Sziasztok! ETZ 250 motorom váltó problémákkal küszködik. Felfelé kapcsolásnál minden páratlan számú fokozatot (1-3-5) nem akarja bevenni csak sokszori idegből rántásra! Visszafelé kapcsolgatásnál pedig úgy vettem észre mintha pont fordítva, a párosakat nem akarja (2-4). Mindenesetre szar az egész. Aki tudja esetleg h mi lehet a gond, mit kell cserélnem, szívesen meghallgatom (elolvasom). Köszi előre is.
Szerintem a hengert előbb le szokták cserélni 150-esre mint a karbit 24-esre. De ha mindkettő nagyobb, akkor kit érdekel hogy mit írnak a forgalmiban? Ha 150, akkor OK, ha 125 akkor meg kevesebbet fizetsz telj. adóra
Hello mindenkinek !
A fogalmi és a karbi nem lehet 100% mérvadó !
Gondold csak végig a forgalmiba az írnak amit akarnak,
a karbit is csak feldobhatták,hogy maj igy meg úgy....
" töb lóerő mert többet kap " címszóval.........
A henger és a benne lévő dúgó mútatja meg neked a valóságot,
ne bontsd meg emiatt ,nem mindegy ?............
A forgalmoban is 125van. Akkor 125ös ben is gyártottak kockalámpásat?
És még egy értetlen kérdés. A blokk élettartalma nem csökken a nagyobb ccm-el?
Bocsi de nem vok Mz szakértő. Gondolom levágtad
Az lessz a legegyszerűbb ha belekukkantassz a forgalmidba, hogy oda mi van írva :-) De szinte biztos h 125 ös gyárilag és rápakoltak egy 150 es hengert :-D
Helló! Segítséget szeretnék kérni. A problémám a következő lenne. Van egy ETZ-m. 1990es évjáratú, kockalámpás, 150ccm henger van rajta. Az adattábláján 125ccm van feltüntetve. Az lenne a kérdésem, hogy ez a motor egy 125ös-ből lett átalakítva, vagy a 150es ETZ-ken 125ccm van feltüntetve?
Szétszedtem átnéztem javításikönyv szerint,minden jó.Most motorolajat raktam bele mert hidraulikaolajjal kevésnek találtam a csillapítást így pont jó és elég kemény is,viszont ez a koppanás maradt....... nemtudok rájönni mitől lehet de mind1 ezvan már nemtudok vele mitcsinálni
Szia Fl4tl4nd3r !
Tegyél a telóba rendes hidraulika olajat !
És csak abba a mennyiségbe amit a könyv ír !
ha még akkor is szarakodik akkor lehet
valami rosszul van benne !
Na pá..........
Szia Chuvakka !
Hello mindenkinek !
Az MZ TS 250 váltó olaj mennyiség 750 cm3,
azaz 7 és fél deci ezt írja a könyv.
INFÓ: MZ klub...szerelés
Remélem tudtam segíteni és nem nagy hülyeséget írtam.
Üdv........
csak fogalmi zavar volt vagy forgalmi zavar ..?
A fogalmi és a karbi nem lehet 100% mérvadó !
Gondold csak végig a forgalmiba az írnak amit akarnak,
a karbit is csak feldobhatták,hogy maj igy meg úgy....
" töb lóerő mert többet kap " címszóval.........
A henger és a benne lévő dúgó mútatja meg neked a valóságot,
ne bontsd meg emiatt ,nem mindegy ?............
És még egy értetlen kérdés. A blokk élettartalma nem csökken a nagyobb ccm-el?
Bocsi de nem vok Mz szakértő. Gondolom levágtad
Szétszedtem átnéztem javításikönyv szerint,minden jó.Most motorolajat raktam bele mert hidraulikaolajjal kevésnek találtam a csillapítást így pont jó és elég kemény is,viszont ez a koppanás maradt....... nemtudok rájönni mitől lehet de mind1 ezvan már nemtudok vele mitcsinálni
Tegyél a telóba rendes hidraulika olajat !
És csak abba a mennyiségbe amit a könyv ír !
ha még akkor is szarakodik akkor lehet
valami rosszul van benne !
Na pá..........
Hello mindenkinek !
Az MZ TS 250 váltó olaj mennyiség 750 cm3,
azaz 7 és fél deci ezt írja a könyv.
INFÓ: MZ klub...szerelés
Remélem tudtam segíteni és nem nagy hülyeséget írtam.
Üdv........