Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oda nem kell licenc csak benya meg egy motor elsőre ez is megteszi aztán lehet nem is akarsz közúton motorozni. ja meg a pályanap díja.
Nem nagyon akarok pályára menni a kis 125-össel, nincsen átalakítgatva, meg se licensz meg semmi, csupán megnézni hogyan is néz ki ez a dolog:)
Köszönöm a választ.
Hali eddig úgy volt hogy jövőhéten lessz menet de lehet csúszunk egy hetet és hétköznap megyünk mert akkor többet tudunk menni mert hétvégén sokan vannak meg van általába gokart is és csak felváltva lehet menni hétközben meg ha csak motor van annyit mész amennyit csak bírsz.de írok fel pontos dátumot ha már tudjuk.
Valaki mondana valamit nekem a hétvégi kakucsi dologról?Mert szivesen elmennék de nem tudok róla semmit
HA jól tudom, az MZ kupások számai 3 assal kezdődnek(ahogy a mieink 5 tel)
Mivel már nem érvényes a valamikori Mz kupa műszaki kiírása, szerintem bármiylen MZ nek látszó tárgyat oda lehet tolni.
A tied, ha jól emlékszem tök széria, az ellen nem lesz senkinek kifogása.
Persze, szólok neki akkor, hogy fényképezze le, és amint megvan a kép, már küldöm is. Én nem láttam, de azt mondta zsír nagyon, meg hogy pöccre indul, nem kell percekig rugdosni hanem első max 2-ik rugásra már indul is. Amúgy Dunaújvárosba van a motor.
Hello, pár képet tudnál róla küldeni az adatlapomon lévő mail címre?
Egyelőre csak halovány elméleti lehetőségként kérdezném, hogy mik a feltételei az SM OB alatt futó MZ versenyen indulásnak. Bárki, akinek van MZ-je odatolhatja? Nevezni napi licensszel tudnék. Gondolom műszaki feltételek pl. Simson kupához hasonlóan alapvetően az sm szabályzatra épülnek. Rajtszámok MZ-seknél hogy vannak? Milyen intervallumban? Napi licensznél egyáltalán hogyan műxik a rajtszámosdi? (Mondjuk esetleg feltennék fehér táblákat, aztán a fekete filc, vagy szigszalag csodákra képes :))
Üdv, pár infót tudnál mondani a kakucsi hétvégéről?
Köszi a választ! Azóta kaptam másfelől is segítséget! Az illető azt ajánlotta, h szívjak fel egy nagy fecskendőbe hosszú csövön keresztül fékolajat, tegyem rá a légtelenítő csavarra, azt engedjem ki és visszafelé nyomjam az olajat! Mert, h vhol van egy kis buborék ahol meg tud ülni a levegő, jött is ki belőle levegő, ezt megcsináltam többször is, ügyelve arra, h én alulról levegőt ne pumpáljak bele, de nem jártam sok sikereel!
Most kicsit jegelem a dolgot, mert 7végén nyelvvizsga, aztán arra gyúrok!

De van jó hír is! Megjött az új etetőm! 32-es Dellorto, majd dobok róla vmikor képeket!
Jövőhéten megyünk de Kakucsra.
kössz a segítséget a karbi már jó pedig nem csináltam vele semmit és végre megértettem h münködik a kuplung is most azis jó nagyából. Nagy idegeskedéstől mentettél meg kössz még1x
Sziasztok!
Aki tud vhonnan (ismerőstöl pl), megbízható helyről ELADÓ 125ös ETZ-ét az szóljon
Árban olyan 110 körül
Akit érdekel egy 250-es Trophy, papírok nélkül, szép állapotban, kék/vajszínű 30.000Ft-ért az szóljon nyugodtan.

munkatársam motorja
a szimeringek mérete 20*30*7 mindkét oldalon egyforma.én dupla ajkút használok, szerintem az jobb.
Hello, nem kell széthúzni, mindkét oldalról 2-2 csavar fogja a szimeringházat, abban van benne a szimering.
Helló!
ETZ 125-ös motorom van és nagy valószinüséggel főtengelyszimeringes! Azt szeretném kérdezni hogy szét kell-e húzni teljesen a blokkot hozzá vagy kivülről jön?
Hello, néző ként is lehet menni? Belépő?és hol van a pálya kakucson?
Hali.

