Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól sejted, ki kell tekerni a zárócsavart, de erre elvileg van egy gyári szerszám, csak már gyár nincs, ahonnan beszerezd . Namost, itt jön a jó magyar találékonyság . Én például úgy csináltam egyet, hogy egy gyertyakulcsot átalakítottam: a hatlapú csőkulcsot vettem alapul, annak egyik végén meghagytam érintetlenül az egyik egymással szemben lévő oldalpárt, a többi négyet pedig kiflexeltem kb. 1 cm mélységben. Az így kapott célszerszám két pofája pont beleillik a zárókupak négy hornyáből kettőbe. Innen már csak ügyesen ki kell tekerni, alatta megtalálod a szimeringet. Itt van egy jó leírás a művelethez, én ez alapján csináltam: www.szocimotoros.hu/hu/szerviz...
Sok szerencsét!
4,5 felett kell leni úgy tudom.
hali Mr grabowsky a hátsó telónál hol van a szinmering ? mondtad hogy szerelted szét lett szedve de ott csak egy filc korong van ha jól sejtem a kitekert kupakban kellene lenni alulról?
Az első tárcsa vastagsága hány mm-ig jó?
Vki kért itt Mz alkatrészeket. A Fotókhoz tettem fel róla képeket!
nm, én kátai vagyok, csak azért tűnt fel
kössz szépen igen berényi vagyok
Üdv, ha jól tudom akkor 2.3dl olaj kell bele száranként(125ösébe)
Látom berényi vagy
Etz Első telóba hány deci olaj kell az egyik szárba ? a könyv ccm-be adja meg
Nah, szóval eredetileg itt voltak összeszedve, de most egy részük nincs meg a beszámolóknak, helyettök csak a verseny kiírása van meg.
http://kanyarvadasz.extra.hu/m...
Találtam még egyet, ez inkább a viccesebb fajtából való, íme:
http://www.simson.hu/index.php...
Na, ha lesz közös mz simson verseny, és lesz időm figyelni, hogy mit csinálnak a nagytesósok, akkor majd jól meg lesztek írva:)

Igazából össze volt szedve az össes, de most nem találom valószínóleg át lettek pakolva máshova, most csak ezt ez egyet találtam:
http://www.simson.hu/index.php...
Én nem is egyet, ETALON ! Háton pörgés+röhögés rulez
Beszámolóidat hol lehet olvasni? Valamikor olvastam eggyet, hát beszarás volt!
Végül is ez ingyé van, lehet képet feltenni, csak a beszámolókat lesz macerás, de azt meg majd gondolom Lecsó oldalára lehet felnyomni.
Majd jövünk ide!
jövőhéten megszünik az mzracing.hu honlap a kicsi érdeklődés miat.
Vágom ..hát nem az enyémre kéne hanem haveroméra..én már nem foglalkozok ilyesmivel ö viszont most épitget egy ilyen mutogatós villogós streetfighter simsont azon meg jol mutatna...azért gondolkoztunk rajta...ennél a döntögetés meg a sebesség nem annyira számitana inkább a kinézet..
Akitől vettem az ETZ-t, volt itt vmelyik nap,és hozott egy felnit nekem amit otthon talált , de az az érdekessége, h a normál 18*1,75 -ös MZ felnivel ellentétben ez 18*1,85 -ös
Aztmondta, még ANNO direkt keresett ilyet, csak soha nem rakta fel
Amúgy ez is MZ
Nemtudjátok, h ez melyik típusé, vagy ez oldalkocsié,vagy ez miez?
Tizen loerős simsonra is teljesen felesleges még a 100 as gumi is, nemhogy a 120 as, csak a gördülési ellenállás nő, a tapadás viszont nem, mert soha nem melegszik be egy ekkora gumi.

Egyébként a gp 50es motorok elképesztő virsigumikon tolták nyilván nem véletlenül, és a replikák ma is oylannal mennek, és aléggé ledöntve, eléggé haladósan.
Köcönöm a javítást! Tényleg rosszul írtam!
És min van olyan felni amit simson kerékagyra rá lehet füzni és felvenné a 120/60/17 es gumit?
"nincs 17es mz felni! 18as és 16 os van a simsoné is 16 os azt szokták belefűzni!"

kevéssé hiszem, hogy van olyan ember, aki a simson 1,55 ös felnijét fűzi mz be merthogy arra a 80as gumi való.
Viszont van 16 os mz felni, amire 90es gumi való, na, a meredekebb simsonokba azt fűzik hátsókeréknek, de az nem simson, hanem mz felni.