Jól sejted, ki kell tekerni a zárócsavart, de erre elvileg van egy gyári szerszám, csak már gyár nincs, ahonnan beszerezd . Namost, itt jön a jó magyar találékonyság . Én például úgy csináltam egyet, hogy egy gyertyakulcsot átalakítottam: a hatlapú csőkulcsot vettem alapul, annak egyik végén meghagytam érintetlenül az egyik egymással szemben lévő oldalpárt, a többi négyet pedig kiflexeltem kb. 1 cm mélységben. Az így kapott célszerszám két pofája pont beleillik a zárókupak négy hornyáből kettőbe. Innen már csak ügyesen ki kell tekerni, alatta megtalálod a szimeringet. Itt van egy jó leírás a művelethez, én ez alapján csináltam: www.szocimotoros.hu/hu/szerviz...
Sok szerencsét!
hali Mr grabowsky a hátsó telónál hol van a szinmering ? mondtad hogy szerelted szét lett szedve de ott csak egy filc korong van ha jól sejtem a kitekert kupakban kellene lenni alulról?
Nah, szóval eredetileg itt voltak összeszedve, de most egy részük nincs meg a beszámolóknak, helyettök csak a verseny kiírása van meg. http://kanyarvadasz.extra.hu/m...
Na, ha lesz közös mz simson verseny, és lesz időm figyelni, hogy mit csinálnak a nagytesósok, akkor majd jól meg lesztek írva:)
Igazából össze volt szedve az össes, de most nem találom valószínóleg át lettek pakolva máshova, most csak ezt ez egyet találtam: http://www.simson.hu/index.php...
Vágom ..hát nem az enyémre kéne hanem haveroméra..én már nem foglalkozok ilyesmivel ö viszont most épitget egy ilyen mutogatós villogós streetfighter simsont azon meg jol mutatna...azért gondolkoztunk rajta...ennél a döntögetés meg a sebesség nem annyira számitana inkább a kinézet..
Akitől vettem az ETZ-t, volt itt vmelyik nap,és hozott egy felnit nekem amit otthon talált , de az az érdekessége, h a normál 18*1,75 -ös MZ felnivel ellentétben ez 18*1,85 -ös
Aztmondta, még ANNO direkt keresett ilyet, csak soha nem rakta fel
Amúgy ez is MZ
Nemtudjátok, h ez melyik típusé, vagy ez oldalkocsié,vagy ez miez?
Tizen loerős simsonra is teljesen felesleges még a 100 as gumi is, nemhogy a 120 as, csak a gördülési ellenállás nő, a tapadás viszont nem, mert soha nem melegszik be egy ekkora gumi.
Egyébként a gp 50es motorok elképesztő virsigumikon tolták nyilván nem véletlenül, és a replikák ma is oylannal mennek, és aléggé ledöntve, eléggé haladósan.
"nincs 17es mz felni! 18as és 16 os van a simsoné is 16 os azt szokták belefűzni!"
kevéssé hiszem, hogy van olyan ember, aki a simson 1,55 ös felnijét fűzi mz be merthogy arra a 80as gumi való.
Viszont van 16 os mz felni, amire 90es gumi való, na, a meredekebb simsonokba azt fűzik hátsókeréknek, de az nem simson, hanem mz felni.
Sok szerencsét!