Ha a karbival minden rendbe, jól van belőve, jók a fúvókák, akkor csak két dolog miatt nem szívhat. Vagy extrém koszos a levegőszűrőd, vagy pedig nagyon szimmeringes a géped. Ha egyikse, akkor valószínű mégis a karbi környékén van bibi.

Kuplung:
Úgy kell megcsinálni a hézagolást, h alap állapotban a tényérrugó jól összeszorítsa a lamellákat (én kb síkra szoktam állítani a trugót), és behúzott (kinyomott) kuplungnál pedig láthatóan el kell mozdítsa a nagy tárcsát az uccsó lamellától hogy fel tudjon lazulni a lamellapack. Ha rosszul van hézagolva, olyan is lehet h a nagy tárcsát amit a kuplungpálca nyom, nekinyomja a kistárcsának, ilyenkor ezért nem emel ki a kuplung. Vagy még olyan is lehet h a lamellák fülei nagyon passzosak a korásrban ezért hiába távolodik el a nagy tárcsa, valamennyire szorulva maradnak a lamellák. Ha minden jó nagyon könnyűnek kell lennie a kuplungnak, jól ki kell emelnie, és csúszni sem szabad.
Hali!
Most kezdtem itt fórumozni, mikor mentek ki kecsón a gokartpályára? Szívesen megnéznék pár mz-st. Régebben mi is párszor felmentünk utcai etz vel, nagyon jó volt!
Sziasztok!

Felújítottam a motoromat, vázát is és a motorját is, de még maradt egy olyan , szépsághibája, hogy a berúgótengelynél olajos lesz, főleg menet közben. Már többször cseréltem O gyűrűt, sőt egyszer próbáltam 20x3 asat is de azzal szorult picit. Néztem képen új berúgótengelyt, de mintha azon is lenne marás az O-gyűrűnél, mert először azt hittem h az enyém bekopott ott. Szerintetek mit csináljak vele? Keressek félméretet, 20x2,5 öt, vagy próbályjak meg 18x3-ast vagy 19x3ast ha találok. Vagy mégsincs ott bemarva az új?

Így nézett ki felújítás előtt a gép:
Én is a Hondaimádó féle módszert szoktam alkalmazni, szerencsére nekem bevált
Az nem elég!
Elmondom, én hogyan szoktam csinálni, hátha segít, nekem ez volt a legjobb eddig:
A kilazított légtelenítő csavarra húzz egy szilikoncsövet, jó 1.5 métereset legalább. A féktartályra ne tedd rá a kupakot, úgy húzogasd lassan a fékkart, miközben a csőben vákuumot csinálsz (szívással). Addig csináld ezt, amíg már nem látsz buborékokat felszállni. Arra is figyelj, hogy a tartályból ne ürüljön ki az olaj, én a csőben lévővel szoktam pótolni + hozzátöltök, ha kell.
Miután ez kész, pumpáld fel a féket, jó lesz az egy idő múlva, ha mindent jól csináltál, viszont csak akkor lesz igazán tökéletes a fék, ha egy kicsit megtoszigálod a motort.
Ja, egy kis féktisztító csodát tud tenni, takarítsd meg a tárcsát is! Sok szerencsét! Ja és sok locsolót !
Álló helyzetben csináltam! Hát én nem tudom hány féle módszer van a légtelenítéshez, de én felpumpáltam aztán behúztam tövig (ekkor már az alja kissé kemény volt) lenyúltam kilazítottam a légtelenítő csavart, kinyomott egy kis olajat, ráhúztam a légtelenítő csavart aztán elengedtem a kart és megint pumpa!

Egyébként köszi neked is meg Dani91-nek is a segítséget!
Én megyek! Ha felismer valaki, akkor köszönjön rám! :D