asszem 293 vagy 292-ig fúrják fel a gyári hengert amikor már túlvan a legnagyobb javítón és ez a gyári etz háromszázas henger ezt már saját szemmemel láttam a rezónak meg az alehnagyobb baja hogy nagyob fordulatra hangolja a motort nekem régebben volt egy kipörgött a motor simán 7500ig harmadikban de lehajítottam róla mert megfeküdt volna tőle a gép mert az etkó alpjávavéve egy kisfordulatú 2T- nek számít
Bocsi én csak annyit fűznék hozzá, h 250-es nem lehet 290-ig felfúrni, vegyél 300-as hengert akkor inkább már, vagy terveztess egy rezót!
Na ezért biztos kapom majd beniéktől az ívet! Ők eléggé a "gyári a legjobb" elhivatott hívei! Ezt nem gúnyolódásnak szántam. Én meg persze a tuning híve vagyok!
De talán abba megegyezhetünk beniékkel, h a rezó az nem tuning, hanem optimalizálás ami teljesítmény többlettel jár!?
Ne merülj bele túlságosan az agyalásba, ha van egy erős csöved, már csak egy kis izmozás kell a lábtartó felhajtásához. Én mondjuk levágtam mindkét oldalon vagy 3-3 centit belőle, de ez egyéni ízlés kérdése.....biztosra mentem, kezdett a ruhám erősen kopni . Könyököt hajlítgatni megint a nehezebb út, én a blokk alatt található Z-profilt (ami a tartóbilincset fogja) lecseréltem egy szögben hajlított másik tartóra és a könyököt beljebb húztam a blokk alá. Az a pár centi, amit így nyertem, éppen elegendő, nem kellett hekkelgetni semmit . A dobot meg simán felhúztam, amíg a jó ízlés engedte, már az sem probléma.....
Amúgy mi a baj a fékkel konkrétan? Biztosan én vagyok gyengeelméjű,, hogy nem értem.
Nah amit az előbb kihagytam az alábtartó meg a kipufogó feljebtétele volt még ezen agyalok hogy hogy lenne jó a kipuf könyökön még hajtatni akarok hogy kicsit más legyen az íve és a hossza ne változzon a gyujtás eggyelőre marad mert inkább a benzinre akarom költeni a tuning is csak a télire meg eggy másik blokkot hogy ez maradjon 290 es felfúráson gondolkozom a nyomaték miatt mert 105kg vagyok. ti mijen áttételel mentek kakucson? fékkel volt olyan problémátok hogy ha elengeded a fékkart nem kell hogy vissza üsse a tárcsa a betétet hanem az magától visszamegy? az MZ kupához még gyakorolni kell de a nyáron valami egyfutamos versenyen szeretnék majd elindulni legalább a tapasztalatszerzés miatt.
Nagyon jól mondja benike, nincs semmi értelme tuningolni, akiket én ismerek, mindenki széria blokkal megy. Ha mégis voltak tuningmesterek, előbb-utóbb elment a kedvük a sok szerelgetés meg az eredménytelenség miatt a bütykölgetéstől, a legritkább esetben vezet eredményre a reszelés, a ma kapható alkatrészek minősége nem engedi meg a hathatós tuningot. Sokkal több örömet tud adni egy szépen rendbe rakott, szériaközeli blokk, a zsét jobb inkább az egyéb dolgokra tartogatni: egy fém fékcső, egy pár jó gumi meg egy bérlet Kakucsra biztosan nagyobb örömforrás, hidd el! Ja, a kipufogókönyök is leérhet, érdemes rá odafigyelni, én pereceltem vagy háromszor miatta, míg elhittem, hogy ilyennel is kell foglalkozni
Ha rám halgatsz, nem álsz neki tuningolni! Kakucsra amúgy sem kell erőgép! Babetta gyujtást rakj rá, és akkor azzal sem lesz gondod! Inkább a lábtartókat húzd fel amennyire csak lehet! Na meg a kipufogót! MZ kupával, hogy álsz?
Pályagépnek épül még most raktam össze a futóművit mert ez is egy viszonylag olcsó gép volt csak meg volt kókányolva és azt javítgatom ki ahogy a keret engedi még fékbetét , kormány markolat meg néhány apróság gyári kipuf a leghosszabb,aztán a télen meg még egy tuning blokkot meg gyujtást szeretnék rá. kakucs meghozta a kedvem a pályázásra és ide ez a gép jobb mint az öreg gixerem.
Hagyd már ezeket a képeket , mer' má' így is majdnem megveszek az elvonási tünetektől
Alíg várom, hogy kezdődjön a szezon......habár ahogy így kisandítok az ablakon, ki tudja ......
Eladnám 125-ös ETZm. Csak papíron 125, amúgy 150re lett fúrva, azóta éppen csak be lett járatva. Teljesen gyári állapotú, új kb2éves fényezéssel, ETZ251-es indexekkel és hátsó lámpával. Új lánccal adom. Több info mailben ( traszy@citromail.hu ) vagy itt a link, ahol megtekinthető a motor:
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/19032/mz-et
z-125
hello.
olyan kérdésem lenne békés megyében ki foglalkozik krómozással? a blokot be akarom krómoztatni, ha valaki tus ebben segíteni kérem írjon a következő címre: fonix11@citromail.hu
Na ezért biztos kapom majd beniéktől az ívet! Ők eléggé a "gyári a legjobb" elhivatott hívei! Ezt nem gúnyolódásnak szántam. Én meg persze a tuning híve vagyok!
De talán abba megegyezhetünk beniékkel, h a rezó az nem tuning, hanem optimalizálás ami teljesítmény többlettel jár!?
Amúgy mi a baj a fékkel konkrétan? Biztosan én vagyok gyengeelméjű,, hogy nem értem.
Alíg várom, hogy kezdődjön a szezon......habár ahogy így kisandítok az ablakon, ki tudja ......
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/19032/mz-et
z-125
Nem emlékszem a jelenetre , de gondolom, nem sokáig időztél mögöttem
Affrancba......
olyan kérdésem lenne békés megyében ki foglalkozik krómozással? a blokot be akarom krómoztatni, ha valaki tus ebben segíteni kérem írjon a következő címre: fonix11@citromail.hu
Gondolkoztam, h ma kimegyek mocizni, de nem tom