Elvileg 67+-3ccm kell száranként, gyárilag valami 10-15 körüli viszkozitású teló/hidraulika olaj kellene. Nekem most valami 40 körüli hidraulika olaj van benne. Rugó gyári. Talán kicsit kisebb csillapítás is elég lenne a 65 kilómhoz (húzóirányt lehet állítani a becsúszószár alján, nyomóirányt csak olajjal), de jól viselkedik, egyelőre "Aldi ringen" teszteltem, meg utcán. Amúgy hidraulikaolajból lehet kapni mindenféle viszkozitásút és ezeket nyugodtan lehet keverni. Motor/váltó olaj elvileg jobban habosodhat, igaz legalább jobban ken :).
Tényleg sajnálom, hogy nem mentem, elhiheted . Cimbik pénteken visszamondták, így szállítójármű nélkül maradtam . Legközelebb, ha ilyen előfordul, előveszem a régi módszert: begyömöszölöm a kocsi hátuljába a motort , csak az nem egyszerű művelet: fektetve kell a motort egyedül betuszkolni úgy, hogy se a gép, se az autó ne sérüljön. Anyázós . Majd figyelek, mikor mentek, megpróbálok akkor én is ott lenni.
nem olyan egyszerű mint gondoltam mármint összevágni úgyhogy még azzal bírkozom hogy találjak egy jó programot hozzá. de rem hamar meglessz most is azt próbálgatom. Milyen volt a hring?
Az nagyban függ a súlyodtól, hogy mennyire kell sűríteni az olajat. Én 10w40-es olajat használok (most Motorexet, de előtte Valvoline volt) felesben keverve váltóolajjal. Szokták még azt is csinálni, hogy Jawa rugókat tesznek tesznek az MZ-rugó helyére. Az progresszív és keményebb, ehhez mérten nagyobb csillapítást követelnek.
Nincs róla infóm, én tele szoktam tölteni és függőleges helyzetben tartva kell belecsúsztatni a tengelyt a helyére. Ha mindezt egy tiszta edény fölött csinálod, a fölös mennyiséget felfogva még fel tudod azt használni.
Nagyon kéne egy kis segítség 150es etz-m nem szivja a benzint a karburátorból a karbi jó mert egy másikról szedtem le amivel előtte mentem, de a gyertya száraz. És még egy nagy gond a kuplung! Csuszik de elindulásnál ha behuzom olyan mintha bese huznám már nagyon idegesít.. uj lamella van bene
Nincs valakinek eladó jó állapotú Mz/ETZ hátsó teleszkópja?
Illetve nem tudjátok hogy lehet-e kapni hátsó teleszkóphoz belső alkatrészeket?(nyomórúd stb.)
Hali. nagyon jó volt sokkotkaptam vazze lényegesen élvezetesebb mz vel csak még van amit változtatni kell a gépen meg mostmár javítani. na de sebaj majd következőleg már job lessz a gép meg én is amúgy rengetegen voltak sokféle géppel. ha sikerúl találnom egy jó szerkesztőprogramot akkor összevágok egy kis videót.
Mz/ETZ hátsó teleszkópokhoz lehet boltban kapni alkatrészeket, belső cuccokat, vagy ha egyszer a teleszkóp feladja a szolgálatot akkor kuka..?