Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motopetinek igaza van! Keverékhez nem tudok hozzászólni, de 1000-1500 körüli km az okk! Inkább több mint kevesebb! Ha simson.hu-n vagy regelve, akkor ott találsz egy irományt Molnár Zoltántól (emzoli) a helyes bejáratással kapcsolatban, ajánlom magadévá tenni! Sok jó infót tudhatsz meg a helyes bejáratásról!
Amennyiben elolvasod a cikket, akkor én annyit hozzáfűznék, h igaz, h a te mocid vhol 6000 és 7000 között adja le a max nyomatékát és LE-jét, de sztem nyugodtan veheted tuningmentesnek, csak mert a cikkben Zoli hosszan kitér ezekre a mocikra, de ő azt írja tuningmentesnek ami nem pörög többet kb 6000nél!
Nyílván a te döntésed
Nekem mindenesetre eddig Simsonnál,MZnél is mindíg a gyári vált be legjobban
Lehet h nyáron kell majd járatni az ETZ-t, de meglessz az 1500km
Én is most raktam össze a 150es hengerrel a gépet, de 500km.nél nem akarom nagyon többet járatni, nagy baja már nem lehet utána.
Szia! 1500 km , 33-as keverékkel. Ez a gyár által megadott adat, sztem nem érdemes ettől eltérni és kockáztatni. és ne hidd el az ilyen " alapjáraton félóra oszt kész" dumákat
Helló!
Azt szeretném megérdeklödni hogy hány km-t kell járatni a motoromat(ETZ 125), ha most fel lett fúrva 150-esre új dugó,gyűrű, csapszeg, tűgörgő, kuplunglamella?
Légyszi segitsetek mert rengeteg dolgot hallottam már
Hello Srácok!

A hétvégén elvittem a 250-s hemgerét fúratni. Vittem a dugot is, csak úgy mutiba, hogy hátha tudnak vmi okosat mindeni miért szurol bele a hengerbe. Jött egy ürge amolyan vásárló az megnézte csak úgy kiváncsiságból és asszonta hogy elvan ferdülve a hajtókar/főtengely, mivel a dúgó a csapszeglyuk felett van dörzsölődve.
A kérdés az lenne. hogy az elegendő megoldás ha csak úgy simán veszek egy új főtengelyt otthon kicserélem és kész? Vagy ki kell méretni hogy mi adja a ferdeséget és úgy alakítani?
Köcsög Sanya, mindenféle idétlen képeket kitesz rólam, de nem baj:)
Okk köszi! Végignézem! Nem közlekedek vele mostanság!
Nézd meg először, hogy a fékcső a pisztonban nem forog-e el. Nekem volt ilyen problémám, ez megmagyarázná az olajfolyást. Ne nagyon közlekedj így, mert akkor fog cserben hagyni, amikor a legnagyobb szükséged lenne rá (vészfék)!
Azt is megnézheted, hogy a légtelenítő csavar nem tekeredett-e ki. Végül a munkahenger két felét összehúzó csavarokat ellenőrizd, de csak ésszel! Nekem ment tönkre munkahengerem, mert a túlhúzástól szétment a menet az öntvényben....
Hát ez az amit nem tudok, mert a teleszkóp alján csöpög, nem is figyeltem, mert rossz olajat tettem a telókba és kinyomta a szimerignél és az is ott csöpögött le az alján, azt hittem, h az folyik, csak akkor volt furcsa amikor a garázsban állt a gép letöröltem a telószárakat és elkezdett csöpögni, de ilyen 20 perc alatt összejött egy kisebb tócsa! Mikor még mentem vele azt éreztem, h mikor finoman fékeztem akkor nem maradt kemény a kar hanem szép lassan beesett!
Na és akkor gondoltam már csak megnézem az olajtartályt és épp, h volt még benne olaj!
Szóval csak annyit tudok, h a munkahengerből jön,meg, h finom fékezésnél beesett a kar!
De konkrétan honnan?
Igen a munkahengeremből, de még nem szedtem le megnézni, gondoltam előbb kérdezek!
Konkrétan mi is a baj, hol folyik az olaj?
Akkor a fékproblémámra nem tud senki semmit!?
Szia van fékpedál is!
Részemről okk!
Ja láttam rólad képeket a sanyatuningon! Másnak képzeltelek el, de jó volt egy arcot kötni egy névhez! Remélem majd összefutunk egyszer az év folyamán vhol!
Ménemminjgyá "bácsikérem" he?
:)

nemtom mi van vele.
Nem beszéltem még mzterrorist-al, nem tudom, hogy ők mit akarnak holnap, de én nem megyek Visontára. Az öreg időjárásjelző (faterom) is szar időt mond, meg minden más is. Majd legközelebb....
Helló Főnök úr!

Szilva Tamásról nem tudol semmit? 2 hete írtam neki több üzit is de nem válaszolt, még a végén kidörrentő nélkül maradok!
Hy all!
Ha a munkahengeremnél folyik az olaj, akkor ott mit kell cseréljek, vagy milyen jellemző meghibásodások szoktak előfordulni?
Felgumizott pálya + eső, az szééép
Na bakker, úgy néz ki nem tudok menni, szállitójármű hiányából kifolyólag! Ha addig sikerül megoldanom akkor ott leszek!
Legalább 1 jó hír,hogy f@sza a pálya!Már csak faterod megérzésében bízhatunk , mert a média időjósai semmi jóval nem kecsegtetnek bennünket (pedig a hét is 6munkanapos, mondjuk általában mindig az, de inkább legyen 6 nap mint pénz nélküliség, na de ne merüljek bele)
Na, megnéztem Visontát. Fasza. Gokartosok meg egy rallye-Trabant gumizta fel a pályát, tiszta az aszfalt. A gond csak a vasárnapra előrejelzett kiadós esővel van .
Üdv, nekem nem kéne az egész blokk, csak pár apróság, amiket már leírtam lenntre.