocs, de csak most jutottam újra nethez.
Esztergomban csak hétköznap vagyok, de már az se sokáig, mert váltás jön, úgyhogy már csak a héten csütörtökig vagyok.
A gumit később is el tudom juttatni Esztergomba ez nem probléma az ára 4000 jó magyar forint /db.
Az adatlapomra rakok egy mail címet, ha érdekel írd meg a telefonszámod és felhívlak.
Szerintem először vegyél rá 2 gumit, aztán tuning nélkül menj egy pár kört pályán, akkor már eltudod dönteni, hogy valóban kell e a tuning, vagy először szériával megtanul pályázni. Te tudod, hogyan szeretnéd, szerintem ez lenne a legésszerűbb.
üdv
Köszi srácok!

Nem versenyezni,simán pályázni...hobbi célból szeretnék...
A cél h jobban menjen a TS mint gyárilag,150ccm-es henger meg van!
Másik karbi? gondolok nagyobb fúvokákra...stb.?
Ezek is segítenének nem?
Esetleg rezo kipufogó?
Szerintem a következő döntés előtt állsz: motorozni szeretnél, vagy tuningolni/beállítani/szopni/stb.? Első esetben szerintem széria 250-es ETZ a megoldás, mondjuk a kupa szabályai szerint "optimalizálva".
Mindkettőt egyszerre szerintem csak akkor vállald be, ha legalábbis nagyon sok szabadidőd van (mondom ezt több év tuningolás után, mikor is kezd a tököm kilenni vele, és inkább összerakok végre egy kupás MZ-t - mondjuk nálam a legfőbb probléma most a kevés szabadidő).
Visszatérve a TS-re, nem nagyon van adatom róla, hasonló kategóriában csak 150-es ETZ-vel foglalkoztam egyszer.
Ts-ben nem vagyok ott, de ha lehet úgy mint etz-nél, akkor mondjuk egy 150-es henger jó kiindulás! Ha többet szeretnél, akkor kérdezd meg mihu-t hátha van valamilye ts-hez is!
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy egy 125-ös MZ TS-t hogy tudnék felhúzni hogy jobban gyorsuljon,többet mennyen,egyszóval vlami tuning érdekelne?!
Hobbi motornak szeretném,pályázni!
Előre is köszi!
Na meg vót a motorolás . Mentem egy etapot a következőben 5 kört, azután leszakadt az ég . Köridőt inkább nem mondok , felettébb morcos vagyok mondhatjuk hogy duzzog a darázs . Még szerencse hogy csak első nekifutásra egy órát fizettem be hogy ha netán esik ne bukjak annyit.
Az jó nemszorul vagy bármi ilyen.
Nagyon nagy gratula Nektek! Gyarmaton találkozunk, addigra letisztul számomra is minden !
Scampi-ék beszúrnak féktávon a siklóernyősnek is!
De ugyi nem azt akartad mondani, hogy Gyarmatra nem jöttök?
Grat nektek!
Első körben szedd ki a fékbetétet, és nézd meg, hogy nem szélesebb e mint a hely a féknyeregben! Próbáld bele, nézd meg lötyög e egy kicsikét! Kisipari szaroknál szélesebb a betét vasrésze azért szokott szorulni!
Benzin is kő!
Pályások figyelemébe ajánlanék egy Wintex 2 részes Ce protektoros bőrt,szakadásmentes,szép állapotban 12 000 pénzért vihető.
Mérete 56-os.
Ez kb 75- és 180 cm-től jó.
Ha kell tudok róla még képeket készíteni.
Gratula minden indulónak,minden célbeérkezettnek
és minden résztvevőnek !
ja még lesznek képek is talán holnap az mz-k kanyartechnikája megér egy kis nézelődést!
azt még mondom hogy az mz-sek voltak legtöbben és le a kalappal!hatalmas csatákat láttunk a zsombor azért pár kör és életveszélyes motorozás után nyomatékositotta hogy ez az ő napja és lenyomta a mezőnyt!1,06 aztán ugye semmi sem megy normálisan a fejes balázs megóvta a második bán és harmadik baló motorját!a fiuknál semmi gond viszont a fagyi visszanyal a fejes motorja bontás után: reszelt hát nem lesz sörözés közösen kizárás de jó volt!ha minden igaz bajnokok leszünk grabó nem volt külföldön dolgozik hajrá neki sziasztok öregdio