Merevitve van a váz! Felül és alul megvágva a váz, és 45 fokban merevitőlemezek vannak beheggesztve! A kipufogót nem emlékszem miért vette le! A lábtartó meg csak miniknek jó, én nem is tudok vele menni, mert nem birok ráspiccelni!
Köszi!
Igazából főként a lábtartó pozíciója érdekelt, szerintem elég jól el van találva, talán picit lehetne alacsonyabban, ha úgy még nem érne le. Ahogy látom, a felső kormánykifli gyári, tehát max. a becsúszószár van rövidítve, ha van (angolok alsót raknak felülre is, azzal eleve rövidül, meg aztán még állítható is). Ezeken a képeken még nem látszik, de úgy emlékszem Kakucson már volt egy merevítő kengyel a lengővillán. Gondolom szilent se gyári. Arra lennék még kíváncsi, hogy a főváz merevítve van-e, vagy gyári. Pl. az alábbi képen lévő motornak szögvasak voltak hegesztve a főváz éleire (meg itt is látszik a merevített villa, ami amúgy tűgörgős volt, ezek mellett kormánycsapágy kúpgörgős, henger tuningolt - volt kispályás és nagypályás -, szóval eléggé egyben volt a gép a szakadék kinézet ellenére ).
Közben találtam egy képet a gépemen, ahol még membrános hengerrel és látszólag valami krosszgépről átvariált rezóval szerepel a motor. Jól sejtem, hogy a kis pályára nem épp ideális karakterisztika miatt került le róla ez a szett? Vagy egyéb, esetleg nem publikus okból? . Tudom, kérdezhettem volna ott helyben is, csak időm se volt sok, meg akkor még nem gondoltam bele, hogy talán az MZ-met is pályásítani kéne majd egyszer (és ha már nincs MZ kupa, annak műszaki szabályaival, akkor próbálnék egy minél jobban motorozható gépet összerakni).
Ó, köszi, én tényleg nem gondoltam volna, hogy egy ilyen, fórumon elsírt bánatra reagál valaki , inkább csak amolyan rinyálásnak szántam.....tényleg rendes vagy, köszönöm szépen, de nem hiszem, hogy így tudnék munkát szerezni . Megyek külföldre asszem
Valakinek nincs véletlenül képe a slick gumis ETZ-ről, ami most ment Kakucson? Több=jobb . 1-2-t találtam, amikor a pályán megy, de mindig csak szemből
Sajna elég speciális a munkám, távközléstechnika (ipari alpin, mobiltelefonhálózatok kiépítése, Inviteles melók, internet-kiépítés, blablabla), jogsim meg csak A és B. Nincsenek megrendelések, beszűkült a piac egy jó időre
Jaja, Debrecen mellett élek (Balmazújváros), de a munkahelyem érdi és a hét nagy részét a Dunántúlon és Bp.-en töltöm (már ha dolgozom). Legalább a babám nem unja meg a képemet
Csak hallgatok itt, hogy mindenki megy pályázni, én meg itthon verem a répát. Akkor tudok menni, ha elkel a motorom, jelenleg (már 3 hónapja !) nincs más bevételi forrásom.....hiába van munkahelyem, nincs munkánk, ergó nincs dellám se ...ez van, basszameg, méghogy nincs válság .....
Amúgy nincs valakinek valamilyen állásajánlata számomra , én már kifogytam az ötletekből ?!
Megválnék a képen látható MZ-töl
Akit érdekell az írjon az email címemre
Dakartothz@freemail.hu-ra
A 2. és a 4. kép között van.
Igazából főként a lábtartó pozíciója érdekelt, szerintem elég jól el van találva, talán picit lehetne alacsonyabban, ha úgy még nem érne le. Ahogy látom, a felső kormánykifli gyári, tehát max. a becsúszószár van rövidítve, ha van (angolok alsót raknak felülre is, azzal eleve rövidül, meg aztán még állítható is). Ezeken a képeken még nem látszik, de úgy emlékszem Kakucson már volt egy merevítő kengyel a lengővillán. Gondolom szilent se gyári. Arra lennék még kíváncsi, hogy a főváz merevítve van-e, vagy gyári. Pl. az alábbi képen lévő motornak szögvasak voltak hegesztve a főváz éleire (meg itt is látszik a merevített villa, ami amúgy tűgörgős volt, ezek mellett kormánycsapágy kúpgörgős, henger tuningolt - volt kispályás és nagypályás -, szóval eléggé egyben volt a gép a szakadék kinézet ellenére ).
Közben találtam egy képet a gépemen, ahol még membrános hengerrel és látszólag valami krosszgépről átvariált rezóval szerepel a motor. Jól sejtem, hogy a kis pályára nem épp ideális karakterisztika miatt került le róla ez a szett? Vagy egyéb, esetleg nem publikus okból? . Tudom, kérdezhettem volna ott helyben is, csak időm se volt sok, meg akkor még nem gondoltam bele, hogy talán az MZ-met is pályásítani kéne majd egyszer (és ha már nincs MZ kupa, annak műszaki szabályaival, akkor próbálnék egy minél jobban motorozható gépet összerakni).
Amúgy nincs valakinek valamilyen állásajánlata számomra , én már kifogytam az ötletekből ?!