Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Loxvor. És hogyan lehet kimérni?
Érdemesebb Kiméretni vagy kimérni.
Hello Srácok!

A hétvégén elvittem a 250-s hemgerét fúratni. Vittem a dugot is, csak úgy mutiba, hogy hátha tudnak vmi okosat mindeni miért szurol bele a hengerbe. Jött egy ürge amolyan vásárló az megnézte csak úgy kiváncsiságból és asszonta hogy elvan ferdülve a hajtókar/főtengely, mivel a dúgó a csapszeglyuk felett van dörzsölődve.
A kérdés az lenne. hogy az elegendő megoldás ha csak úgy simán veszek egy új főtengelyt otthon kicserélem és kész? Vagy ki kell méretni hogy mi adja a ferdeséget és úgy alakítani?
Üdv
vannak 21mm es bing karburátoraim Jó a 125 és a 150 es etz re!
taller@citromail.hu
Nem vagyok háborúzós tipus.
hello valaki tud nekem mondani olyan oldalt ahol etz-hez megvan minden cucc? alkatrész? köszi
Nem mértem, ezt a "semmi gond nem volt vele" ezt csak abból vonom le h. probléma nem volt vele, se összeszereléskor, se használatkor, persze ez nem azt jelenti h. tökéletes volt, meg nem vonom kétségbe a hozzáértésed, ezt csupán mint laikus mondom.És ebből nem szeretnék vitát meg háborút itt, csak elmondtam a tapasztalatomat.
Egy kérdés: dobálja a 3.at a masinám, fogaskerék, mindhárom léptetővilla új, és mégis szaraxik.. valami tanács? köszi!
üdv! fog a kupplungod (szerintem), ha a bowdennél felül már nem tudsz állítani, akkor a fordulatszámmérő kihajtása alatt van a durva állító, azzal próbálkozz, az elvileg megoldja a problémád.
hali!
Most vettem egy masinát és érdekelne hogy mit kell rajta állítani hogy sebességben behúzott kuplunggal ne araszoljon előre?
Másik: Menet közben alig vagy inkább nem lehet üresbe tenni csak ha nem jár a motor.
Gondolom köze van egymáshoz a két dolognak
kösz
És ezt a "semmi gond nem volt vele" ezt szemre, vagy mérésre mondod?
HA nagyon el akarsz keseredni, mérj bele egy szocialista motor csapágyfészkébe, a henger ugyan ez.
Hmmmm.....
Helló Mindenki!
Az időjósok elég jókat mutogatnak , &felénk eddig tényleg jó idő is van ! Ha így halad minden tovább , szombaton Luxvorral meglátogatjuk kakucsot . Reméljük, hogy tart még velünk valaki!
üdv!
A henger fúrása egy elég régóta működő és sok precíz géppel rendelkező gépműhelyben készült, tudom ez nem jelent semmit mert attól függ mennyire értett hozzá a gépnél álló illető, de sok hengert fúrtak már nekünk és eddig egyikkel se volt gond.A dugó az sajnos Berta, nem találtam hozzá más típusú dugattyút.
Rendes alkatrészekkel,minőségi gépmunkával tényleg nem kell sokkal több kb 500 kilométer kíméletes motorozásnál, viszont honnan tudod, miylen a gépmunka, és miylenek az alkatrészek?

Egy barátom rendszeresen méregeti egy elismert gépműhely fúrásait, van amelyik tökéletes, van emelyik kevésbé, nyilván attól függ, melyik manusz állt a gépnél a brigádból.
Hátőőő, természetesen az is csak annyira igaz,mint bármi féle általánosítás.

Én a bejáratós irományomat, derekt a magyar viszonyokrta írtam, tehát arra, hogy valaki valahol valamiylen minőségben furat, és beletesz valamiylen dugót.

A hősokk téma bármiylen nem bevonaos hengerre, és öntvénygyűrűs cuccra igaz.
Bevonatosra azért nem teljesen,mert ott minden alkatrész több nagyságrenddel jobb mint ami a szoci motorokban van, ezeket jóval kevesebbet kell járatni, és jóval nagyobb a tolerancia is.

És akkor eddig ugye a normál gyári cuccokról beszéltünk, nem kanáldugóról, vascsőből készült gyűrűről(volt ilyen!) és fadugóval meg csiszolópapírral elkövetett "hónolás" ról.
Ez a karmantyú dolog elszomorító
Én a főfékhengerben akartam cserélni még mikor megvettem a gépet, de nem kaptam hozzá megfelelő méretűt, mert nekem meg felül engedett, de rájöttem h. csak az a kívül lévő simering engedi a cuccost át, de pont elég volt mert nem vettem észre és végigfolyt a tankon
Na most olvastam ami a szocimotorosnon le van írva
"ha a dugattyútól szivárog akkor bizony csőre mentél! Ebben az esetben nem tudok semmi bíztatót mondani, ugyanis nem kapsz bele jó karmantyút, amit a boltban adnak, az a fékolajtól úgy megdagad, hogy az életben nem szeded le majd a nyerget a tárcsáról. Esetleg gyártathatsz hozzá kurva drágán, vagy vehetsz másik féknyerget még drágábban."

NA most nekem a folyás megegyezik meg az is, h geci nehezen meg a dugattyú, meg kurva nehéz mindig a kereket kiszedni, meg most is nehezen jött le a munkahenger!

Hát szoktam vele menni, habár az elmúlt jó hónapban nem mentem vele semmit, meg amúgy sem mentem még vele sokat mióta nálam van, össz vissz szerintem ilyen 400km körül!
Hmm, érdekes, de egy takarítás akkor se árt neki
Amúgy mennyire használod terepre a gépedet?
De ez az, h befelé nagy szopás csak amúgy nem volt vele gondom, csak annyi, h eltűnt benne az olaj a felső tartályban és, h olajos a munkahenger, meg, h finom fékezésnél folyamatosan lassan bemászott a fékkar
Oks köce!
szerintem szedd ki a dugattyúkat és pucold el őket, meg a helyüket is takarítsd ki, és amelyik folyadékos volt, oda próbálj meg beszerezni egy új karmantyút.Én ennyit tudtam a témához, nekem is nehezen jártak a dugók mikor megvettem
Háth majd meglátom még h. hogy lesz, de azért köszönöm a hozzászólásokat, majd még elgondolkodok:)
Leszedtem a munkahengeremet a telóról kivettem a fékpofákat és az MZ feliratú oldalon lévő dugattyún lévő porvédő gumi eléggé olajos volt és le is esett magától, a másik gumi az száraz és az fent van a helyén. A dugattyúknak azon része amivel nekinyomódnak a fékpofáknak eléggé össze van gányolva, és szintén az Mz feliratú oldalon lévő dugattyú olajos míg a másik oldalon lévő száraz!
Beraktam a dugattyúk közé egy fadarabot és megnyomkodtam a féket kicsit, de nem jött olaj ki, de érdekesen nehéz volt visszanyomni a dugattyúkat, kocsinál már sokszor csináltam ilyet, de ott lényegesen könnyebben ment!
Kérdésem, h mi szar mit kell cseréljek és hogyan?
Én ezzel nagyon nem értek egyet, de te mocid! 500 km után még mindig eltudsz baszni mindent egy kigyorsítással vagy egy hosszabb kihúzatássál, h ha a mocid még nincs abban a járatási fázisban!