Szia Kisbarátom !
Most mi az elkeseredés tárgya ?...hmmm
Az amire felhívtam a figyelmedet, talán,
hogy ne szerelgess inkább vezess !
Te akartál minden áron...MINDEN ÁRON ! ...szerelni
Az MZ ilyen, de más motorra is ráhúzható a vízeslepedő,
meguntad az MZ-t, most Honda vagy Suzuki kell amiből
megint csak ősgégit tudsz venni,mert még mindig költséges
neked fiatalabbat bevásárolni.
A fitalabb kiadások nincsenek annyira leharcolva...talán ?!..
az a baj,hogy sok év alatt sok "hozzá-hozzá nem értő"
belepiszkál,barkácsol,hozzátesz,elvesz belőle,
...ez jó lesz így nekem...cím szóval, és ezt veszed meg Te.
Arról nem is beszélve,hogy sokkal költségesebb játék,
Pl.: az MZ-mbe 2 db gyertya 1000 ft. egy a motorba egy tartalékba,
Hondámba 4 db gyertya 9000 ft. 30 % kedvezményel és nincs
tartalék, idén 100 ezer volt két db első fék tárcsa...okossággal,
ha ki tudod termelni vagy meg tudod termelni az árát nincs gond,
de ha nincs akkor nincs, japán gépekhez 1dúgó árából veszel egy
olyan MZ-t mint a Tied.....érzed a külömbséget ?.....
Azis lehet hogy hagyom egy időre a motorozást ez az etz jól megutáltatta velem...... inkább veszek egy kocsit és majd ha lesz elég pénzem amiből nem egy 20éves.......t tudok csak venni akkor veszek motort.
Még nentudom.Valami 50es vagy 80as dt vagy mtx jólenne.Hát igen ki mit vár tőle......én egyedül csak azért vettem etz-t mert hogy haveroknak simson meg ilyenek vannak és tudom hogy csomó nagy parton alig bír fölmenni mondom akkor én veszek nagysimsont De énmár mostanra vagyok ott hogy nemérdekel.Ha megcsinálok egy hibát jön a másik.Telót megcsináltam most megint koppan.Elsőféket megcsináltam most megint ugyanolyan és folyton fog egy kicsit.Kuplungot megcsináltam most jó kitudja meddig......... nekem ehez már nincs erőm motorozni akarok nem szerelni.Ha végképp nemkell senkinek meg semmi akkor nemérdekel mennyi pénzembe van és tördekedtem arra hogy jó gép legyen megyek ki a határba és ott majd adok neki.
Figy volt 125 ös Dt-m utána dt 80 om volt és az meg se közelíti erőben de mégis 1 évig használtam és jó volt :-D Ez olyan dolog h mit vársz a motortól... Nekem az etz nagyon bejön, haver is eddig dt 125 re gyűjtött, kipróbálta az enyém, mentünk vele ide-oda és már megy holnap egy etz-ért addig meg fikázta őket... szval érted..
Nekem nagyon tetszik, ezel kibírok egy seggel nagyon sokat ellenben a dt 80 on 20 km ert bírtam egyhuzamba, a 125 ösön meg 15 km ert :-D És nekem nagyon nyomatékos is az etkó, igazi túragép, csak legyen jó már végre, na de beadom szerelőhöz csinálja meg és csőváz :-D
Énmeg mostanra jutottam oda hogy nemkell etz.Terepen 2x voltam vele oda túl nehéz és lassú.Ma egésznap nap úton mentem vele és hát megy elég rendesen de nemdobok tőle egy hátast... végülis csak "10" paci...... Jólenne elcserélni valami másra nekem etz eddigi legroszabb motorválasztás volt és nem is főként a sok hiba miatt.
Nekem az ETZ 150 még mindig baszik jó lenni... Beindítom és magától felpörög ilyen 5 ezerig.... Karbifelújítószett se segített, főtengelyszimerngcsere is volt.. De van amikro meg jó, de akkro meg lefullad 3 ezer alatt xD Ördögi játék xD Nemtudom már mi lehet... esetleg hengerfejtömítés? :-D DE ÉN NEM SZÁNDÉKOZOM FELADNI attól h nem tudok vele dűlőre jutni xD Elkéne vinni egy jó szerelőhöz, na de így... :-D
ez a pálya a guma jobb oldalát koptatja jobban , pont ellentétesen kakucshoz képest
ha km-hez viszonyítok akkor nekem kb. ugyan annyi benyát eszik , itt legalább nem végig 2-be megyek hanem néhol a 3-as is elfér...
Most mi az elkeseredés tárgya ?...hmmm
Az amire felhívtam a figyelmedet, talán,
hogy ne szerelgess inkább vezess !
Te akartál minden áron...MINDEN ÁRON ! ...szerelni
Az MZ ilyen, de más motorra is ráhúzható a vízeslepedő,
meguntad az MZ-t, most Honda vagy Suzuki kell amiből
megint csak ősgégit tudsz venni,mert még mindig költséges
neked fiatalabbat bevásárolni.
A fitalabb kiadások nincsenek annyira leharcolva...talán ?!..
az a baj,hogy sok év alatt sok "hozzá-hozzá nem értő"
belepiszkál,barkácsol,hozzátesz,elvesz belőle,
...ez jó lesz így nekem...cím szóval, és ezt veszed meg Te.
Arról nem is beszélve,hogy sokkal költségesebb játék,
Pl.: az MZ-mbe 2 db gyertya 1000 ft. egy a motorba egy tartalékba,
Hondámba 4 db gyertya 9000 ft. 30 % kedvezményel és nincs
tartalék, idén 100 ezer volt két db első fék tárcsa...okossággal,
ha ki tudod termelni vagy meg tudod termelni az árát nincs gond,
de ha nincs akkor nincs, japán gépekhez 1dúgó árából veszel egy
olyan MZ-t mint a Tied.....érzed a külömbséget ?.....