Motopetinek igaza van! Keverékhez nem tudok hozzászólni, de 1000-1500 körüli km az okk! Inkább több mint kevesebb! Ha simson.hu-n vagy regelve, akkor ott találsz egy irományt Molnár Zoltántól (emzoli) a helyes bejáratással kapcsolatban, ajánlom magadévá tenni! Sok jó infót tudhatsz meg a helyes bejáratásról!
Amennyiben elolvasod a cikket, akkor én annyit hozzáfűznék, h igaz, h a te mocid vhol 6000 és 7000 között adja le a max nyomatékát és LE-jét, de sztem nyugodtan veheted tuningmentesnek, csak mert a cikkben Zoli hosszan kitér ezekre a mocikra, de ő azt írja tuningmentesnek ami nem pörög többet kb 6000nél!
Nyílván a te döntésed
Nekem mindenesetre eddig Simsonnál,MZnél is mindíg a gyári vált be legjobban
Lehet h nyáron kell majd járatni az ETZ-t, de meglessz az 1500km
Szia! 1500 km , 33-as keverékkel. Ez a gyár által megadott adat, sztem nem érdemes ettől eltérni és kockáztatni. és ne hidd el az ilyen " alapjáraton félóra oszt kész" dumákat
Helló!
Azt szeretném megérdeklödni hogy hány km-t kell járatni a motoromat(ETZ 125), ha most fel lett fúrva 150-esre új dugó,gyűrű, csapszeg, tűgörgő, kuplunglamella?
Légyszi segitsetek mert rengeteg dolgot hallottam már
A hétvégén elvittem a 250-s hemgerét fúratni. Vittem a dugot is, csak úgy mutiba, hogy hátha tudnak vmi okosat mindeni miért szurol bele a hengerbe. Jött egy ürge amolyan vásárló az megnézte csak úgy kiváncsiságból és asszonta hogy elvan ferdülve a hajtókar/főtengely, mivel a dúgó a csapszeglyuk felett van dörzsölődve.
A kérdés az lenne. hogy az elegendő megoldás ha csak úgy simán veszek egy új főtengelyt otthon kicserélem és kész? Vagy ki kell méretni hogy mi adja a ferdeséget és úgy alakítani?
Nézd meg először, hogy a fékcső a pisztonban nem forog-e el. Nekem volt ilyen problémám, ez megmagyarázná az olajfolyást. Ne nagyon közlekedj így, mert akkor fog cserben hagyni, amikor a legnagyobb szükséged lenne rá (vészfék)!
Azt is megnézheted, hogy a légtelenítő csavar nem tekeredett-e ki. Végül a munkahenger két felét összehúzó csavarokat ellenőrizd, de csak ésszel! Nekem ment tönkre munkahengerem, mert a túlhúzástól szétment a menet az öntvényben....
Hát ez az amit nem tudok, mert a teleszkóp alján csöpög, nem is figyeltem, mert rossz olajat tettem a telókba és kinyomta a szimerignél és az is ott csöpögött le az alján, azt hittem, h az folyik, csak akkor volt furcsa amikor a garázsban állt a gép letöröltem a telószárakat és elkezdett csöpögni, de ilyen 20 perc alatt összejött egy kisebb tócsa! Mikor még mentem vele azt éreztem, h mikor finoman fékeztem akkor nem maradt kemény a kar hanem szép lassan beesett!
Na és akkor gondoltam már csak megnézem az olajtartályt és épp, h volt még benne olaj!
Szóval csak annyit tudok, h a munkahengerből jön,meg, h finom fékezésnél beesett a kar!
Részemről okk!
Ja láttam rólad képeket a sanyatuningon! Másnak képzeltelek el, de jó volt egy arcot kötni egy névhez! Remélem majd összefutunk egyszer az év folyamán vhol!
Nem beszéltem még mzterrorist-al, nem tudom, hogy ők mit akarnak holnap, de én nem megyek Visontára. Az öreg időjárásjelző (faterom) is szar időt mond, meg minden más is. Majd legközelebb....
Legalább 1 jó hír,hogy f@sza a pálya!Már csak faterod megérzésében bízhatunk , mert a média időjósai semmi jóval nem kecsegtetnek bennünket (pedig a hét is 6munkanapos, mondjuk általában mindig az, de inkább legyen 6 nap mint pénz nélküliség, na de ne merüljek bele)
Na, megnéztem Visontát. Fasza. Gokartosok meg egy rallye-Trabant gumizta fel a pályát, tiszta az aszfalt. A gond csak a vasárnapra előrejelzett kiadós esővel van .
Amennyiben elolvasod a cikket, akkor én annyit hozzáfűznék, h igaz, h a te mocid vhol 6000 és 7000 között adja le a max nyomatékát és LE-jét, de sztem nyugodtan veheted tuningmentesnek, csak mert a cikkben Zoli hosszan kitér ezekre a mocikra, de ő azt írja tuningmentesnek ami nem pörög többet kb 6000nél!