Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No akkor senki nem jön vasárnap kukucskálni?
Sziasztok
Megválnék a képen látható MZ-töl
Akit érdekell az írjon az email címemre
Dakartothz@freemail.hu-ra
Igen, valahogy így történt.
Láttuk mikor megérkeztél egy sráccal de aztán meg is patantál ha jól emlékszem nem bírtad lent tartani a müz elejét
Még én is.
Luxvornál a pont, az 1000-es MZ az:) javítsatok ki ha tévedek
Figyeltük!
A 2. és a 4. kép között van.
U gyan az csak kicsit újabb talán?
Merevitve van a váz! Felül és alul megvágva a váz, és 45 fokban merevitőlemezek vannak beheggesztve! A kipufogót nem emlékszem miért vette le! A lábtartó meg csak miniknek jó, én nem is tudok vele menni, mert nem birok ráspiccelni!
Nem tudom figyeltétek e, a 3. képet! Megfejtéseket kérek!
Na a kép csak lemaradt. Íme a szakadék (Bodnár Gáboré volt, nem tudom mond-e valamit)
Köszi!
Igazából főként a lábtartó pozíciója érdekelt, szerintem elég jól el van találva, talán picit lehetne alacsonyabban, ha úgy még nem érne le. Ahogy látom, a felső kormánykifli gyári, tehát max. a becsúszószár van rövidítve, ha van (angolok alsót raknak felülre is, azzal eleve rövidül, meg aztán még állítható is). Ezeken a képeken még nem látszik, de úgy emlékszem Kakucson már volt egy merevítő kengyel a lengővillán. Gondolom szilent se gyári. Arra lennék még kíváncsi, hogy a főváz merevítve van-e, vagy gyári. Pl. az alábbi képen lévő motornak szögvasak voltak hegesztve a főváz éleire (meg itt is látszik a merevített villa, ami amúgy tűgörgős volt, ezek mellett kormánycsapágy kúpgörgős, henger tuningolt - volt kispályás és nagypályás -, szóval eléggé egyben volt a gép a szakadék kinézet ellenére ).
Közben találtam egy képet a gépemen, ahol még membrános hengerrel és látszólag valami krosszgépről átvariált rezóval szerepel a motor. Jól sejtem, hogy a kis pályára nem épp ideális karakterisztika miatt került le róla ez a szett? Vagy egyéb, esetleg nem publikus okból? . Tudom, kérdezhettem volna ott helyben is, csak időm se volt sok, meg akkor még nem gondoltam bele, hogy talán az MZ-met is pályásítani kéne majd egyszer (és ha már nincs MZ kupa, annak műszaki szabályaival, akkor próbálnék egy minél jobban motorozható gépet összerakni).
Haveromé!Majd keresek hátha van!
Ahogy alakul a helyzet az országban lehet hogy ez lesz mindenkinek a megoldás.
Ó, köszi, én tényleg nem gondoltam volna, hogy egy ilyen, fórumon elsírt bánatra reagál valaki , inkább csak amolyan rinyálásnak szántam.....tényleg rendes vagy, köszönöm szépen, de nem hiszem, hogy így tudnék munkát szerezni . Megyek külföldre asszem
Sofőr állást talán tudtam volna, de az sem biztos , viszont így boztos nem tudok segíteni.
Valakinek nincs véletlenül képe a slick gumis ETZ-ről, ami most ment Kakucson? Több=jobb . 1-2-t találtam, amikor a pályán megy, de mindig csak szemből
Sajna elég speciális a munkám, távközléstechnika (ipari alpin, mobiltelefonhálózatok kiépítése, Inviteles melók, internet-kiépítés, blablabla), jogsim meg csak A és B. Nincsenek megrendelések, beszűkült a piac egy jó időre
Mit melózol? Jogsid van C-katra?
Jaja, Debrecen mellett élek (Balmazújváros), de a munkahelyem érdi és a hét nagy részét a Dunántúlon és Bp.-en töltöm (már ha dolgozom). Legalább a babám nem unja meg a képemet
Sajnálom hogy ilyen helyzetben vagy. Nem tudom hogy vidéken laksz-e, nekem is Pestre kellett jönnöm hogy találjak valami melót.
Csak hallgatok itt, hogy mindenki megy pályázni, én meg itthon verem a répát. Akkor tudok menni, ha elkel a motorom, jelenleg (már 3 hónapja !) nincs más bevételi forrásom.....hiába van munkahelyem, nincs munkánk, ergó nincs dellám se ...ez van, basszameg, méghogy nincs válság .....
Amúgy nincs valakinek valamilyen állásajánlata számomra , én már kifogytam az ötletekből ?!
Vasárnap Kakucs?