Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tegnap összeállt annyira a gép,hogy menjek vele pár kört az udvarban
Hát basszus,kegyetlen,hogy mit megy
Hátul a kertben,nemlehetett gázt húzni neki,mert tolta ki a seggét

Na de még annyi, hogy a műhelyben elkeveredett a légszűrőt leszórító csésze ( az a kis fém kúp,amivel meghúzod a légszűrő betétet)
Ha vkinek van esetleg elfekvőben,légszi szóljon
Lehet hogy nekemis hasonló bajom van akkor,mert a jeladónak a csapágya az igencsak "darál" a szegecsek is lógnak már,és az egész lötyög. akkor próbaképpen kölcsönkérek egy jeladót,meg egy gyujtásdobozt.
Köszi szépenn
Valakinek nincs 1 eladő főfékhengere baráti áron?
vagy alkatrészek hozzá?
Mz klub oldalán keresgélj, kérdezősködj hátha tud valaki valamit mondani szín ügyben.
hello, hát lehet megcsinálom és megtartom magamnak ien ts oldalkocsival nem olyan gyakori, forgalmija megvan, forgalomból kivonták, de az megoldható meg 2 év és veterán korba ér.
Tényleg honnan tudnám kideriteni h 81-ben mien szinekben gyártoták? mert ez nem a gyári szine és csak oan szinben jöhetne szóba majd egyáltalán a veterán sors
köszi
Leírom nekem milyen problémám volt, hátha segít.

Először is a tünet az volt, hogy mentem a motorral, és egyszercsak megállt. Aztán vártam egy ideig, semmi, aztán mikor kihűlt, valami miatt megint ment. Ha forgattam, megint megállt. Kb. 3000 alatt lehetett vele menni csak.
Szoptam vele jó sokat, mire kiderült, hogy a Hall-IC alaplapjának egyik tartószegecse elengedett. Na ezt megjavítottam, rögzítettem, egy ideig jó is volt. Aztán megint előjött a probléma. Párszor próbáltam hézagolni az alaplapot, átmenetileg javult, de csak nem lett jó. A vége teljes jeladócsere lett, mert haveromnak pont volt egy felesleges új. A régi legfőbb hibája az volt, hogy sz@rrá volt kopva a csapágya és nem volt állandó a távolság a mágnes és a hall között. Ha van türelmed, akkor a csapágyat is elég kicserélni, szegecseket kifúrod, csere, visszaszegecsel. Persze, ha ez a hiba.
Elképzelhető még az is, hogy a "fekete dobozban" kezd kihalni a 2 nagy, asszem 330kOhm-os ellenállás vagy/és a tranzisztor.
Üdv, ha olyan sokat állt a motor akkor tuti hogy szimeringes, meg nemárt a levegőszűrőt is kipucolni/cserélni.Azt nemtudom hogy van betéve szimering, de a blokkot tuti nem kell széthúzni hozzá .
Szerintem mindkét oldali szimeringet cseréld.
Remélem tudtam segíteni.
Ja!
És nem köpi be a gyertyát meg van fasza szikra is meg benya is!
HALI MINDENKINEK!
Szert tettem egy MZ TS 125-ösre KB 15 évet állt,és most kipucoltuk a karbit meg a tankot és be is indult fatyán, meg mentünk vele kb 300 métert azóta csak alapjáraton ketyegett de most hogy beindítottuk nem pörög fel a motor csak alapjáraton ketyeg és hiába húzom a gázt a fordulat marad csak a szívás zaj nő:S néha néha fel-fel förög(kb2000 ford,.) de ennyi:S Jelenleg már nagyon be sem indúl csak sok sok rugásra:S Mi lehet ez? Fötengő szimering? Ja és ha az! (gyújtás v. kuplung felőli) a cseréhez szét kell húzzni a blokkot v. sima csere mint a szinyóknál?
Válaszokat előre köszi!
Gratulálok
Mi a célod a motorral?
Hellosztok!
Ez csoda! Amit vettem moci 10 éve állt, ma kitisztitottam karbit tankot, meg letakaritottam, és kb 5 percnyi szenvedés után beindult és alapjáratot is sikerült állitani neki, egyszerűen elképedtem.
Még menni nem tudtam vele kuplung kar nincs meg első fékkar se, de majd megoldom.
Ma egy kisebb túrát akartam,de 10 km után elkezdett betegeskedni a tz. ha 4 ezer fölé megy a fordulat,gyujtás megszűnik,és kb 2 ezernél ujra van. ráadás a töltésem is elment
elektromos gyujtásom van, ötlet? mi lehet a bibi? (kontakt hibát már kizártam)
http://www.mzclubhungary.com/
Eseglet még a szocimotoroson lehet
sziasztok !
lenne egy olyan gondom, hogy szimeringes lett fater MZ TS 150 es motorja, és a blokkban levő összes szimering mérte kellene, 5letetek esetleg hogy hol nézzem meg? esetleg tudja valaki?
üdv
Köszi szépen fiuk, megpróbálom összeválogatni a cuccokat hozzá.
alkatrészek után itt is nézelődhetsz, bontott de gyári cuccokat találhatsz hozzá
Eredetileg 6 v-os de gyakran átalakították 12-re. Szerintem ha megnézel egy izzót, kiderül.
hasznos link

Alkatrészt talán találhatsz itt vagy itt.
Oksa köszi persze oldalkocsi nélkül gondoltam én is, még egy kérdésem lenne 6 v 12voltos a rendszer?
köszi
Szia!

Be lehet tolni de brutálisan meg kell tolni, oldalkocsival esélytelen, nélküle 2-en be lehet lökni.
JA kép lemaradt
Hello, tudnátok segíteni?
Most vettem ezt a ts 250-est, igy ilyen állapotban találtam rá, és jó pár alkatrészre szükségem lenne, tudtok e olyan helyet ahol lehet hozzá szerezni vagy van e esetleg vkinek?
Pl:km/h, ford számmérő, első lámpa(vagy csak búra és foncsor), indexek, fék és kuplung kar.
Még inditani nem próbáltuk még csak tegnap este hoztuk el, nagymosás kipucolás, aztán eldől egyáltalán beindul e.
Még egy kérdésem lenne, tudom nagy hülyeség de még nem volt ilyen motorom, valaki azt mondta nekem hogy ha az akksi rossz vagy nincs benne akkor nem lehet beinditani, még betolással se az mz-t, ez igaz?
Köszönöm előre is.
"sufni" akart lenni
Az a youtube-os mz(egyébként ott a ringen és máshol is győztes)
eladó, ha érdekel valakit.
tele "nem széria" cuccal...tartalék alkatrészekkel, gumikkal
fótók ha érdekel valakit...
saját tulajdon, én mentem vele..
munka.reg@gmail.com
Egy páran megyünk ki. Igaz nem Mz-vel de gondolom az nem gond. Jövőre lehet előszedem én is a sufiból a 250-es ETZ-t Kakucsozni.