Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csalók!
De jó néktek!
Mi meg innen a távolból kukucskálunk , hogy milyen idő is lehet ott, na meg hogy milyen jó lenne ott lenni.De mire útnakindulunk & odaérünk tuti (ez "csak" kb 3óra) megcumiztat az időjárás .
Na de egyszer majdcsak bízhatunk az időben (legalább a másnapiban)& irány motrozni.
A hétvégén hol és miféle összejövetelről beszélgettek itt a Grabowski úrék?
Szivesen elmennék(vagy nénk), ha motorozni nem is de legalább egy kis információszerzésért.
Vasárnap voltunk Kukucskálni!
Sziasztok!

lenne egy kérdésem örülnék ha egy hozzáértő szaki válaszolna:) Ha egy ETZ hengerből ki esztergáltatom a perselyt akkor tudok bele venni egy másik "nyers" perselyt? Tehát amin nincsenek rések. Ha igen mennyibe volna a persely 250es ről lenne szó.
Egy membrános, nyomott levegős, 6 felömlős gépezetet akarok farigcsálni:)

Előre is köszi:)

K.István
Én a versenyfórumon úgy láttam, hogy mindössze egy kis pezsgés, hiányzik a bandának, és erre épp itt volna a lehetőség.
Ha több galeri összetart, akkor el lehet érni valamit, másképpen nem.
Én az utóbbi 20 évben nem láttma ilyen összefogást, csak valahogy senki nem akarja elhinni, hogy ennek most tényleg volna értelme.
Szólnék én, de akinek a telefonszáma nekem megvan, az már tud a szocformuláról, a többieknek meg nem tudok szólni......a szocimotoros.hu-n esetleg írhatok, meg talán a mzclubhungary-n, azt' ennyi . Sajnálom, de mi közel sem vagyunk olyan összetartóak, mint más márka rajongói . Ez van, már néha azon gondolkodtam, veszek én is egy cimconyt, de utána rájötte, ahhoz aztán tényleg nem vagyok elég megátalkodott , meg túl nagy a seggem is (92 kg).....
Amúgy a szívem a supermoto-hoz húz, ott van a legtöbb cimborám is meg ők a legösszetartóbbak, lásd itt a SM-topicot! Februárban majdnem vettem is egyet.....
A szocformula, tudod, csak hogy ne essen szét végleg a kupa
Grabó, nem tudnál pár kupás szakinak szólni, hogy van egy új mz racingos fórum, ahová lehetne csatlakozni?
van valakinek 250 ETZ hez hátso fékkarja ?
Nincs valakinek egy 150-es etz hengerfej elfekvőben?nagyon kellene!
Előre is kösz.Szar menettel is érdekel
köszi már sikerült kibogoznom
A betűzését nézd: D+ , D- , D f,
A hegesztés úgy el fogja húzni, hogy utána bumerángnak használhatod, csak ez nem jön vissza. Szerencsére!
Érdekelne eladó tárcsafékes első agy!
Üdv, földi!
Január 4-ig én is MZ-s is voltam!
Eladó MZ fékar,tartálya meg meg fékcsővel, árra 4000ft,
ETZ teleszkópok, magasított 7cmvel a gyárinál ára: 8000ft
érdeklődni: msn: fonix11@extra.hu
Ott a pont
Gyártatni kell bele küllőt az mz agyhoz szerintem ez a legnormálisabb megoldás.
Sziasztok!
Vettem a mocimba egy 21es elsőkereket, ami dobfékes, valószínűleg DT-é lehet vagy vmi hasonló!
Problémám az, h az mz tárcsája közvetlenül nem kapcsolható csvarok segítségével össze a kerékkel, mert elég pici a dob ohova feltudnám fogatni!

Kérdés: 1 esztergályossal lehet- csináltatni tárcsát aminek nincs tengely irányban kiugrása és a felfogató csavarlyukak helyei kisebb sugarú kört írnak le?

2 Kissé sztem kókány megoldás, ha egyáltalán kivitelezhető, h egy mz tárcsájából leflexelni a tengely irányban kiugró részt és maradék részre kisebb sugarú körben felfogatási pontokat hegeszteni!?

Várom a véleményeteket!
Hello

Nekem is gyári dugó van még az ETZ125-ösömbe és 35ezer km-nél járok...
Bár nem is egy idegbeteg motor.

Csak úgy megosztottam az infót...
Valaki tudna adni egy 150es etz elektronikus fesz szabályzos kapcsolási rajzot? Pls. mindenhol csak a mechanikus bekötésről találok rajzot.
flexotron@freemail.hu. Egyéb elérhetőségek adatlapon.
oké
érdekel a dolog ..
Megadod az msn cimedet ?
Kössz Mr. a tanácsot! Megpróbálok szerezni vhonnan egy gumi szívócsonkot remélem beválik.