Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Mi lehet a probléma oka akkor, ha 250-es ETZ-mnél a kuplung csörgő, morgó hangot ad, de ha behúzom a kuplungkart, akkor kussban van, meg se nyikkan. Nemrég lett piszkálva szerelő által, főtengely és kuplunglamellák lettek cserélve
Supermoto versenyek betétfutamaként lehet jelenleg MZ-zni. supermot.hu, itt azok a versenyek érdekesek, ahol van SM OB. Éves díjakról nem tudok nyilatkozni (kérem kapcsojjja ki ), egy versenyre a napi licensz biztosítással 3680 volt, nevezés 6000, transzponder 1000. Utazás Gyuláról haverokkal megosztva kb. 2-3000 lenne, most haver magára vállalta, mert annyit segítettem már neki.
Kritérium jelenleg kb. annyi, hogy MZ legyen a motor. Volt kupás szabályok már nem érvényesek.
Ajjajj. Dokumentálva lett, hogy Pannonia mögött is megy MZ, nemcsak előtt? (Egyébként gratula nekik!)
Amúgy én voltam a 70-essel, jó kis gyári 19-es első lánckerékkel, nem is húzott ki sehonnan :). Ennek ellenére a menést élveztem, tök jó volt, poros részen egész jókat lehetett finoman driftelve kigyorsítani, bár egyszer majdnem sok lett :). Szépséghibája csak annyi volt, hogy mindig ott értem be legjobban az előttem lévőket, de ugye ott csak egy íven lehetett menni, mellette garantált zakopane . A rázókőre tett térdkoptatónak amúgy baromi jó hangja van . Mindenesetre ha mást nem is nyertem, tapasztalatot mindenképp :). Szegény gépből viszont már megint szivárog valahonnan az olaj, ha megint a lánckerék alól, akkor kb. besírok, bár én úgy láttam, mintha az olajbeöntő dugója mellett jönne, csak azt nem tudom ott hogy. Vagy mellette a kábelkötegnél, ha ott tud egyáltalán? Szerencsére versenyen még nem volt vészes, ami kis szivárgást láttam, letöröltem, de aztán futóra már jutott pár csepp... Aztán még utcai cuccait is vissza kéne rakni, vizsgáztatni is kéne ááá. Lehet idén nem lát többször pályát, majd még kiderül :S
Milyen MZ versenyek vannak? Mi kell ahhoz h az ember versenyezzen egy szezont, és milyen kritériumok vannak? Kb mennyiből jön ki egy szezon?
innen valakié ez a motor? láttam szombaton kecsón a pályán!
Mindig szenvedek a beálításával, de meglátom még mi lesz, tegnap vettem észre hogy a szimeringnél falsot szív, 1000km-ert se bírt ki az új főtengő szimering.
A 125-re 22-es a 150-re meg 24-es:D
Ja meg egyébként te miért akarsz másikat? A tiéd az jó nem?
Ja hülye vagyok ez neked nem is jó
Tiéd az 125ös! Arra mekkora kell?
Itt van egy 34es dellorto

http://www.kepesmotor.hu/motor...

És itt vannak keihin-ek is, kicsit drágábban!

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Én is nézelődtem már karbi ügyben, de nem találtam ilyen torokátmérővel.
Voltunk Kakucson az supermoto és mz versenyen majd lessz róla egy kis vidi is.
Bárcsak olyan béna lennék mint ti!
Azért örülök, hogy nem csak én vagyok iylen béna:)
De ezen most én is tök meglepődtem!
Na mind1 a nagyobb az csak jobb!
Na mostmár én is elbizonytalanodtam, hogy van-e egyáltalán olyan, ahol nem csak az átmérővel trükköznek Mindenesetre amit szegedi boltban láttam, annak nem voltam túlságosan megelégedve az átmérőjével, bár lehet már az se lett volna olyan rossz.
Közbe rájöttem én észlény!
Nem is a fogaskerék hajtás a lényeg, hanem, h a karnak kb 2X akkora a tárcsája amire feltekeredik a bowden mint a gyári MZ markolaté! Este van már gec!
Hát most én kicsit meglepődtem, mert úgy néz ki, h az enyém is gyorsgázkar! Csak én eddig úgy gondoltam, h a gyorsgázkar azért gyorsgáz, mert ugyanakkora markolat elfordulással hosszabb gázbówdent húz, vagy ugyanakkora gázbówdent kisebb markolat elforduláson húz. És mindezt fogaskerékhajtás révén! De az enyémben meg azokban amiket most a neten láttam (ugyanolyanok mint az enyém) csak sima műanyag lap van ami rávezeti a gázkarra a bówdent! Ettől még nem kell kevesebbet tekernem a markolaton!

Ilyen az enyém!
Itt tényleg van, de ez túl sokat nem segít . Áttétel nélkülit azt én is láttam 3-4k-ért helyi boltban, de áttételes nincs nekik.
Na mindegy, majd lesz egyszer valahonnan, egyelőre örülök, ha valahogy a kakucsi versenyt ki tudom szenvedni anyagilag :S
Itt van egy! Ha ennek a linknek az aljára mész akkor ott van 2db gázkar, azt most nem tudom, h ezek gyorsgázkarok-e, mert nem olvastam végig, csak rémlett, h itt régen láttam!

http://www.tkm-racing.com/MZ/T...
Hát elméletileg ez nem gyorsgázkar, csak hasonlít rá, mert a belsejében nincs átétel, csak annyi, h egy tárcsa segítségével fölül vezeti ki a gázbowdent!
Egyébként a helyi mocisboltba vettem 3900 Ft-ért!
De sztem kicsit drágábban lehet kapni gyorsgázkart is! Majd mindjárt keresek neked!
A gyorsgázt hol vetted, mennyiért? :P
Dícséretes az 5let amúgy, a gyári "körbetekered a Földön, mire fullgázt húzol" megoldás nem túl nyerő :). Volt olyan, hogy féktávon nem tudtam mitől pörög fel a motor, mikor behúzom a kuplungot, hogy visszább váltsak Hát persze, hogy rajta maradt némi gáz Szóval valamikor nekem sem ártana egy ilyen, meg kéne majd a Simsonra is a 26-os Dellortohoz
Yamaha TZR 125
Csak a srác megtörte a gépet aztán kiárulta belőle a cuccokat, csak hiányzik belőle az alapjárat állító csavar!
Már írtam a TZR topicba, de nem jött válasz!
Ez milyen masinán volt? Jól néz ki...
Hát, mert ami fent van az egy kakker! Nem lehet rajta semmit állítani!
Így is úgy is akartam újat venni, aztán úgy voltam, h ha már veszek akkor veszek normálisat! Há ez lett belőle!
Jövö7en megpróbálom már feltenni a gépre, csak kicsit macera lesz, mert ugye össze kell hozzam a légszűrővel, meg aztán a gázkar is ugye univerzális, szóval a bowdennel is lesz pöcsölés! Na persze várom már, izgi lesz!