Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A H-ringet én is megnézem holnap. Légvonalba kb. 5 km.
Az elmult két napban el nem tudtam találni hogy mérnem akar menni a tz... aztán ma rábukkantam a levegőszűrőm szétvolt esve,a szűrő szorítóanyája kitágult,és a szűrő szépen fityegett.Ha már szétvolt szedve,levegővel megtakarítottam szűrőt,viszaraktam,és most újra normálisann megy
Evolúció
Sajnálom hogy nem tudtok jönni itthonról is csak ketten megyünk. De két mz vel rem jót fogunk kergetőzni.
Surranópályán akartam menni Kakucsra, mert a múlt hét nem jött össze minden szervezés ellenére (eső). Most fasza idő van, de most meg a szállítójármű nincs, a cimbik visszamondták . Ez van , ez az év már csak ilyen lesz és még csak nemrég kezdődött ......azért Nektek jó motorzást, kmisu és Luxvor!
Nem cserélném ki a gyári cuccot, ha csak nincs valami javíthatatlan baja.
Ha a derékszögelés nem jó, azt ki lehet igazítani
Szombaton dolgozom! Vasárnap meg Hring!
Benike szombaton kakucs, jössz?
Az utángyártott túlnyomó részben lényegesen rosszabb mint a javított gyári.
Szóbal akkor segíthet a főtengelycsere?. Mert javított főtengellyel nincsenek jó tapasztalataim. Meg gondolom akkor nem vmi mezei szervizbe kell, hogy elvigyem a gépet.
Hátőőő, igen is meg nem is.

A hajtórúdnak eléggé kurva pontosan derékzsögben kell futnia, gyárilag ez rendszerint így is van.
Viszont vannak jó emberek, akik kalapácscal szerelik ki a csapszeget(mert annyi eszük nincs, hogy ha nem jön nem kalapálni kell, hanem a dugót megmelegíteni) na, ilyankor garantáltan elgörbül a hajtórúd, és üzem közben a dugót a hengerfal egyik oldalához szorítja, ami ettől elnyalódik.
Ezen az úgynevezett derékszögeléssel lehet segíteni.
(alapból a hajtórúd pontos)
A derékszögetlen motort onnan lehet felismerni, hogy a dugattyú a gyűrű fölött, a csapszeg egyik oldalán fekete, a másikon fémszinű, rendszerint itt ragad meg.

További lehetőség, hogy a hajtórúd ugyan egyenes, de a gagyi dugattyúban a csapszegfurat csálé, ez ugyan azt a tünetet okozza.
Kössz megkeresem.
Jah meg Yamaha RD topicba is fellelheted.
Keresd meg emzoli-t a simson fórumon, néha ide is be néz, ő azthiszem érti ezeket a dolgokat.
Lehet. Megnézem a régebbi dugót, hogy hol van megcsiszolva mert úgy emlékszem az nem a csapszegnél volt. DE akkor végleg nem tom mi lenne a megoldás.
Lehet a dugó volt rossz öntésű ( kisipari szemét) ehez kell egy szaki aki meg tudja mindani neked hogy mi a helyzet a géppel.
Azt mondta eléggé valószínű mert hogya dugó csapszegénél van "kidörzsölődve"
Nem biztos hogy el volt ferdülve, csak a csóka mondta nem?
Dévaványa
Sátaoraljaújhelyi szerelő az már csinálta egyszer és elééggé jl megcsinálta nem is volt baja. De azt sem értem ám hogy egyáltalán mitől ferdülhetett el a főtengely
És merre van az aki a közeledben van? Mert sátoraljai szerelővel csináltatnám ha elválalja egyáltalán.
pontosan ahogy mondja kend kész a gépem úgyhogy itt az egy jó csapatásra.
Ha a főtengelyt felújítatod azon van amit mérni kell és azt szakival kell csináltatni utánna elvileg jó ha nincs félrefúrva a henger. Itt nekem jó a helyzetem mert van a közelemben hozzáértő szaki de azt nehéz találni mert sokan mindják hogy értenek hozzá meghogy nagyon egyszerű de hogy tényleg jó legyen ahoz egy gyakorlott mestert kell keresni.
Ha szombat, akkor Kakucs?
Sima szerelő ki tudja mérni?