Az elmult két napban el nem tudtam találni hogy mérnem akar menni a tz... aztán ma rábukkantam a levegőszűrőm szétvolt esve,a szűrő szorítóanyája kitágult,és a szűrő szépen fityegett.Ha már szétvolt szedve,levegővel megtakarítottam szűrőt,viszaraktam,és most újra normálisann megy
Surranópályán akartam menni Kakucsra, mert a múlt hét nem jött össze minden szervezés ellenére (eső). Most fasza idő van, de most meg a szállítójármű nincs, a cimbik visszamondták . Ez van , ez az év már csak ilyen lesz és még csak nemrég kezdődött ......azért Nektek jó motorzást, kmisu és Luxvor!
Szóbal akkor segíthet a főtengelycsere?. Mert javított főtengellyel nincsenek jó tapasztalataim. Meg gondolom akkor nem vmi mezei szervizbe kell, hogy elvigyem a gépet.
A hajtórúdnak eléggé kurva pontosan derékzsögben kell futnia, gyárilag ez rendszerint így is van.
Viszont vannak jó emberek, akik kalapácscal szerelik ki a csapszeget(mert annyi eszük nincs, hogy ha nem jön nem kalapálni kell, hanem a dugót megmelegíteni) na, ilyankor garantáltan elgörbül a hajtórúd, és üzem közben a dugót a hengerfal egyik oldalához szorítja, ami ettől elnyalódik.
Ezen az úgynevezett derékszögeléssel lehet segíteni.
(alapból a hajtórúd pontos)
A derékszögetlen motort onnan lehet felismerni, hogy a dugattyú a gyűrű fölött, a csapszeg egyik oldalán fekete, a másikon fémszinű, rendszerint itt ragad meg.
További lehetőség, hogy a hajtórúd ugyan egyenes, de a gagyi dugattyúban a csapszegfurat csálé, ez ugyan azt a tünetet okozza.
Sátaoraljaújhelyi szerelő az már csinálta egyszer és elééggé jl megcsinálta nem is volt baja. De azt sem értem ám hogy egyáltalán mitől ferdülhetett el a főtengely
Ha a főtengelyt felújítatod azon van amit mérni kell és azt szakival kell csináltatni utánna elvileg jó ha nincs félrefúrva a henger. Itt nekem jó a helyzetem mert van a közelemben hozzáértő szaki de azt nehéz találni mert sokan mindják hogy értenek hozzá meghogy nagyon egyszerű de hogy tényleg jó legyen ahoz egy gyakorlott mestert kell keresni.
Ha a derékszögelés nem jó, azt ki lehet igazítani
A hajtórúdnak eléggé kurva pontosan derékzsögben kell futnia, gyárilag ez rendszerint így is van.
Viszont vannak jó emberek, akik kalapácscal szerelik ki a csapszeget(mert annyi eszük nincs, hogy ha nem jön nem kalapálni kell, hanem a dugót megmelegíteni) na, ilyankor garantáltan elgörbül a hajtórúd, és üzem közben a dugót a hengerfal egyik oldalához szorítja, ami ettől elnyalódik.
Ezen az úgynevezett derékszögeléssel lehet segíteni.
(alapból a hajtórúd pontos)
A derékszögetlen motort onnan lehet felismerni, hogy a dugattyú a gyűrű fölött, a csapszeg egyik oldalán fekete, a másikon fémszinű, rendszerint itt ragad meg.
További lehetőség, hogy a hajtórúd ugyan egyenes, de a gagyi dugattyúban a csapszegfurat csálé, ez ugyan azt a tünetet okozza.